Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Politikk

1 Like

“The hearing will focus on the platforms’ censorship and suppression of New York Post articles and provide a valuable opportunity to review the companies’ handling of the 2020 election,”

Edit: link

2 Likes

Du gjentar en konspirasjonsteori om at sosiale medier stopper Hunter Biden saken fra Ä komme fram for at Biden skulle vinne. Jeg stempler ikke deg, men kommentaren din. Sosiale medier opererer ikke sÄnn. De tradisjonelle mediene derimot opererer utifra sin politiske vinkling og der kan det nok forekomme, men ikke hos Facebook og Twitter. De har for mye Ä tape pÄ Ä drive politisk heksejakt. De fÞlger reglene sine sÄ godt det er mulig, og om man vil diskutere om reglene i seg selv er politiske eller ikke tar jeg gjerne den praten, men ser ingen som kan dem engang


Å da er det en ny en, den har jeg ikke sett. Takk! :slight_smile:

1 Like

Den pÄstanden er faktisk feil. FB ogTwitter er tydelig politisk vinklet.

2 Likes

Det er det vi diskuterer :slight_smile: Kom gjerne med reglene som er politiske, eller verifiserte eksempler pÄ at reglene blir brutt av Twitter/Facebook selv. Jeg har sett mange tilfeller av brukere som blir bannet og pÄstÄr at det var politisk, men har grove brudd pÄ reglene de ikke nevner. Disse har blitt brukt som bevis her flere ganger for at Twitter/Facebook er politiske, som de hittil ikke har vÊrt i de sakene. NÄr jeg spÞr om vi kan diskutere reglene deres har vi aldri kommet videre hittil. Hovedsakelig fordi det er tidkrevende Ä sette seg inn i og kjedelig vil jeg tro?

3 Likes

Det gjorde det ikke.

1 Like

:grimacing:

5 Likes

Godt Summert :wink:

1 Like

Ref. MSMs kontroll over narrativet

2 Likes

Wait for it
hooooold it


Screenshot from 2020-11-06 17-28-43

https://twitter.com/aaronjmate/status/1324519299382476800

3 Likes

Jeg har ikke glemt at Hillary Clinton sÄdde tvil om valgets legitimitet i 2016 ved Ä lanserte en konspirasjonsteori om at Trump hadde konspirert med Russland for Ä vinne valget. CNN, MSNBC, NRK og TV2 rapporterte denne konspirasjonsteorien som sannhet fram til dette:

6 Likes
2 Likes

Blir sÄ mye negativt om Trumpern sin markedsfÞring her, kan jo vise noe de fikk til ^^

Nei, det hadde den ikke nei? :slight_smile: Til og med embeded, det var vel hovedpoenget. FÄr se om adminene her vil at dette skal fjernes igjen. Tar det gjerne bort eller dere kan slette meldingen om vi ikke skal ha det pÄ forumet. Dette er bare bilder av det de hadde pÄ siden, sÄ bÞr ikke gÄ under samme problem.
image
image
image

1 Like
5 Likes

Klar tale

https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/jp5i0k/michael_rapaport_spitting_the_truth/?utm_medium=android_app&utm_source=share

2 Likes

Med sÄ mye lÞgner og oppfÞrsel som en drittunge kan man ikke ta noe seriÞst fra Trump. Alt som kommer ut av munnen pÄ den mannen er svada

4 Likes

Syge mann! Han gikk jo selv ut og erklÊrte seier noen timer etter valget, og har uker og mÄneder fÞr valget gÄtt ut og sagt at det eneste han vil akseptere er seier.

1 Like