Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Tror andel valgdistrikt og andel stemmer er forskjellen.
Tror det kan skyldes at Atalanta som vel er største(?) valgdistrikt i Georgia mangler.

Uansett utfall - kommer til å huske dette valget… :smiley:

Comedian time :laughing:

herregud…Biden er jo verre en “Trump” og George W. Bush junior til sammen! :sweat_smile:

2 Likes

Masse småklipp tatt ut av kontekst for å skittkaste. Du finner langt flere håpløse videoer med Trump om du søker, så hva tenker du at du oppnår med det? Det blir en billig hersketeknikk.

3 Likes

Utrolig jevnt, kun 0,2% som skiller i Michigan nå! Tar Biden den og beholder Nevada og Wisconsin vil han ha de nødvendige 270 valgmenn

Hvor ser du 0,2%?
Er 0,5% på vg enda.

Edit: Så på 2016 tallene på nrk så fjernet den kommentaren :smile:

Er 0,2% her, med 10% av stemmene igjen

1 Like

Biden tar Michigan, Wisconsin, Nevada og Arizona. Vent og se :upside_down_face:

1 Like

Trenden nå tilsier at Biden vinner Michigan og Wisconsin. Arizona har jeg ikke sett noen oppdatering på så kan ikke uttale meg (men ser jo veldig bra ut for Biden der ja). Men Nevada hadde en trend som gjorde at den staten kan ødelegge for Biden.

Georgia er i spill enda - de fleste stemmene som mangler er fra Atlanta og forsteder - Biden-country.

KANYE WEST ERKJENNER NEDERLAG I VALGET

Rapperen Kanye West innrømmer nederlag i presidentvalget i USA, men antyder at han nå sikter mot valget i 2024.

Med en silhuett foran et kart som viser valgresultatet, skriver artisten «KANYE 2024» i en Twitter-melding.

Stammesedler med den profilerte hiphop-artistens navn var lagt ut i valglokaler i tolv delstater, skriver Billboard. De mente han ikke ville få mer enn 50.000 stemmer. Deadline anslo at Kanye West kunne ha en velgerskare på rundt 60.000.

– I dag stemmer jeg for første gang i mitt liv i et presidentvalg, og jeg stemmer på noen jeg har full tillit til … meg, skrev West på Twitter tirsdag. (NTB)

Hadde jeg måttet velge mellom Trump og Kanye West så tror jeg faktisk jeg hadde måttet gå for West. Rett og slett fordi jeg ikke vet noe om han, men sannsynligheten for at noen er verre en Trump er så liten at den sjansen hadde jeg tatt.

4 Likes

Slik det ser ut nå, er Joe Bidens håp at de ikke opptalte poststemmene i Georgia og Michigan er overlegent demokratiske. Hvis ikke det slår til, eller hvis Donald Trump lykkes i å få Høyesterett til å avslutte tellingen, så blir Trump president i fire nye år.

https://www.nettavisen.no/okonomi/velgerne-vil-ha-joe-biden-men-likevel-kan-donald-trump-bli-president-i-fire-nye-ar/3424041753.html

Ikke riktig så vidt jeg kan se. Biden er pr nå forbi Trump i Michigan. Han trenger vel heller ikke da Georgia om han får Wisconsin, Nevada og Arizona.

1 Like

Nå har jo Høyesterett allerede før valgdagen godkjent at poststemmer som er stemplet senest valgdagen skal telles opp. Vil overraske om Høyesterett snur her.

1 Like

Akkurat nå holder det faktisk for Biden om stillingen holder seg slik den er nå.

1 Like

Ja, det ser bra ut for Biden nå, krysser fingrene for at det holder seg slik til i morgen!

3 Likes

Herlig når Twitter flagger tweet etter tweet fra vår oransje venn. Og utrolig at det er lov å skrive det han gjør.

2 Likes