Jeg er forholdsvis ny her, men må allerede nå konkludere med at både de som « modererer» og flertallet av skribenter er veldig nær ideologier beskrevet her: What is right-wing extremism? - C-REX - Center for Research on Extremism
Ett av tusenvis av sider som påpeker fanskapet som ligger i å godta høyreekstremisme, og forbanne normale tilnærminger ( som i mitt tilfelle resulterte i idiotbeskrivelser som Stalinist, venstrevridd osv., selvom jeg altså egentlig er en sosialliberalist, som hater at Staten undertrykket vanlige folk og flå de, mens det er kapitalanarki for de rike, som aldri kan få nok.
Det meste av seriøse artikler viser en STERK sammenheng mellom digitale medier og ekstreme miljøer. TekInvestor er ikke noe unntak. Når slike som meg blir utestengt LENGRE enn de som initierte frontalangrepet ( og var så feige å merke innlegget….jeg merket ingen, men valgte å gå imot klare 1488 miljøer. ), så støtter de som skal « moderere» opp under VELDIG farlige samfunnstendenser; Å gi støtte til ekstremistiske holdninger ( der kan du bare bare søke på de nærmeste 100 treff), bidrar i grunn til « amerikanske» tilstander, eller svenske, eller ungarske osv.osv.
Den eneste MÅLBARE forskjellen mellom svenske og norske ungdomsstatistikker er at svensker utagerer,mens norsk ungdom gir seg selv skylda for driten. Jeg foretrekker faktisk ungdom som brenner biler fremfor å henge seg ( slik ungdom gjør i Norge). Så MÅ jeg bare nevne at ungdom ALDRI før har vært så lovlydige som nå, viser ALL statistikk.
Et fåtall begår mye ig tildels mer alvorlig kriminalitet, men det er især DE VOKSNE som i Norge begår mye kriminalitet, og da især FRP som slår alle partier i mengde og alvorlighetsgrad. FAKTA slår synsing, og det selvom de fleste i USA velger en psykopatisk notorisk kriminell uten empatisk evne, som går i buksene på alt han kommer over og som leker Gud i USA, fremfor en senil bamse, som burde gitt seg for 30 år siden.