Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Ville bare minne deg på at selv om du ikke forstår noe så betyr det ikke nødvendigvis at det er noe muffens med det. Jeg forstår ikke kvantefysikk, det betyr ikke at det er enhjørninger som bestemmer hvordan det funker.

2 Likes

Men de må betale selv og det koster visstnok dyrt…

Er kun Pennsylvania Trump leder i nå, og de har fremdeles mest stemmer igjen :slight_smile:

2 Likes

Jeg tror ikke kostnad vil stoppe krav om omtelling.

North Carolina gjenstår også. Der ser det vel ut som Trump kan holde stand (uten at jeg har sett så mye på den staten).

2 Likes

Uansett om man støtter den ene eller andre retningen inne politikk, så er det ikke plass til typer som Trump i verdens historisk mektigste rolle.

3 Likes
4 Likes

Ja, det stemmer - beklager :slight_smile:

Hahahaha @Konamixx - made my day :joy:

1 Like

Vi må jo nesten bare la et demokratisk land velge selv. Så kan vi være så uenige vi bare vil i valget som gjøres men så lenge det er gjort ved et demokratisk valg så må vi nesten bare akseptere valget.

Jeg har ikke høye tanker om Trump selv heller men han har jo både positive og negative sider han også.

3 Likes

Får vi se en tilsvarende tale fra Trump når han skjønner at slaget er tapt?

https://youtu.be/eGyykc281so

2 Likes

Jepp😀 Så vidt jeg kan se trenger Biden bare ca 53% av de gjenværende stemmene i PA for å vinne der.

Klasse! :trophy:

1 Like

Meget tvilsomt - har du sett folkene Trump omgir seg med? Som hun her:

Paula White, member of the administration and Donald Trump’s faith adviser, led a sermon after Election Day accusing demons of rigging the election.

(Sjekk ut remixene på youtube / twitter om du vil ha en god latter)

2 Likes

Intenst!

Apropos behovet for å være kritisk til informasjon:

4 Likes

Det må da være fake, så veldig redigert ut.

“Er ikke hjernevasking” xD

Må jo være lov å “be” for Trump seier? Det er religionsfrihet i USA.

Her ber de utenfor stemmelokalene…

En ting vi kan slå fast er at sosiale medier (facebook, twitter osv), faktasjekkerne (som er kontrollert av MSM), samt MSM alle er på lag med Biden.

Det gir Biden og demokratene en suveren fordel for å kontrollere og påvirke informasjonsflyten til amerikanere og oss (gjennom NRK, VG, og andre - da de stort sett kopierer MSM i USA).

Dette er viktig å ha i bakhodet, og jeg tror mange kan glemme dette.

Trump ble avbrutt på alle de store mediene mens han forklarte om hvordan han mente valgjuks ble utført. Facebook slettet en gruppe på nesten en halv million amerikanere som blant annet dokumenterte det de hevder er valgjuks. Twitter skjuler twitter-meldingene til Trump der han påpeker valgjuks, og gjør det umulig å dele meldingene.

Denne ganske ensidige støtten fra den viktigste påvirkningsagenten (nemlig medier som kontrollerer informasjonsflyten) - burde skremme oss alle, og gjøre oss ekstra kritiske. I tillegg bør vi alle være åpne for å se på andre kilder og vurdere om det kan være noe hold i Trumps påstander om valgjuks.

9 Likes

Er det New World Order som står bak dette???

3 Likes

Det spørsmålet får stå på egen regning. Jeg registrerer at du er veldig glad i å bringe inn konspirasjonsteorier. Jeg har bare konstatert fakta.

2 Likes