Fortsettelsen er allerede her. Mange aksjonister som står tiltalt nå siden de ikke aksepterer de bøter de har fått. Veldig synd at ikke avtalen også involverte at en mikroskopisk del av erstatningen skulle gått til å betale bøtene til aksjonistene.
Fortsettelsen kommer når en bitteliten del av norges befolkning nå har fått vetorett over enorme landområder i landet vårt, og skjønner at der ligger det penger. Noen som tror at dette ender bra når ett folkeslag har blitt type superduper-nordmenn med alle de rettigheter vi andre, pluss enorme subsidier og nå også noe så nær eierrettigheter til mer enn halve Norge?
Og nei - jeg er ikke kritisk til samene. Jeg er kritisk til norske politikere som alltid skal være verdensmestere i å vedta lover de ikke klarer å se omfanget av.
Der er jeg kanskje ikke like bekymret, men ja, gode poeng. Grunnen til det er at domstolen slo fat at det hadde forekommet brudd på samenes rettigheter, men at de kunne innfris med avbøtende tiltak, slik vi ser her.
Siden alle turbinene var montert og står og produserer strøm i et marked hvor strøm er etterspurt så fikk samene veeeldig gode kort på hånden. Medias og interesseorganisasjonene dekning gjorde ikke forhandlingssituasjonen bedre for myndighetene.
Du skjønner at det blir veldig vanskelig å ha en politisk diskusjon med deg her når du stempler samtlige mainstream-partier i Norge som fascister? Har du eksempler fra f.eks Nederland som ikke er fascister?
Jeg tror mye av det jeg misliker i norsk politikk koker ned til ukritisk teknologipositivisme (e.g. de tror DAB er bra fordi det er nytt), tillit til at andre grupper vil oss vel (e.g. godtar eu-direktiver uten å vurdere konsekvensene), og et ønske om å være “flinkest i klassen” på alt (flyktninger, klimatiltak, omfordelende beskatning, redde verden). Men teknologipositivisme, tillit og et forsøk på å være “flink” er ikke fascisme.
Dersom AMS er noe av det verste, så står det jommen bra til her.
Kanada er så fucked nå for tia no private car ownership, no meat and diary, only three clothing items pr year… skal si dei wef 15 min byene høres ut som konsentrasjonsleire mer enn byer climate change and suicide
Trudeu hører til det liberale partiet (rødt i grafen under). Neste valg er i oktober 2025.
Ser forresten ut som Canada har litt fleksibel lovgivning når det kommer til å holde valg tidligere More Canadians want next federal election in 2024 than 2025: Nanos | CTV News
Fy faen så trist; nesten så man begynner å grine.
Fornærmede ble fraktet til sykehus og havnet i koma. Nå har Dahl våknet, men han er fullstendig pleietrengende.
Selve volden mot Tor Inge Dahl ble filmet, og videoen ble delt i sosiale medier.
Ja det her var faen meg ille. Sikkert en feig suckerpunch også.
Søppelunge as…
Han kommer nok ikke til å få det så bra med seg selv når han får noen år på nakken og utvikla hjernebarken litt. Helt tilpass.
Så full at han ikke husker noe. Noen her som husker debatten om hvilke rusmidler som var farligst? Det er en grunn til at alkohol er høyt, høyt oppe.
Først husket han ingenting, så husket han mer og mer, og er nå sikker på at han ikke slo til Thor Inge fordi han var utviklingshemmet. Hos meg var det sinnet som tok over for gråten To ødelagte liv, ingen lyspunkter.
Bra noen i søppel partiet omsider innser hvor feilen ligger…
Så videoen her om dagen på en nyhetssak. Ganske tydelig at han lappet til han.
Men fallet var stygt, faller rett bak og slår bakhodet rett i asfalten. Bli liggende helt strak ut, uten bevegelse.
Jeg hadde en nabo på 16-ish som ble slått ned og døde av fallet. Den som slo ned var samme alder. Aldri aldri slå til noen i hodet hvis du ikke vurderer å drepe.
En “sucker punch” mot hodet, hvor den som blir slått ut mister bevisstheten før kroppen i verste fall deiser linjert i bakken, og hodet derfor treffer stein, asfalt eller annet solid dekke resulterer svært ofte i store hodeskader som også involverer død.
Jeg håper bare dette eksemplet kan være et av mange som i fremtiden kan brukes for å bevisstgjøre ungdommer.
Sharialover tipper jeg vi alle er 100% motstander av her på forumet.
Hvordan stiller det seg når vi snakker om andre religiøse grupper som med rettslige midler ønsker å innskrenke enkeltindividers rettigheter, kun basert på sin egen religion?
Kvinner som tar abort, og leger som bistår, ligger i verste fall an til dødsstraff.
Kan vi skimte noen likhetstrekk i ideologien som vi gjerne skulle vært foruten?
Dear Christian Nationalists, Buckle up and watch!
Argumentene kommer som perler på en snor.
OK State Sen. Deevers (R): God says it’s OK to violate federal law.
“When [the federal government ] commands what God forbids…we are not to obey them.”
Gode nyheter, også for anleggsbransjen. Det drypper allerede på de fra andre pågående prosjekter, og blir fort mer fremover.
Vil gjerne ha juksefrie masteroppgaver også men pytt pytt
Igjen deler politikere ut usanselige summer til et selskap som deler ut selskapets kasse til seg selv, og refunderer tap pga.spekulasjon i eget selskap.
Så her er det fellesskapets penger som finansierer galskapet, akkurat som i Freyr hvor broren til Siv Jensen har fått spekket sin konto med våre skattepenger.
Kriminalitet satt i system, og det i en tid hvor SAMTLIGE områder som illustrerer livskvalitet når stadig nye bunner.
SÅÅÅÅ mange uløste viktige samfunnnsoppgaver og så deler man ut penger til kriminell virksomhet?
Hvorfor vi har kjedelige politikere…
Nå har jeg også opplved å være enig med Sanna Sarromaa.