Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk 3

Det er heldigvis flere og flere Republikanere som våkner opp. Passe kontekst @koe?

image

3 Likes

For å sette det litt i kontekst, så er det ikke bare i konflikten mellom Russland og Ukraina at Kasparov er treffsikker i sine kommenter!

image

5 Likes

Ja de prøver hardt å senke mannen om dagen. Lykke til med det :rofl:
Dartpiler er brukt opp, nå ryker hele kjøkkeneskuffen :see_no_evil:

Tror du virkelig dette fehuet vant fair and square floppen? :clown_face:

3 Likes

Ja, så lenge det ikke er noen bevis på det motsatte så tror jeg det. Det er sånn min og andres rasjonell hjerner fungerer.

Siden posten din viser en Biden som snubler i en flytrapp tenker jeg det er greit å legge ut denne.

1 Like

Den siste av Trumps kandidater til Speaker så lang er nå presentert. Er det nå vi skal ønske Ukraina lykke til!

image

1 Like

Den samme valgfornekteren tilbake i 2020.

image

1 Like

Ekstrem MAGA-politikk? Selvsagt ikke …

2 Likes

Dette er ekstremt reelle utfordringer vi står overfor ift. påvirkning fra krefter innad og utad rundt våre partiers valgkamper, og de offentlige valgprosesser. Pekka er også en mann verdt å følge.

[image]

2 Likes

Da er han blitt valgt. Ny Speaker som får overta de samme klovneskoene og den røde nesen som Trump har bestemt skal være en vesentlig del av uniformen til de medlemmer av GOP som representerer han og MAGA.

4 Likes

På kne for hvem?

image

Høres ut som grade A Copium spør du meg.

AI er allerede så og si i stand til å skape videoer og lydfiler som folk flest ikke klarer å se er falske. Hvilken grade Copium vi skal tillegge det aner jeg ikke.

Nei det som er grade A copium er å tro at denne AI-lydfilen påvirket valget i en betydelig grad.

Flott at du sier det. Naive meg som tenkte i slike baner, huff huff. Da kan vi jo med et pennestrøk slå fast at AI ikke vil, eller kan påvirke velg i betydelig grad. Veldig glad vi fikk det avklart.

Det var en tøysete stråmann floppe, cmon…

Det var ikke slik ment, men tar selvkritikk for den. Spørsmålet er uansett like aktuelt; om du deler min bekymring for de utfordringen rundt AI jeg har beskrevet?

1 Like

Ja det gjør jeg. Spesielt for land med en lite opplyst befolkning.

3 Likes

Ett skritt i riktig retning :clap::clap:

4 Likes

Hvis man bare leser overskrifter, så får man kanskje ikke med nyansene i “Nei til EØS”, som egentlig handler om å ikke få tredd enda flere regelverk nedover hodet.

• Resultat: Dersom Norges tvinges av EU til å endre innleieregler, vil Fellesforbundet ha en annen tilknytning til EU enn EØS-avtalen.

Også interessant er hvordan demokratiet i Fellesforbundet fungerer:

Flertallet i komiteen som har behandlet forslagene om pensjon, stemmer for ny AFP-ordning, med støtte fra ledelsen i forbundet. Et betydelig og høylytt mindretall vil beholde dagens ordning og avviser LOs ønsker.

• Resultat: Nei til ny AFP. Langvarig ståene applaus fra salen bekrefter det knusende resultatet fra avstemningen, 323 mot 149 stemmer.

2 Likes

De dårlige betalerne i Norge finansierer julebordet til hele staten og feriepengene til Stortingspolitikerne.

(Prøver meg på tabloid overskrift. Lærte det av mediene våre - greit for de / greit for oss)

5 Likes