Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Wow. Open minded much?
Du har en soleklar agenda, når du allerede har bestemt deg for at videoen er bullshit, levert ut av folk du ikke liker.

Sorry. Jeg trodde du var mer svarsøkende. Jeg er, men jeg er jo hjernevasket, så jeg får søke videre i min tette boble uten mulighet for friske tanker.

En fin kveld får du ha uansett. Takk for praten :+1:

Kan ikke huske at OSSE reagerte på at demokratene sådde tvil om valgets legitimitet i 2016 ved å spre konspirasjonsteorien om at Trump konspirerte med Russland for å vinne valget.

1 Like

Litt artig i lys av diskusjonen i denne tråden :slight_smile:

2 Likes

image

Reagerer ikke på videoen, reagerer på ordtaket ditt. :stuck_out_tongue: Ingen bør følge “Ingen røyk uten ild” på nettet. Heller “Om det ser ut som røyk, er det som regel ikke det.”

1 Like

Stemming via post og nett er ikke bra. Hvis folk må møte i et stemmelokale så er det tilnærmet umulig å presse folk til å stemme i en bestemt retning. Det er også mer desentralisert, og dette gjør det vanskeligere å jukse.

3 Likes

imens i EU…

Generelt sett er jeg enig i det, men akkurat i dette tilfelle så setter det en strek i raden min for mistenkelig (uten at det beviser noe som helst i seg selv), derav uttrykket.

BLM, hva skal man si egentlig?

7 Likes

Om det er noen som har en agenda er det nok deg. Jeg tror folk med IQ over et visst nivå vil kunne skjønne at jeg ønsker at både du og jeg, hjernevaskede individer altså (ganske åpenbart at vi er det etter vår utveksling å dømme), er kritiske til kildene vi oppsøker (og som oppsøker oss).

Jeg har ikke bestemt meg for noe som helst, jeg skrev:

Som betyr akkurat det som står, det skal etter sigende finnes en video, så får vi se hva den viser om når den dukker opp. Setter pris på om du kan linke til videoen når den dukker opp!

Du legger betydning i ordene mine som ikke er der.

Det er ikke meningen å såre noen som helst, i hvert fall ikke deg, jeg prøver å få fram et poeng: personlig er jeg kritisk til alle medier. Inkludert Nrk - som er en av de som fortsatt forsøker å fremstå nogenlunde nøytrale (men som ikke er det).

Og ja, jeg er spesielt kritisk til medier som resett og dokument - som du skjønner at du også bør være.

1 Like

Dette er ekte rasisme

6 Likes

Yess sirr!

1 Like

Så nå har jeg lav iq i tillegg til å være hjernevasket. Ikke verst…

Jeg sier som biden: truaninonashufodopressure

Likevel står jeg fortsatt ved å ønske deg en fin kveld :+1:

1 Like

Jeg kan si det en gang til: du er hjernevasket og det er jeg og.

Er det så problematisk å innse det?

Jeg tror du er for følelsesmessig involvert i diskusjonen til at du klarer å se at jeg har et poeng. Eller du er ute etter å krangle (eller i hvert fall ikke interessert i å finne en forståelse). For jeg har ikke sagt at du har lav IQ. Les gjennom postene igjen uten å være følelsesmessig opptatt av å ha rett så vil du garantert se at jeg mener det jeg sier:

Vi er alle hjernevasket og jeg håper vi kan gjøre noe med det ved å være kritiske til kildene våre. Det inkluderer deg og meg.

Nå venter jeg enten at du svarer seriøst på det jeg har skrevet, eller finner en liten detalj å henge deg opp i, fortsetter for å krangle, evt avslutter uten å svare.

1: Jeg er ikke hjernevasket. Du kjenner ikke meg overhodet. Hva du måtte føle at du er, er da ikke mitt problem.
2: Du har sagt at denne samtalen var over (høyere opp i tekstene), jeg har sagt det samme. Jeg prøver fortsatt å stå for hva jeg sa…

Mistenker at «å vinne» er viktigere enn «å ha rett» for deg.
Hvis du ønsker en «moralsk seier» så be my guest. Here, take it all.

For du skjønner, jeg bryr meg overhodet ikke hvordan man fremstår ovenfor andre, hverken her inne, «der ute», eller noen annen plass.
Det er dét som er frihet. Frihet til å tenke selv, stille spørsmål, lese for og imot, høre på andre, og avvise ting som man mener er direkte feil.
Enste jeg syntes er viktig, er å være høflig, snill og grei.

Jeg har vist deg eksempler på at du er forhåndsdømmende, «liksom kritisk», og tar direkte feil på siteringer.

Hva du velger å gjøre med det, er helt og holdent opp til deg.

Igjen, du «vant». Gratulerer. Nyt seieren. Høst beundrende blikk blant de andre forumdeltagerne.

Jeg derimot, har lært endel, så takk for det :+1:

Jeg sier som trump: Covfefe

For 3. gang ønsker jeg deg en fin kveld videre…

2 Likes

Senatet blir trolig republikansk. Pelosi taper trolig lederskap i huset. Jaja, godt å se at Biden ikke får gjennomslag i alt fremover om han vinner.

1 Like

Ja det her er jo “siviliserte” folk…
Oppfører seg som dyr. BLM? Opptøyer, voldelige kriminelle og plyndrere.

3 Likes

Sjekk dette!

3 Likes

Her er video fra innsiden. Vet ikke jeg, men såå vanskelig skal det ikke være å få overvære en stemmetelling.

1 Like

Han her er demokrat, og står inne på stemmetellingen…
Men han sier det er et kupp mot trump da.
Han kunne vel forsåvidt sagt motsatt…

1 Like