Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Plan B er at masse mennesker dør, som egentlig er eneste løsning for å få ned utslippene

2 Likes

Sist jeg sjekket var Ukraina rimelig fattig. De kan alene brødfø hele europa med korn

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5e0266bff47a080013e655b4

«Vag» beskrivelse av gjerningsmenn. Eller som resett kaller det « afrikanske»

2 Likes

Tror det kun var 30% som ble produsert i USA og Europa nå. Afrika og Asia har størst vekst. Men Afrika er ustabilt væravhengig.

“…it`s a one small step…”

:us::cn:

2 Likes

flyskam…kjøttskam…fyrverkeri-skAM!??

Hva blir det neste?..blir vel snart bare å trekke for gardinene og kikke på klokka og håpe at verden ikke blir “krenket” av det også! :tired_face::scream_cat::man_facepalming:

edit:ja, det står om personskade,men alikevel…må leve livet til det fulle mener jeg,-kanskje jeg er litt gammeldags :man_shrugging:

2 Likes

Begynner å lukte fasisme lang vei…

Men det er kanskje bare meg.

1 Like

Om folket ønsker endring kalles det demokrati, ikke fascisme :wink:

3 Likes

Men husk, det kalles bare demokrati dersom folket velger det venstresiden og media ønsker.

Hvis ikke kalles det fascisme (jfr. Trump og Brexit).

5 Likes

Når mindretallet prøver å tvinge flertallet også med makt?

Som vi ser nå?

3 Likes

Ja…OM påstanden din var riktig, ville det fremdeles ha fint lite med fascisme å gjøre. Det er tross alt bare en enkel diskusjon om holdning til fyrverkeri, uten spesielt mye overslag mot nasjonalisme, imperialisme eller diktatur… :sweat_smile:

1 Like

Det er så mange idioter i landet dessuten liker jeg ikke at hvem som helst kan få kjøpt seg ‘en kruttønne’ nå til dags.

Men selv i min egen ungdomstid sendte jo fulle folk raketter rett inn i folkemengder.

Forby skiten og bestill et skikkelig fyrverkeri ved hvert kommunehus heller.

Så slipper vi både blinde, forbrente mennesker og vettskremte hunder i 30 timer hvert år.

9 Likes

Det er til enhver tid 30% idioter i Norge sett fra en persons øyne :wink:

Forøvrig enig i at all fyrverkeri utenom organisert lisensiert avtale bør forbys.

Jeg tipper 10 øyner går fyken på tirsdag.

Ikke fler? Tror min synsing drar opp det snittet der.

1 Like

Gamle naboen min fyrte de høyeste knallskudda over hustaket mitt til kl 03 hver nyttårsaften. Helt siden jeg sendte melding til barnevernet etter sønnene hans på 4 og 7 år gikk inn i huset vårt og steinet marsvina til jentene til døde, mens vi var ute en tur.

Var faen så nære på å klikke. Heldigvis flyttet nå, men her begynner de å fyre raketter kl 12 på dagen. Og holder det gående.

Skulle vært forbud eller Sertfikat for fyrverkeri. Og totalforbud før kl 00:00 Og etter kl 01:00.

3 Likes

Er jo totalforbud før 1800.

Kun lov mellom 1800 og 0200.

1 Like

Kunne levd med det, om folk respekterte det og pekte rakettene oppover. Men det gjør jo ikke alle.

2 Likes

Ca velgerne til Ap, SV og ganjjagjengen i Mdg?:rofl::rofl:

Oppskytingen begynner jo den 30/12 når salget starter…og holdes gående sporadisk et stykke utover 1/1 når folk begynner å våkne og finner ut at de hadde noe de ikke hadde fyrt av…

Kanskje noe av det smarteste jeg har hørt iforhold til klima og utslipp.

10 Likes