Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Politikk 3

Bra at USA har to ledere som ikke virker helt klare i toppen. :see_no_evil: Og begge vil gÄ for gjenvalg. Supert. Kina ser ut til Ä vÊre klare for krig i 2025-27 engang. Passer dem sikkert bra hvis presidenten av USA pÄ det tidspunktet er i ferd med Ä bli parkert pga helsa.

2 Likes

Interessant og skremmende Ä se utviklingen i Victor Orbans retorikk. ift. tidligere klar motstand mot den store nabo i Øst, til nÄ Ä bite den hÄnden som gir de mat, og angripe EU og sine vestlige allierte.

image

1 Like

Tenker det samme som Mira.

image

2 Likes

Fint om dere skriver litt om det dere klipper inn her samtidig som dere viser til artikkelen. Bare for Ä fÄ litt kontekst til hvor dere vil hen med det dere limer inn.

Er jeg nÞdt til Ä klikke pÄ linken hver gang for Ä prÞve Ä forstÄ hvor du vil hen? Mulig det er det enkleste for deg men det gir deg definitivt ikke noen troverdighet.

Hva er det med budskapet i innlegget du ikke forstÄr slik det er presentert?

Hvordan kan de som stemmer GOP ikke vÊre stolt og fornÞyd med sin leder nÄ.

image

image

1 Like

Siste nytt fra trump-leiren er at Biden er en irakisk spion. Minner om at alle trompeter bĂžr fĂžle seg ekstra stolt i dag.

image

2 Likes

I fĂžlge sikre kilder Ăžnsker Biden Ă„ bringe ekstremister til Amerika, og gjĂžre landet om til Gaza .

image

1 Like

SÄnn som her tar du det hele litt ut av kontekst og presenterer det uten Ä vise til saken som fÞrte til at Rudy sier hva han sier. Det var ikke han som kom med disse pÄstandene fÞrst. For Þvrig er det snakk om iranske spioner, ikke irakiske.

3 Likes

Eksplosjon ved bolighus i DrÞbak: - Huset stÄr - VG

FĂžlger svensk oppskrift dette.

3 Likes

Det er mange tÞmmerstokker blant utelivets vektere. ProteinbÞtter som elsker makt og klikker i vinkel nÄr de ikke fÄr den respekten de selv mener at de fortjener. Her har vi en av dem, godt svinet ble dÞmt:

4 Likes

De holder pÄ i Norge og

4 Likes

Nei, jeg tar ingenting litt ut av kontekst. Jeg legger kun ut et intervju hvor Rudy pÄstÄr Biden er en Iransk (min rettelse) spion, sÄ din pÄstand er usann, og ift. pÄstanden ham kommer med sÄ spiller det ingen rolle hvem som fÞrst kom med pÄstandene siden det ikke var en del av temaet jeg brakte pÄ banen.

SpÞrsmÄlet du heller burde stille deg er jo om du mener pÄstanden er riktig, og ikke hvem som fÞrst kom med den.

2 Likes

Her er ditt utsagn

Det er jo bare tull, og utklippet ditt nedenfor innlegget ditt fÄr Rudy til Ä fremstÄ ganske tullete, for du legger ikke fram i hvilken sammenheng han har sagt det. Tipper du ikke vet dette selv heller, men bare reposter tweetsene til raddisene.

1 Like

Nei, det er ikke bare tull, og den som fÄr Rudy til Ä fremstÄ tullete er ikke jeg, men han selv. Det eneste jeg kan ta kred for er at jeg la ut klippet hvor han pÄ eminent mÄte klarer Ä fremstÄs som, om mulig, enda mer tulling enn fÞr.

Ellers er intervjuet som vises fra Newsmax; du har hÞrt om de eller? En ikke veldig raddiskanal, men strÄmenn er jo ikke interessert i fakta som fremlegges, og har kun fokus pÄ Ä unngÄ Ä kommentere sakens realitet ved komme med et banaliteter som ikke er relevant for det som omtales.

Er det virkelig sÄ vanskelig Ä ta stilling til om pÄstanden til Rudy er sann eller usann?

1 Like

Haha jaja har du satt deg inn i saken selv? Jeg postet tre linker i motsetning til deg som postet propagandaen til Ron Filipkowski.

1 Like

Mener du at det er Ä ha satt seg inn i saken nÄr du poster tre linker som ikke bekreftet at Biden er en Iransk spion? I sÄ fall har du en merkelig mÄte Ä sette deg inn i saker pÄ.

Er det propaganda nÄr jeg linker til et intervju pÄ Newsmax som viser hva Rudy sier, og ikke propaganda nÄr du linker til tre steder som ikke bekrefter det han sier?

Er du enig med Rudy eller ikke?

2 Likes

Litt mer propaganda? Dette er nr. 4 i rekken som sÄ langt har erklÊrt seg skyldig. Er det noen som trenger mer kontekst?

Tik tok, tik tok!

2 Likes

Synes du var litt sen med den der, jeg lurte pÄ nÄr du skulle poste den egentlig :grin:

Trenger @koe mer kontekst? Tik Tok, Tik Tok!

image

2 Likes