Du vet, når alle som har advart mot innvandring fra islam blir gjort til latter og sammenlignet med nazister, vel så går utvikling ubenhørlig videre. Finnes det sosialister på slike sider? Selvsagt, de sier at nordmenn er/var like gale. ‘For guds skyld, tenk på hvordan nordmenn var på 70 og 80 tallet’, de slo og sparket i fylla’. Ja bevares sosialister, tror dere at alle etniske i Norge var perfekte? Er dere rasister og nazister? Dere vet kanskje at Adolf Hitler ledet Arbeiderpartiet i Tyskland og var en svoren nasjonalsosialist? Kanskje dere vet at Norge var styrt av Nygårdsvold (AP) som passifiserte hele forsvaret og gav blanke i advarslene som kom fra Storbritannia siden nyttår 1940? Flere majorer og andre høytstående folk innen militæret mente (utgitt i boks form som AP forsøkte å stoppe) at flere innen AP menigheten burde vært skutt på Aker festning etter krigen sammen med Quisling? Vær helt sikker på at AP folk slapp unne pga de var AP folk og fikk mulighet til å styre igjen etter krigen. Faens sosialister. Majorer har bekreftet dette så sosialister her inne behøver ikke protestere. Historien dere har lært i skolen er bare delvis sann… Jeg stiller igjen spørsmålet, hvor mange her inne viste at Adolf Hitler ledet Arbeiderpartiet i Tyskland og mente staten skulle stå for all produksjon? Private skulle ikke produsere ifølge Hitler, dette er sosialisme/kommunisme i sin nærmeste form. Folk i Norge tror Hitler var Høyreekstrem, det passer i sosialismen. Som alltid, de skyver sine egne over på høyre siden når det ikke passer deres verdensbildet. Sosialister tar aldri ansvar for egen politikk, det skjer ALDRI. Det er alltid andre som er skyld i egne feilsteg…og hvis noen skulle mene noe annet, jeg har studert 2. verdenskrig i 20 år og lest utallige bøker. Jeg vet nå i hovedtrekk hvordan historien er. Da har jeg ikke tatt med sviket Håkon den 7. ble møtt på grensen mot Sverige når han og kongehuset flyktet fra nazistene. De ville ikke gi vår konge fritt leide til Sverige og tvang følge til å snu…Anstrengt forhold til Sverige resten av kongens levetid, de flyktet til Storbritannia. Vit hvem som er våre allierte og vit hvem som aldri egentlig har vært det. USA og Storbritannia har historisk vært de eneste vi kan stole på. Nå stoler selvsagt sosialistene på de som ikke kan stoles på, for absolutt ingenting læres av de faens sosialistene som kan en ting, ødeleggelse…