Jeg er faktisk enig med denne mannen denne gangen:
Slett ikke sikkert det er en dum strategi framover nei.
Det som har kjennetegnet regjeringens corona-politikk, er mangel pÄ planverk, og etterfÞlgende mangel pÄ planlegging.Det er improvisering hele veien.
Norsk presse glimter til igjen.
Terroretterforskere er koblet inn i saken. IfĂžlge France Bleu er mannen en asylsĂžker fra Sudan. Han skal ha ropt at gud er stor mens han angrep, ifĂžlge vitne
VI kan jo anta at siden dette var en asylsĂžker fra Sudan sĂ„ har han ikke ropt âgod er storâ pĂ„ norsk men heller en islamsk strofe.
Det er vel ganske vanlig at aviser oversetter ting til norsk og ikke gjengir det pÄ originalsprÄket? Hvis det var det som var innvendingen din.
Innvendingen min er vel at man subtilt prÞver Ä tildekke at han var en muslim pÄ terroroppdrag.
97% sudanesere er muslimer, sÄ journalisten kunne vel med rette overlate noe til fantasien din? Hvis vedkommende imidlertid var en av de resterende katolikkene fra landet, sÄ hadde han kanskje blitt sitert pÄ noe annet enn det pÄstÄtte utsagnet, selv om jeg ikke har noe grunnlag for Ä pÄstÄ at katolikker vurderer sin gud hverken stÞrre eller mindre enn andres guder.
Du har ikke hÞrt om de ti bud altsÄ?
Noen for enhver dette her, det gjelder mer enn som sĂ„. Jeg trenger ingen âĂ„ dette er document og kan ikke stoles pĂ„â det er andre kilder i denne artikkelen. For meg er Document.no mye mer Ă„ stole pĂ„ enn NRK, TV2, Dagbladet og VG: https://www.document.no/2020/04/10/barr-en-av-de-storste-skandaler-i-amerikansk-historie/
Det man mĂ„ spĂžrre seg om er om folk i USA Ăžnsker en person som Joe Biden som president? Han kommer fra samme skole som Clintonâs og Obama. Det samme nettverket som Demokratene? Slike folk kan ikke lenger blir presidenter, tenk selv, for guds skyld.
The Mediaâs Loudest #MeToo Champions Are Ignoring Biden Sexual Assault Accuser Tara Reade
The silence from the mediaâs loudest #MeToo champions has been deafening. There has been exactly zero coverage of sexual allegations against Joe Biden on CNBC, CNN, MSNBC, ABC or CBS. Likewise, The New York Times and USA Today and have failed to discuss it.
For meg er de andre mediene langt mer troverdige enn document.no
Leste artikkelen du lenket til, og den avsluttes med: «hvis du Þnsker journalistikk som er mer fair mot Trump og USA, stÞtt Document» (valgfritt belÞp per mnd).
Synes det sier det meste.
Det er greit for meg, jeg tror ikke det basert pĂ„ det som har skjedd historisk med Brexit og valget av Trump. De mediene du stĂžtter deg til proklamerte at Clinton kom til Ă„ vinne valget i 2016 med 90 % sannsynlighet, likesĂ„ at Brexit aldri kom til Ă„ skje. TV2, NRK, Dagbladet, VG. Du mĂ„ gjerne tro, jeg vetâŠ
Hva synes du da om pressestÞtten og lisensen alle som tjener penger i Norge betaler? Document har ikke pressestÞtte. Legg merke til det fÞr du kritiserer, Document har ingen pressestÞtte, de lever av reklame og det privat personer gir. Det er en enorm forskjell jeg hÄper du ser.
Mediene bruker statistikk og meningsmÄlinger for Ä sannsynliggjÞre ulike utfall. Av og til treffer ikke meningsmÄlinger fordi det er prognoser. Hvis du har problemer med det, sÄ mÄ du droppe de fleste medier, fordi de ikke er til «Ä stole pÄ».
Du bekrefter bare det jeg skriver, du vil sÄ gjerne tro at den andre siden er mye bedre. Jeg har levd en stund og har erfaringer. Jeg var der du er, alt snudde, jeg hÄper det skjer for deg ogsÄ: https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=qykIi2tcoRY&feature=emb_logo
Har du sett dett klippet fĂžr? NĂ„r jeg var 18 Ă„r stemte jeg AP og var overbevist om at det ikke fantes et bedre parti i NorgeâŠJeg lever og lĂŠrte. Ikke minst, jeg tilegnet meg mer kunnskap, etter det har jeg aldri mer stemt AP eller pĂ„ sosialistiske parti. Jeg er mye eldre nĂ„, jeg vet ikke hvor gammel du er. Lev og lĂŠrâŠ
Synes svaret ditt taler for seg selv. BÄde falske antagelser om hva jeg tenker, samt eksempler pÄ klassiske hersketeknikker. Lykke til videre!
Vel, du har jo misforstÄtt alt. Du finner ikke sÄ mange mer Äpne og tolerante personer enn meg, det er bare synd du ser pÄ meg slik. Jeg er faktisk Äpen og Þnsker alle det beste. Du forhÄndsdÞmmer og det er jeg dessverre vant til. La oss bare gÄ videre hver vÄr vei, hva ellers kan man gjÞre? Jeg har ingen dÞmmende blikk til deg hvis du tror det. Det er slik mange har sett pÄ meg selv om det er alt annet enn det jeg er
Er din mening verdt mer enn andres?
Tar mennesker som stemmer sosial-demokratisk, âfeilâ?