Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Dette er litt spesielt.

3 Likes

Finnes et TV program om denne nedskytingen som i allefall er vist på Discovery.

I det programmet angis rakettangrep (fra Iranske styrker) mot gasstankeren Berge Strand som en av situasjonene/årsakene til at dette utviklet seg slik det gjorde.

Berge Strand fikk skader på skroget, innslagspunkt i maskinrom og overbygning og (i allefall en) bunkerstank tok fyr,

Jeg ser at dette ikke er nevnt i Wikipedia artikkelen, men man kan uansett fastslå at det vitterlig var en hektisk periode den gang, med mange krigshandlinger på en gang.

:stuck_out_tongue: måtte bare

Har noen sett fredsprisen min?

Hehe… Den følelsen av å tro at en har kommet frem…

Mer guttestreker på Oslo øst. Nærmer oss svenske tilstander nå.

Hva betyr “Svenske tilstander”?

https://www.nettavisen.no/okonomi/svenske-forskere-avslorer-statlig-press-for-a-skjule-svenske-tilstander/3423897729.html

3 Likes

Hyperkriminelle ghettoer der kun folk med innvandrerbakgrunn bor.

Hvorfor later du som om du ikke vet dette?

4 Likes

Prinsdal ligger ikke nærheten av Oslo Øst… men du bruker kanskje begrepet “Oslo Øst” om alle steder med høy andel av innvandrere?

Holmlia er selve definisjonen på Oslo øst.

ahh, ok, en definisjon som ikke har noe med himmelretninger å gjøre altså :joy:

Hvor kommer disse klovnene fra? Først later man som at man ikke har hørt om svenske tilstander, og nå later man som om Oslo øst ikke er Oslo øst.

image

1 Like

og det blir vel Oslo sør, og rett nord for Kolbotn? til og med de som bor på Nordstrand omtaler Homlia som søndre nordstrand.
Men dette blir tullete, bare fortsett du :slight_smile:

edit: ahh, østenfor oslo vest, da er jeg med deg, det er korrekt

image

Ja, Holmlia ligger i bydel Syd. Men i dagligtale kaller alle det for Oslo øst. Det vet alle.

Og at folk omtaler Holmlia som Søndre Nordstrand er det dummeste jeg har hørt.

Hvorfor kaller ikke VG dem “Søndre Nordstrand-gjengen”, hmmm?

Du er bare et troll. Du har vel ikke hørt om “svenske tilstander” heller.

Det er nok kun de “rike” på Nordstrand som kaller Holmlia for Søndre Nordstrand. Er ikke et troll, men reagerer på at folk generaliserer og bruker stereotyper om andre folkeslag og hvor de bor.
(oslo øst for meg er Torshov og Groruddalen)

Er veldig klar over “svenske tilstander” som er i Malmö og har spredd seg, og håper det ikke sprer seg videre.
Ha en fin kveld videre.

Svenske tilstander er nå i VELDIG mange andre svenske byer enn Malmø.

Alle storbyene i Sverige har disse problemområdene nå.

1 Like

Håp for endring i iran.

1 Like

NRK redigerer egen artikkel og fjerner viktig informasjon kontra det politiet gikk ut med.

Her må nyhetene sortvaskes, heller enn at gjerningsmann blir tatt fordi korrekt beskrivelse gjengis.

4 Likes