Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

3 Likes

Greit at de skyldige får kjenne på konsekvensene av grenseløs innvandring

8 Likes

Jeg har begrenset med sympati her merker jeg.

8 Likes

https://www.nettavisen.no/nyheter/afrikanske-migranter-sier-de-ville-reist-til-europa-selv-om-de-visste-om-farene/3423865753.html

Og nå vet vi hvorfor de egentlig migrerer over Middelhavet. I følge de selv da.

6 Likes

Dette har jo vært kjent lenge. Men hyggelig at “vanlig” presse begynner å skrive om at dette er ren økonomisk migrasjon.

8 Likes

Du få rykke ut å fortelle at det ikke er noen problemer i Oslo, Martins;)

6 Likes

Har selv aldri opplevd vold i Oslo. Bare å holde seg på de “riktig” stedene.

Mer guttestreker i trygge Oslo.

2 Likes

Skyting er nærmest blitt dagligdags i Oslo sentrum. Og dette er helt trygt i følge enkelte… jada…

4 Likes

Smart mann, likte argumentet om at du egentlig er ateist om du tror på èn religion :slight_smile:

Terror? Junkier bruker vel ikke skuddsikker vest

Opplagt terrorforsøk.

Og er nok ikke noen nordmann denne gang. Så da blir det å skylde på psykiatri.

2 Likes

Hvordan vet du det?

Jeg skriver “er nok” dvs. at det er noe jeg tror.

På samme måte som jeg var rimelig sikker på at det ikke var en svenske som kjørte ned en haug mennesker i Stockholm for et par år siden.

Edit: Ser ut som det kan være noe rusrelaterte greier. Da virker det heldigvis som om jeg tok feil ang. terror.

Mest utfyllende artikkelen så langt. Merkelig å havne på taket med dama i bilen og så stikke av med ambulansen med en svær bag og ikeapose mes dama løper. Noe sted som har blitt ranet eller noe sånt?

Edit: Politiet søker etter en navngitt kvinne med følgende beskrivelse: Lys i huden, 165 cm, litt krøllete brunt hår, iført sort jakke, ser ruset ut.

Ranet den lokale dopgrossisten kanskje :sweat_smile:

Veldig viktig å antyde at det er et terrorangrep av noen mørkhudede først selvfølgelig.

Ja, en bevæpnet mann som kaprer en ambulanse og kjører ned flere fotgjengere, inkl. en barnevogn - og blir stanset av antiterror-politiet. Hvordan kunne noen tro at det var et terrorforsøk :roll_eyes:

2 Likes

Er jo når det er nordmenn det skyldes på psykiatri - forøvrig ikke noe feil i det, mange av disse menneskene er jo alvorlig sinnsforstyrrede og hjernevaskede individer.

Nuvel, er vel heller motsatt.

1 Like

Ja, det virket jo helt klart som et nøye planlagt terrorangrep… :roll_eyes: