Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk 3

Fint om dere skriver litt om det dere klipper inn her samtidig som dere viser til artikkelen. Bare for å få litt kontekst til hvor dere vil hen med det dere limer inn.

Er jeg nødt til å klikke på linken hver gang for å prøve å forstå hvor du vil hen? Mulig det er det enkleste for deg men det gir deg definitivt ikke noen troverdighet.

Hva er det med budskapet i innlegget du ikke forstår slik det er presentert?

Hvordan kan de som stemmer GOP ikke være stolt og fornøyd med sin leder nå.

image

image

1 Like

Siste nytt fra trump-leiren er at Biden er en irakisk spion. Minner om at alle trompeter bør føle seg ekstra stolt i dag.

image

2 Likes

I følge sikre kilder ønsker Biden å bringe ekstremister til Amerika, og gjøre landet om til Gaza .

image

1 Like

Sånn som her tar du det hele litt ut av kontekst og presenterer det uten å vise til saken som førte til at Rudy sier hva han sier. Det var ikke han som kom med disse påstandene først. For øvrig er det snakk om iranske spioner, ikke irakiske.

3 Likes

Eksplosjon ved bolighus i Drøbak: - Huset står - VG

Følger svensk oppskrift dette.

3 Likes

Det er mange tømmerstokker blant utelivets vektere. Proteinbøtter som elsker makt og klikker i vinkel når de ikke får den respekten de selv mener at de fortjener. Her har vi en av dem, godt svinet ble dømt:

4 Likes

De holder på i Norge og

4 Likes

Nei, jeg tar ingenting litt ut av kontekst. Jeg legger kun ut et intervju hvor Rudy påstår Biden er en Iransk (min rettelse) spion, så din påstand er usann, og ift. påstanden ham kommer med så spiller det ingen rolle hvem som først kom med påstandene siden det ikke var en del av temaet jeg brakte på banen.

Spørsmålet du heller burde stille deg er jo om du mener påstanden er riktig, og ikke hvem som først kom med den.

2 Likes

Her er ditt utsagn

Det er jo bare tull, og utklippet ditt nedenfor innlegget ditt får Rudy til å fremstå ganske tullete, for du legger ikke fram i hvilken sammenheng han har sagt det. Tipper du ikke vet dette selv heller, men bare reposter tweetsene til raddisene.

1 Like

Nei, det er ikke bare tull, og den som får Rudy til å fremstå tullete er ikke jeg, men han selv. Det eneste jeg kan ta kred for er at jeg la ut klippet hvor han på eminent måte klarer å fremstås som, om mulig, enda mer tulling enn før.

Ellers er intervjuet som vises fra Newsmax; du har hørt om de eller? En ikke veldig raddiskanal, men stråmenn er jo ikke interessert i fakta som fremlegges, og har kun fokus på å unngå å kommentere sakens realitet ved komme med et banaliteter som ikke er relevant for det som omtales.

Er det virkelig så vanskelig å ta stilling til om påstanden til Rudy er sann eller usann?

1 Like

Haha jaja har du satt deg inn i saken selv? Jeg postet tre linker i motsetning til deg som postet propagandaen til Ron Filipkowski.

1 Like

Mener du at det er å ha satt seg inn i saken når du poster tre linker som ikke bekreftet at Biden er en Iransk spion? I så fall har du en merkelig måte å sette deg inn i saker på.

Er det propaganda når jeg linker til et intervju på Newsmax som viser hva Rudy sier, og ikke propaganda når du linker til tre steder som ikke bekrefter det han sier?

Er du enig med Rudy eller ikke?

2 Likes

Litt mer propaganda? Dette er nr. 4 i rekken som så langt har erklært seg skyldig. Er det noen som trenger mer kontekst?

Tik tok, tik tok!

2 Likes

Synes du var litt sen med den der, jeg lurte på når du skulle poste den egentlig :grin:

Trenger @koe mer kontekst? Tik Tok, Tik Tok!

image

2 Likes

Det er heldigvis flere og flere Republikanere som våkner opp. Passe kontekst @koe?

image

3 Likes

For å sette det litt i kontekst, så er det ikke bare i konflikten mellom Russland og Ukraina at Kasparov er treffsikker i sine kommenter!

image

5 Likes

Ja de prøver hardt å senke mannen om dagen. Lykke til med det :rofl:
Dartpiler er brukt opp, nå ryker hele kjøkkeneskuffen :see_no_evil:

Tror du virkelig dette fehuet vant fair and square floppen? :clown_face:

3 Likes