Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Enig, men jeg er ikke noen fan av statlige monopoler.

Jeg er ikke fan av dop heller, men hjelper lite å være prinsippiell i en komplisert verden!

1 Like

…Ozzy Osbourne,-ringer det ei bjelle? :rofl:

Hva er egentlig et demokrati i praksis?

2f49o9

2 Likes

Fint at komiske Trump får sparken, men Biden får ingenting gjennom senatet de kommende 4 år. Landet forblir polarisert.

1 Like

Jeg er enig med resonnementet ditt, men tror samtidig det er viktig å skille mellom “hard drugs” som kokain, heroin og amfetamin, og mykere drugs som Mary Jane og psykedelika. Avkriminalisering av sistnevnte bør være første steg, så kan man heller bruke ressurser på å ta de som driver med salg av potensielt dødlige saker.

1 Like

Enig der👍

1 Like

Tipper det er fordi opiatbruken er skyhøy i Usa, mange blir avhengige fordi leger skriver ut over en lav sko; til barn med mindre smerter til og med. Det er helt forkastelig. Så hvorfor la folk lide unødig ved å kjøpe utblandet og farlig narkotika.

Psykedelika begynner det å bli en del forskning på, mye interessant. Tror det er en god vei å gå.

1 Like

Opptellingen ble stoppet i ca 7 stater. Ca 10 av 51 stater er vippestater

Hvorfor ble ikke opptellingen stoppet i noen av statene som var “safe”?

Kan det virkelig være tilfeldig?

1 Like

God morgen alle F5-folk:

  • Georgia: Skiller kun 0,5%, Trump leder, men mye blå stemmer igjen, 5% mangler å telles. Har Biden 65%ish av disse vinner han.
  • Nevada og Arizona er tett. Spennende.
  • Pennsylvania: Kun 200 tusen stemmer som skiller med 11% igjen å telle. Biden-kampanje opplyste at “78%” av disse var blå poststemmer. Vinner Biden PA så er han på 273 med den staten alene.

Dog, magefølelsen er ikke god før the fat lady has sung.

2 Likes

Vanvittig drama. Alle som sier det ikke har noe å si om akkurat de stemmer må ta seg en bolle.

2 Likes

Sjarmerende gjeng. Det er dog mer en skam AT de gjør det.

4 Likes

CNN Live nå - Trump tar innpå Biden i Arizona med 10k stemmer. Status nå er 50.7% vs. 47.9%.

For en thriller! :scream:

2 Likes

Føler hele verden snart er på halv åtte; Valg, Terror, Covid, Miljø+++++ Hevet trusselnivå i Norge med bevæpning av politiet.

Season Finale of 2020 leverer varene må jeg si.

image

4 Likes

Faktisk 50,5 % vs 48,1 %

Google har live oppdatering av tallene fra The Associated Press

3 Likes

Hehe, dagens theme song? (Litt galgenhumor).

Man blir vel ikke overrasket om det nå lander en UFO på plenen utenfor det hvite hus heller :upside_down_face:

Aksjemarkedene hadde sikkert bullet da også :sweat_smile:

Enig. Venstresiden står for det meste av det du skriver om.
Valg (juks?) fra demokratene.
Terror iform av innslipp av millioner, av venstresiden.
Miljø (hysteri)…vel, nettopp.

Det finnes ingen bevis for valgjuks som jeg har sett. Det vi har sett er en desperat gjeng med Trump til etternavn som viser seg som barnehageunger mentalt i forhold til å akseptere et nederlag.

Men jeg skjønner jo litt mer hvor du står politisk da. @Stockwolf

4 Likes