Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Utrolig at du skriver det du gjør.

4 Likes

Trump leder i 3 av 5 gjenstående Michigan distrikt.

Kan du være mer spesifikk på hva jeg skriver som er feil?

Har det noe å si så lenge Biden leder i totalen for Michigan?

Trenger vel ikke være mer spesifikk enn et sitat. Du vil altså skrote ytringsfriheten slik at man må be om lov før man uttaler seg om noe.

2 Likes

hvis du er overbevist om at Trump vinner Michigan får du 6 i odds på betfair.

1 Like

Tipper du er en av de som himler med øya når trump skriver, og det er uansett hva det er, men trekker på skuldrene å sier ytringsfrihet når Kathy Griffin twitrer halshugging bildet av trump igjen, uten at det skjer noe med det…

Å ikke se problemet her, er et alvorlig symptom på hvor gal verden har blitt…

2 Likes

Synes du ikke det er forskjell på en komiker som kommer med en usmakelig vits, og en president som sår tvil om valget?

2 Likes

Er et fotografi av en dame som holder opp et avkappet hode av presidenten, en «usmakelig vits»?

Nei, men er man president i USA så bør man ikke komme med ytringer som ikke er sanne og som i tillegg kan brygge opp under uroligheter i landet - med hensikt å undergrave den demokratiske prosessen. De fleste Twittermeldingene han har kommet med er en skam for landet og embetet.

2 Likes

Her sa jeg feil. I Michigan leder Trump i 8 av 11 distrikt.
I Wisconsin som jeg tror jeg mente gjenstår nå bare to distrikt og Trump leder i begge.
I Nevada leder Trump i 14 av 16 gjenstående distrikt.

Jeg himler ikke med øynene, men jeg er lei av en person som ikke er egnet til å inneha embetet driver på slik han gjør. Hadde han oppført seg med ærlighet og anstendighet som roller krever hadde jeg støttet ham i det han gjør. Jeg kjenner ikke til noe bilde eller Kathy Griffin. Hun er ihvertfall ikke president i USA. Det er dessverre Trump.

1 Like

Kall det hva du vil, det gjør uansett ikke stort mer enn å sette henne selv i et dårlig lys.

Ja, de som kom foran i den lange rekken bygget jo alle sammen opp om bildet av det embetet som en garanti for ærlighet, ansvarlighet, fredsælhet, nøysomhet, i det hele tatt alt positivt som tenkes kan…
:roll_eyes:

2 Likes

Har ikke sett på det, men demokratene henter jo de fleste stemmene sine i befolkningstette områder, så antallet distrikter sier ikke så mye.

De som kom før hadde ihvertfall langt større integritet og anstendighet. Ingen av dem har vært perfekte, men ingen av de før ham har vært i nærheten av å drive på slik 45 har.

1 Like

Derfor er rart at når Hillary sier det, så er det greit?

«Joe Biden should not concede under any circumstances, because I think this is going to drag out, and eventually I do believe he will win if we don’t give an inch, and if we are as focused and relentless as the other side is…»

Dette var i august. Hvor var du da?
Det er hykleri…

2 Likes

Jeg vet, og jeg har desverre ikke oversikt over befolkningstall i de ulike distriktene.

Så med andre ord, jeg kan gjenta ordrett det jeg skrev først, som var:

« men trekker på skuldrene å sier ytringsfrihet når Kathy Griffin twitrer halshugging bildet av trump igjen, uten at det skjer noe med det…»

Ok, good to know…

Hillary Clinton er jo verken president, eller har noen andre offentlige verv, ser du ikke forskjellen? For øvrig er ikke uttalelsene sammenlignbare.

1 Like