Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

1 Like

Skal man ta ham bokstavelig så burde han velge en visepresident med Downs syndrom. Det er sikkert mange nok av dem også som “liker landet”. Ved bare litt nærmere ettertanke så burde helst hele administrasjonen bestå av folk med Downs syndrom, kanskje noen stillinger også kunne passe for de med Asperger. Det finnes sikkert “mangfold” når det gjelder hudfarge, seksuelle preferanser og identiteter også blant dem. Og så er det jo faktisk to grupper som generelt skiller seg svært positivt ut når det gjelder ærlighet og arbeidssomhet. Jeg tror ihvertfall de vil gjøre mindre skade enn de fleste yrkespolitikere.

4 Likes

Interessant at du klarte å lese det ut fra avsnittet over. Som Fanden leser Bibelen heter det vel.

Jeg er nok i overkant positiv av natur og prøver stort sett å skjønne folk ut fra at de har gode tanker for det de driver med. Dermed fikk jeg en ganske annen forståelse av det som står over.

3 Likes

Israel er klar til å feire med “kaffi og kake” om Biden vinner… :unamused:

image

Spennende at du sidestiller medfødt kromosomfeil med seksuell legning eller hudfarge.

3 Likes

Fin tanke, men han kommer nok til å «piss someone off» fordi såå stor administrasjon kan man ikke ha.
Eller kan man det. Jeg vet ikke.

Studentene på uc berkeley i California sier nemlig at det ikke finnes et tall på antall kjønn.
Det er «uendelig». Noen sier et tall da, nemlig 72.

Penger i potten på hvilke som blir sure pga manglende plass i administrasjonen?

1 Like

Haha, høres ut som Biden tenker å rekke en lang finger til høyresiden med å inkludere alle minoriteter man kommer over i administrasjonen, inkludert vertikalt-vekstutfordrede… :raised_hands:

1 Like

:joy::joy::joy::joy:

bilde

Før i tiden hadde jeg reagert av slikt nytt. I 2020 blar man bare videre…:blush:

Jeg tenker det må være plass til ganske mange i en administrasjon, når Trump har plass til slike som hun her:

Hun påstår hun har direktelinje til Gud, og at Gud har sagt Trump kom til å knuse Biden. Nå som Trump taper, tok Gud feil? :thinking:

4 Likes

LGBTQFSPDNBHLOKHUYIFN :rofl:

Er det ikke Garth Brooks som synger Unanswered prayers?

Hvis andre identifiserer seg som et annet kjønn enn det de er født med, eller en annen legning…hvordan angår det noen andre enn den personen selv? Dette er jo ikke din sak, så hvorfor skal du mene noe om det? Ikke ditt liv eller din kropp, ikke ditt valg. Du har ikke stemmerett. Det har ingen andre i den saken heller, bortsett fra den det angår.

Tenker det er en grunn til at Israel ikke liker at Biden vinner. Kristen-fundamentalisme forsvinner jo, og erstattes av noe mer LGBTQ-vennlig? Her skal “alle” få tror jeg :blush:

At vi har andre legninger,er helt ok hos meg…men legger bare merke til borte i USA,-Der er det nå tydeligvis er INGEN grense på hva man kan(tro) å være…så hos meg så blir dette litt :man_facepalming:

2 Likes

Ok, men hvorfor bryr du deg om det når det ikke spiller noen rolle for deg? Hvem som styrer verdens stormakter angår alle, så den skjønner jeg. Men om noen i USA er født mann og identifiserer seg som skolisse så har da det ingenting å si for noen andre enn skolissa selv.

2 Likes

Nja. Er uenig. Apropos usa da, siden vi er der.
To menn, som heter Strawberry Hampton and Janiah Monroe, identifiserer seg som kvinner, blir overflyttet til et kvinnefengsel, hvor de voldtar en dame…

En annen funny sak, kanskje for spesielt interessert (som meg)

Mary Gregory identifiserer seg som kvinne. Deltar i en styrkeløfter konkurransen, og vinner. Skiver selv «Masters world squat record, open world bench record, masters world dl record, and masters world total record! Still processing …»

Mistet seieren senere. Hvorfor? Rimelig dårlig gjort ikke sant?

Dette var bare to kjappe.

@Nocturne dama er sprøyte gal. Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke mener det? Fordi hun heier på trump?

2 Likes

Hvorfor er du uenig i at det kun angår en selv?

Leste du ikke hva jeg skrev? Det angår i alle høyeste grad andre i posten rett over? :flushed:

Senator Elizabeth Warren (aka Pocahontas) beklager at hun har påstått at hun er urinnvåner i 20 år.
Hun legger frem dokumentasjon på at hun ikke har brukt påstandene til å fremme karrieren…

What? Hvorfor beklage? Hun identifiserer seg jo tydeligvis som det? Hva er problemet?
Huh? Kan man «rykke fremover i karriere køen» hvis man er noe helt spesielt, som urinnvåner?

Fokk me, her skal det i «dialogmøte» med sjefen på mandag. For jeg identifiserer meg som som en mørkhudet kvinnelig same, og det skal det jaggu være rom for i dette rasistiske landet.
Jeg er lei undertrykking av mitt folk :rage:

Jeg vet du er et troll, jeg vet du skjønner. Så peace out :metal:

1 Like

Akkurat. Men dette har ingenting med verken seksuell legning eller kjønnsidentitet å gjøre, så jeg skjønner ikke hvorfor du drar det inn.

Det er dessverre veldig mye fordomsfulle mennesker her som med fordel burde fokusert på sitt eget liv fremfor å blande seg inn i hvordan andre velger å leve det.

Troll er egentlig ikke så dyktige på å plukke fra hverandre andres argumenter, men takk uansett. :sweat_smile: