Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

En mulig forklaring?

tror jeg ser kanskje hvorfor børsen reagerer så mye opp…

hmmmmmmmmmmystiskt :thinking:

image

Blir interessant å høre hva Biden har å si i kveld. Har vært stille fra ham, og jeg tror han tjener på å la Trump stresse seg opp og rope valgjuks. Det ser ikke bra ut. Hvis det derimot bevises utover enhver tvil så ser det jo ikke bra ut for Biden. Dette er bedre enn film. Noen burde faktisk lage en behind the scenes dokumentar om dette valget :face_with_monocle:

1 Like

hva f…ok,kanskje de trenger dette…NOT!

image

Desperasjonen inntreffer nå - Biden ser golden ut.

2 Likes

Ingen grunntil å straffe folk for det de putter i kroppen sin. Frihet FTW :slight_smile:

7 Likes

en oppnår ikke frihet med Narkotika!

Det har jeg sett med egne øyner!

:rage:

3 Likes

Nei, men folk må få lov til å bestemme selv.

5 Likes

slike anarkistiske holdninger kommer til å slå uheldigt ut engang i fremtiden,-Det er da en grunn til at lovverk finnes??

Dessuten,de som er for dette,er de som erklærer seg som “liberale” ,har gjerne røyka hasj engang i ungdommen(eller fortsatt røykingen) og ikke har opplevd hva helvete narkotika kan sette i stand i et familiebilde,-eller og som vennekrets!

2 Likes

Psykedelika er jo ganske harmløst ifht. Heroin som kanskje er det mest vanedannende narkotiske stoffet som finnes. Skjønner ikke de legaliserer begge deler på lik linje… :thinking:

2 Likes

Høres fint ut, men realiteten er at veldig mye av det man bestemmer over seg selv også innebærer å bestemme over andre. Så spørsmålet er litt mer komplisert synes jeg :slight_smile:

CNN melder Michigan i boks :+1:

1 Like

Tar fort Pennsylvania også.

Ja, kan faktisk virke sånn :slight_smile:

Har man eneråderett til egen kropp, eller er det staten som bestemmer?

Mange abortforkjempere bruker jo dette som argument. Rett til å bestemme over egen kropp og kvitte seg med fostere.

Man kan ikke kjempe mot menneskets natur. Etterspørsel etter dop vil alltid finnes, og er ikke abort lov, vil man gjennomføre det med livsfarlige metoder.

Staten må derfor ta kontroll over tilbudet, (selge hasj osv ved egne utsalg, ala vinmonopolet?) da etterspørsel ikke kan knuses med “war on drugs” eller gjøre “abort ulovlig”.

4 Likes

Trist dag.

NRK1 nå. Good lord…

Nå skal det sås tvil om resultatet i alle stater Trump taper.

Ja, men ikke noe galt med poststemmer og observasjon i de statene der Trump vinner :man_facepalming:

2 Likes

Greit nok, Biden vinner, så får vi litt normale tilstander tilbake i verdenspolitikken de neste 4 år til Kanye tar valget i 2024 :smiley: