Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Media kan ikke utrope en president.
Det er ikke over før en part har lagt frem saken i en rettssal, og en avgjørelse tas der.
Man har rett på å prøve saken. Sånn er det bare.
At media utroper en vinner minutter før pressekonferansen sier sitt.

2 Likes

Demokratene hadde tydeligvis helt glemt å jukse i vippestatene forrige valg mao.

1 Like

Fordi du ikke fikk se alle stemmene? :joy:

Jeg fikk forresten ikke sett ManU-kampen i går, så nå stoler jeg ikke på at de vant 3-1 over Everton. Jeg heier på Everton og mener at de vant. Krever derfor omkamp som jeg får se. Det er min rett å kreve siden jeg ikke fikk mulighet til å se kampen. Hvis ikke jeg får omkamp, hvordan skal jeg da kunne stole på at det er fair play som foregår??? Jeg har sett bevis på internett som viser Manchester United spille fotball uten å score, så hvordan kan de ha vunnet :flushed:

5 Likes

Det må jo bare være en liten feil at så mange døde har stemt.

Bevis finnes det nok av hvis du leter andre plasser enn vg og db.

Tviler på at du ønsker å bevege deg ut av bobla di, så du får kose deg i den.

2 Likes

Demokratene trodde de skulle vinne enkelt forrige valg.

1 Like

Har du link til en troverdig kilde?

Man ser godt i tråden hvorfor kildekritikk er viktig å lære folk i dag.

2 Likes

Virker ikke som du har hørt på hva Giuliani sa på pressekonferansen.

Han sa det var ca. 50 republikanske valgobservatører som ikke hadde fått lov til å overvære stemmeopptellingen, selv om de har rett på det. Loven ble dermed brutt.

Det er sjeldent slik at man BEVISER valgjusk. Ikke en gang Lukashenko er det blitt bevist valgjuks - selv om han altså skal ha fått 80% av stemmene. Alle vet at det var valgjuks, og hva hviler beviset på? Jo, MANGEL på kontroll.

Det er altså demokratene som her på komme på banen og gjøre rede for hvordan disse stemmene ble opptalt og forsikre om at det ikke kan være juks. Det er de som har bevisbyrden. Det som skjedde med at observatørene ikke fikk kontrollere stemmeopptellingen er et soleklart brudd på demokratiske prinsipper.

3 Likes

Hva som er troverdig er jo subjektivt, så man bør jo klare å se flere sider av en sak fra ulike kilder uten å være altfor dømmende eller godtroende.

4 Likes

Ellers er det helt sprøtt at vår statsminister har gratulert Biden som ny president kun på grunn av at media har annonsert det. Når ble media (kontrollert av oligarkene) den som utnevner nye presidenter?

Man snakker hele tiden om respekten for demokratiske institusjoner - blir det ikke mer riktig at det er DE som utnevner presidenten?

Og bare legg merke til hvordan media nedspiller Trumps planer om å gå rettens vei. Big Media har altfor mye makt, støtte Biden, og det fremstår tydelig at Biden ikke er annet enn en puppet for oligarkene.

På tide å våkne opp og innhente informasjon fra andre enn MSM.

2 Likes

Er du seriøs?

Du mener altså at hvis noen anmeldes for korrupsjon eller svindel, så er det demokratene som skal motbevise??

Da er du mer demokratvennlig enn meg :sweat_smile:
Jeg tenker at slikt hører hjemme i rettssystemet, ikke hos en gjeng demokrater. Hvem av dem tenker du burde ta jobben? :wink:

Statement fra trump

We all know why Joe Biden is rushing to falsely pose as the winner, and why his media allies are trying so hard to help him: they don’t want the truth to be exposed. The simple fact is this election is far from over. Joe Biden has not been certified as the winner of any states, let alone any of the highly contested states headed for mandatory recounts, or states where our campaign has valid and legitimate legal challenges that could determine the ultimate victor. In Pennsylvania, for example, our legal observers were not permitted meaningful access to watch the counting process. Legal votes decide who is president, not the news media.

“Beginning Monday, our campaign will start prosecuting our case in court to ensure election laws are fully upheld and the rightful winner is seated. The American People are entitled to an honest election: that means counting all legal ballots, and not counting any illegal ballots. This is the only way to ensure the public has full confidence in our election. It remains shocking that the Biden campaign refuses to agree with this basic principle and wants ballots counted even if they are fraudulent, manufactured, or cast by ineligible or deceased voters. Only a party engaged in wrongdoing would unlawfully keep observers out of the count room – and then fight in court to block their access.

“So what is Biden hiding? I will not rest until the American People have the honest vote count they deserve and that Democracy demands.”

  • President Donald J. Trump
6 Likes

Dette skrev jeg om her for et par dager siden.
Hvorfor vil ikke demokratene bidra til å dobbeltsjekke stemmene, for å kunne vise til en «åpen og ærlig» seier?
Spesielt med tanke på at «russerne» var innblandet i 2016 valget, som msm har gnaget om i 4 år.
Den gang «russia russia russia»
Denne gang «no no no, nothing to see here» og få pressen til å erklære seier…

Nope, Stockwolf syntes det lukter ulumskheter, og det stemmer som regel.

4 Likes

En annen ting er jo klart da, at demokratene har sine på sin side.
Så de driter (kanskje) i alt, og kjører på, fordi «sine egne» mener at å jukse ikke nødvendigvis er bra, men å jukse for å vinne over trump er greit…

2 Likes

Ulempen med den siden er jo at det lukter antijødisk/prorussisk propaganda.

Det de skriver trenger ikke å være direkte feil, men slike sider har litt for ofte en del synspunkter som i alle fall jeg ikke synes noe om

1 Like

…Betyr dette at det blir slutt på opptøyene,-er BLM ferdigt nå?

seriøst,-noen som har hørt/sett noe?

image

2 Likes

Dette kommer ikke på nyhetene.
Det som måtte komme, er nok uansett «mostly peaceful» :smile:
Så uten tv kamera, ingen demo. Vi ser jo makta til msm.

1 Like

Tror Kim bør bare finne frem spaden igjen…denne gangen for seg selv,-det blir “spennende” å se hva land USA kommer til å angripe de neste 4 årene…Iran kanskje? :thinking:

1 Like

Jepp. Med Biden blir det garantert krigshissing. Han må jo sørge for penger i kassen til Deep State og militærkomplekset.

2 Likes