Du tror støre har slike problemer?
Støre og alle andre med helt plettfritt rulleblad gjør meg mer mistenksom. De som er ekstreme på å passe på sitt eget rykte og ansikt utad har ofte de største skjelettene i skapet. Men er usikker på akkurat Støre da. Han er vel bare så kjedelig.
Nå var det vel og noen saker som viste seg å være storm i vannglass.
Husker en der 2 jenter/damer ville ha bilde med Giske. Dette ble plukket opp av noen andre i samme lokale. Bilde ble tatt og stor ståhei i avisene igjen. Hjelp ikke så mye at jentene/damene gikk ut å sa at det var dem som hadde spurt om gruppebilde og klem fra han.
Ja, til og med Erna har mer svin på skogen.
Om dette er rapportert riktig så må man spørre seg om vilkårene for å bli en av Boys In Blue kanskje skulle heves. Videoen viser i alle fall klart hva som skjer, og sikkerheten til den kidnappede er jo 100% fraværende når man ser på når skytingen starter. For øvrig et tidspunkt hvor jeg ikke kan se at noen fra politiet hadde rimelig grunn til å føle seg i livsfare slik jeg ser det. Tragisk!
Beveger vi oss som samfunn i feil retning?
Folk stemmer jo Ap og Høyre. Så disse partiene gjør jo oppenbart som mange vill. Synd at vi andre også må dras med disse rufflere i regering og storting.
Stemmer. Kan ikke skylde på noen andre.
Om bare nordmenn hadde hatt samme mentalitet som franskmennene, og gått ut i gatene i hopetall istedenfor. Da hadde ting sett forskjellig ut.
Er alltid gøy å prøve å diskutere politikk med dama rundt middagsbordet, hver eneste negative ting jeg tar opp kontres med at Norge er det beste landet i verden å bo i.
Kommer ikke langt når man ikke klarer å se helhetsbildet.
Folk flest stemmer kun for enkeltsaker… til min store forargelse.
Helhetsbildet er jo at Norge er et veldig godt land å bo i. Det er jo i enkeltsaker ting faller igjennom.
Enig, feil formulering fra min side 🥲
Aktiviteten på Andøya utvides til å inkludere langtrekkende droner i et flernasjonalt samarbeid. Høres fornuftig ut, og tenker det er utelukkende positivt.
WHO opplyser om om at over halvparten av befolkningen i Jemen har har et desperat behov for hjelp nå som konflikten går inn sitt tiende år. I følge UNHCR har risikoen for hungersnød aldri vært større med seks millioner mennesker på randen av sult.
Over 21 millioner trenger humanitær hjelp og beskyttelse i en tid der 80 prosent av befolkningen har store problemer med å skaffe mat. 3,5 millioner mennesker lider av alvorlig underernæring og 16 millioner mennesker har et akutt behov for tilgang til rent vann.
FNs høykommissær for flyktninger har betegnet konflikten som verdens verste humanitære krise.
Ja… Men Jemen driter de aller fleste langt f… i. Her er det jo ingen jøder å skylde på og å hate! Og da er de jamrende hylekorene straks mye mindre motiverte…
Men fortsatt er det sikkert mange nok som mener det er vestens ansvar å pøse penger og nødhjelp inn her også.
SMH
Danskene, i motsetning til ryggradsløse norske politikere, har sendt ned et skip til Rødehavet for å forsvare den globale handelen som vi alle nyter godt av. Her har vi et interessant lite innblikk der de skyter ned et par Islamist-dildoer:
Tenker det er verdt å bruke noen penger på ja. Hjelpe dem der de bor som FrP hadde som slagord har faktisk noe for seg.
Tja, kan jo være enig i det. Men hvorfor er dette liksom alltid vestens ansvar? Dette har jo “vi” utvilsomt ingen skyld i. Mens søkkrike Gulf og araberstater omtrent aldri bidrar med en dritt til humanitære formål, verken i sin egen bakgård eller ellers i verden.
Men å sponse krig og annen f…skap er de derimot j… generøse med!
Gjør de ikke? Vet at feks quatar hadde gitt et sykehus i Gaza. Aner ikke hvor mye de har gitt ellers
Sykehus som i etterkant har vist seg å være koblet til tunnelnettverket til Hamas, hvor lederene for hele Hamas sitter i Doha, Quatars hovedstad…