Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Planla quds styrken et terroristangrep for å hjelpe Trump med valget altså? Det var interessant…

Først var det Russland, så Ukraina og nå er det Quds styrken som samarbeider med Trump.

3 Likes

JEg lurer litt på hvilke problemer på hjemmebane det er snakk om?

Det finnes jo folk som tror at impeachment er en trussel, men det er jo bare et forsøk fra demokratene på å ta fokus vekk fra biden sin kriminelle sønn.

Trump ruler jo hjemmebane.

2 Likes

De mentale krumspringene for å finne noe å kritisere Trump for blir stadig mer absurde og virkelighetsfjerne.

2 Likes

Tim er litt ekstrem, men denne videoen er VELDIG bra. CNN har sansynligvis casha ut flere titals millioner dollar for å ha mobba MAGA kidden på 16år. Hele fakenews maskineriet i USA skjelver siden denne gutten og advokatene hans er ute etter blod.

7 Likes

Den saken og vinklingen av den var helt, helt drøy. Kanskje en av de mest “effektive” for å avdekke hvor f*cked up US mainstream media har blitt. Herlig at CNN mfl. blør i ettertid.

7 Likes

NBC prøvde å få saken forkastet, de lyktes, men så ombestemte dommeren seg. NBC må nå offentligjøre MASSE interne eposter og memoer rundt dekningen av saken.

CNN inngikk forlik tvert.

15 nye medier og personer er nå på targetlisten over hvem som skal saksøkes og vil offentligjøres de neste 60dagene.

Han indianer fyren som stod frem i flere mediere blir også saksøkt nå for 5MUSD! ( som dommeren sa så har han ikke penger, men de vil helst få han dømt for å vise at det ikke er greit). Ryktene sier at flere kjendiser som fyrte opp under kampanjen også blir saksøkt.

Jeg koser meg over at rettferdigheten seirer, uavhengig om du heier på trump eller hillary så er det ikke greit å gå til krig mot en uskyldig 16åring.

13 Likes

Dette er virkelig gode nyheter! La fakenews media betale for propagandaen sin.

9 Likes

Det beste er at NBC må offentligjøre interne eposter og memoer…

Jeg tror det blir stygt.

4 Likes

Er nok endel mailer som blir «borte» nå ja.

2 Likes

get

6 Likes

Usikker hva du vil frem til, men jeg ser en hvit gutt som ble mobba, hvor det ble produsert falske artikler i fleng fordi han støttet feil side.

Så ser jeg en jente som presenterer taler skrevet av et proffesjonelt apperat hvor alle feil og mangler i teori og ideer lett skyves under teppet.

Kan jo nevne at han med den røde capsen nå knuser fake news mediene 1 etter 1 pga løgnene de spredte, og jeg tror de fleste føler det er rimelig ok.

3 Likes

Du mistolker min mening med dette.
Ditt svar er en god oppsummering, men hva jeg synes denne memeen (eller hva man nå skal kalle den) viser er at om man husker tilbake til hvordan hele den venstrevridde MSM pressekorps ukritisk gikk etter denne sekstenåringen (som altså ikke hadde gjort noe galt, hvilket kunne understøttes med tilgjengelig vídeo materiale på samme tid) og sammenligner dette med hvordan den samme MSM ulveflokken i dag forlanger at Tunberg skal behandles med respekt og ikke hetses, selv om hun faktisk forlanger absurde og grove inngrep i folks privatliv og levesett. Der hvor faren (av alle) uttaler at hun begynner å bli sliten av hetsingen osv.

Gutten gjorde ingenting galt, men fikk livet snudd opp ned (og ble vel faktisk utestengt fra skolen helt i starten) mens Tunberg, hvilket vi får tro helt frivillig har inntatt scenen og fronter klima-religionen altså skal skånes for kritikk.
(er fullstendig på det rene med at hun leser fra manuskript og kun er en marionett)

Alderen til Tunberg blir tillagt vekt når hun skal kritiseres. Alderen var ikke noe tema når gutten ble jaget av MSM ulveflokken.

Vel - der har du paradokset jeg mener denne memeen tydeliggjør.

10 Likes

Iran skøyt trolig ned et fly med 176 personer ved et uhell.

Og de vil noen gi atomvåpen til :roll_eyes:

3 Likes

Selvsagt ble flyet skutt ned, det har vært helt sikkert hele tiden.

Verden er ikke så tilfeldig.

I 2017 mistet 44 livet i forbindelse med flytrafikk.

Det éne flyet som styrter av naturlige årsaker hvert år styrtet ikke over Teheran på tirsdag…

2 Likes

Topp stemning da. De hadde sikkert nuka det flyet om de hadde kjangsen.

:man_dancing:

1 Like

Tragisk med passasjerflyet - alt tydet jo på at det var en nedskyting. Vanligvis blir slikt dysset godt ned, men med vestlige etterretningskapabiliteter og interesser kommer Iran til kort slik sett.

Ikke så lenge siden 1988, da amerikanerne tok et iransk passasjerfly ut av himmelen ved en feil:

1 Like

Der var Sovjet hakket verre, da de med vilje skjøt ned et passasjerfly i 1983.