Kan vi ikke heller ta sak og ikke person.
Finnes et utrolig bra rapporteringsverktĂžy om du mener et innlegg ikke bĂžr vĂŠre her eller at en person bare troller.
har hÞrt om rare odds der en har vunnet 7 rette tall pÄ lotto 2 lÞrdager pÄ rad i en 5-ukers kupong(true story)
men dette valg opplegget der det skiller nĂ„ liksom ca â400â stemmer hĂžres litt ârartâ utâŠ
I flÞlge CNN sÄ leder Biden nÄ i Georgia.
Som allerede var nevnt her ser jeg
Skiller det under 1% sÄ kan begge parter be om omtelling, uten at det er noe stor prosess for Ä starte det.
Greit Ä huske pÄ at begge sider ville utfordret resultatet nÄr det ble sÄ smÄ marginer som i Är - det er normal praksis og har skjedd ved en rekke jevne valg. Det som er unormalt er retorikken fra presidenten og et historisk polarisert USA (alt fra medier til opinion).
Du tenker pÄ dette opplegget der Trump har bedt tilhengerne sine om at de IKKE skulle stemme via posten, og Biden sine tilhengere har gjort det? Hva tror du skjer nÄr stemmene telles opp da? Jo, de som stemmer pÄ Biden telles selvfÞlgelig opp sist, siden de kommer inn litt senere. Hva er det du ikke skjÞnner der?
det er bare sĂ„ j*/vlig jevnt at det ser rett og slett unaturligt ut for et land med âet par hundre millioner innbyggereâ
tror pĂ„ tilfeldigheterâŠmen dette tar
Synes det er helt greit at de ber om omtelling, og slik det er nÄ mÄ nok det til for at man skal kunne fÄ lagt diskusjonen dÞd.
Men dette tullet om at man mÄ burde slutte Ä telle stemmer og utrope Trump til vinner i de statene hvor han ledet er jo bare barnslig og dumt.
Men det er jo ikke sÄ jevnt i alle statene. Trump har jo vunnet mange med god margin.
Du kan vel heller snu pÄ det⊠Det er 50 stater. Det er i kke det spor rart om det blir veldig jevnt i en eller flere av dem. I majoriteten av dem er det jo ikke spesielt jevnt. Det er derfor noen av dem kalles vippestater og slike har det jo alltid vÊrt.
Er helt meningslÞst Ä forsÞke Ä gjÞre alt sÄ mistenkelig uten grunn.
Edit: @Onns Beat me to it!
anntall stater er en tingâŠmen vi er da i slutten av opptellingen?
Ja, og hva er mistenkelig med at det er jevnt i slutten av omtellingen?
Ja, og poststemmene kommer inn sist. Poststemmene er hovedsakelig Biden-stemmer fordi Trump ikke ville at folk skulle stemme via posten.
mjaâŠnei,jeg bare lurer litt til tiderâŠ
Dere fĂ„r ha meg unnskyldt litt,jeg er enda av dem som ikke forstĂ„r hvordan 2 fly klarte Ă„ rive ned 3 bygninger i fritt fallâŠ
Hver gang det er et eller annet spektakulĂŠrt,sĂ„ er USA innblandetâŠ
HÞrte du at USA faktisk var pÄ mÄnen da?
âŠUSA har ikke vĂŠrt pĂ„ mĂ„nen siden 70-tallet? (uten Ă„ google)
imens i RusslandâŠ
Ville bare minne deg pÄ at selv om du ikke forstÄr noe sÄ betyr det ikke nÞdvendigvis at det er noe muffens med det. Jeg forstÄr ikke kvantefysikk, det betyr ikke at det er enhjÞrninger som bestemmer hvordan det funker.
Men de mĂ„ betale selv og det koster visstnok dyrtâŠ