Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Politikk

Comedian time :laughing:

herregud
Biden er jo verre en “Trump” og George W. Bush junior til sammen! :sweat_smile:

2 Likes

Masse smÄklipp tatt ut av kontekst for Ä skittkaste. Du finner langt flere hÄplÞse videoer med Trump om du sÞker, sÄ hva tenker du at du oppnÄr med det? Det blir en billig hersketeknikk.

3 Likes

Utrolig jevnt, kun 0,2% som skiller i Michigan nÄ! Tar Biden den og beholder Nevada og Wisconsin vil han ha de nÞdvendige 270 valgmenn

Hvor ser du 0,2%?
Er 0,5% pÄ vg enda.

Edit: SÄ pÄ 2016 tallene pÄ nrk sÄ fjernet den kommentaren :smile:

Er 0,2% her, med 10% av stemmene igjen

1 Like

Biden tar Michigan, Wisconsin, Nevada og Arizona. Vent og se :upside_down_face:

1 Like

Trenden nÄ tilsier at Biden vinner Michigan og Wisconsin. Arizona har jeg ikke sett noen oppdatering pÄ sÄ kan ikke uttale meg (men ser jo veldig bra ut for Biden der ja). Men Nevada hadde en trend som gjorde at den staten kan Þdelegge for Biden.

Georgia er i spill enda - de fleste stemmene som mangler er fra Atlanta og forsteder - Biden-country.

KANYE WEST ERKJENNER NEDERLAG I VALGET

Rapperen Kanye West innrÞmmer nederlag i presidentvalget i USA, men antyder at han nÄ sikter mot valget i 2024.

Med en silhuett foran et kart som viser valgresultatet, skriver artisten «KANYE 2024» i en Twitter-melding.

Stammesedler med den profilerte hiphop-artistens navn var lagt ut i valglokaler i tolv delstater, skriver Billboard. De mente han ikke ville fÄ mer enn 50.000 stemmer. Deadline anslo at Kanye West kunne ha en velgerskare pÄ rundt 60.000.

– I dag stemmer jeg for fĂžrste gang i mitt liv i et presidentvalg, og jeg stemmer pĂ„ noen jeg har full tillit til 
 meg, skrev West pĂ„ Twitter tirsdag. (NTB)

Hadde jeg mÄttet velge mellom Trump og Kanye West sÄ tror jeg faktisk jeg hadde mÄttet gÄ for West. Rett og slett fordi jeg ikke vet noe om han, men sannsynligheten for at noen er verre en Trump er sÄ liten at den sjansen hadde jeg tatt.

4 Likes

Slik det ser ut nÄ, er Joe Bidens hÄp at de ikke opptalte poststemmene i Georgia og Michigan er overlegent demokratiske. Hvis ikke det slÄr til, eller hvis Donald Trump lykkes i Ä fÄ HÞyesterett til Ä avslutte tellingen, sÄ blir Trump president i fire nye Är.

https://www.nettavisen.no/okonomi/velgerne-vil-ha-joe-biden-men-likevel-kan-donald-trump-bli-president-i-fire-nye-ar/3424041753.html

Ikke riktig sÄ vidt jeg kan se. Biden er pr nÄ forbi Trump i Michigan. Han trenger vel heller ikke da Georgia om han fÄr Wisconsin, Nevada og Arizona.

1 Like

NĂ„ har jo HĂžyesterett allerede fĂžr valgdagen godkjent at poststemmer som er stemplet senest valgdagen skal telles opp. Vil overraske om HĂžyesterett snur her.

1 Like

Akkurat nÄ holder det faktisk for Biden om stillingen holder seg slik den er nÄ.

1 Like

Ja, det ser bra ut for Biden nÄ, krysser fingrene for at det holder seg slik til i morgen!

3 Likes

Herlig nÄr Twitter flagger tweet etter tweet fra vÄr oransje venn. Og utrolig at det er lov Ä skrive det han gjÞr.

2 Likes

Utrolig at du skriver det du gjĂžr.

4 Likes

Trump leder i 3 av 5 gjenstÄende Michigan distrikt.