Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

https://www.donaldjtrump.com/media/statement-from-president-donald-j.-trump/

“We all know why Joe Biden is rushing to falsely pose as the winner, and why his media allies are trying so hard to help him: they don’t want the truth to be exposed. The simple fact is this election is far from over. Joe Biden has not been certified as the winner of any states, let alone any of the highly contested states headed for mandatory recounts, or states where our campaign has valid and legitimate legal challenges that could determine the ultimate victor. In Pennsylvania, for example, our legal observers were not permitted meaningful access to watch the counting process. Legal votes decide who is president, not the news media.

“Beginning Monday, our campaign will start prosecuting our case in court to ensure election laws are fully upheld and the rightful winner is seated. The American People are entitled to an honest election: that means counting all legal ballots, and not counting any illegal ballots. This is the only way to ensure the public has full confidence in our election. It remains shocking that the Biden campaign refuses to agree with this basic principle and wants ballots counted even if they are fraudulent, manufactured, or cast by ineligible or deceased voters. Only a party engaged in wrongdoing would unlawfully keep observers out of the count room – and then fight in court to block their access.

“So what is Biden hiding? I will not rest until the American People have the honest vote count they deserve and that Democracy demands.”

  • President Donald J. Trump
1 Like

Iran er faktisk i perfekt kondisjon til å tas nå,da de er kraftigt slått ut av både sanksjoner,Covid 19 etc…

Det vi venter på nå,er en ny “9/11” historie til å ha grunn til å ta Iran en gang for alle…

Men…jeg kan ta feil,-men og`
…så vet vi hva som har skjedd tidligere med USA med krig “host” :face_with_hand_over_mouth:“Obama”

Nå har vi opplevd en “sivil” karakter i det hvite hus,-Nå er vi tilbake med “en av dem” politikerene.

Liten konspirasjonsdryss:
Trump ble Valgt for å få USA på det rette sporet med Kina med Handelsavtale,-og å ha Hillary Clinton var tydeligvis HELT uaktuellt som president…my opinion :thinking:

Demonstrasjonene har begynt.
Pga mangel på tildekkede ansikter, svarte klær og hjelmer, samt kommunistflagg, samt at det amerikanske flagget ikke brennes, så får man bare anta at dette er trump supportere :smile:

1 Like

Men hvem skal stoppe Qanon nå?

Jeg setter penga på re styrking i Syria (oppblomstring av IS), fyre oppunder Tyrkia i nagorno karabash (destabilisere Kaukasus), og hviterussland tilbake i mediene. (Gjetter ikke på fargen på revolusjonen.)
Styrke saudi enda mer og støtte Israel når ordkrigen med Iran begynner igjen.

1 Like

Der hvor trump har fått flest stemmer har det selvfølgelig ikke vært jukset, kun i de statene hvor biden har fått flest stemmer at juks har funnet sted.
Dette er jo så innlysende at de fleste bør kunne fatte å begripe det.

2 Likes

Det har nok blitt jukset der også men der var vel Trump tilhengerne så overveldende i utgangspunktet at det gir liten mening å bruke energi på det… Og ja eg er absolutt av den oppfatning av at Biden og gjengen hans jukser mye mye mye mer enn Trump supportere… Så du kan ta det eg sier med en klype salt… :v: Håper dette ordner seg, kan liksom ikkje forstå at det skal være så utrolig vanskelig å lage regler og følge dem…

Altså at den som jukser mest fortjener å vinne blir liksom for dumt… Det er jo ikkje sånn det skal være,…

Jeg tror det kommer til å ordne seg for Trump.

Det vi så kan være sikre på er at Big Tech kommer til å bli oppdelt.

1 Like

Du er overbevist om at biden tilhengerne har jukset mye mye mye mere en Trump tilhengerne, bygget på hva??
Din personlige oppfatning?
Stopp tellingen der hvor jeg har fått flest stemmer, og fortsett å telle hvor jeg ligger under, veldig seriøst fra en president, lyder dette kjent??

1 Like

Ja :smile: herre min hatt les tråden det er jo ganske åpenbart. Går å tar meg en runde golf eg og :v:
1z7mqp

Edit: lommetennis eg velger heller å spille lommetennis enn å bruke mer energi på dette.

#trump4prez :+1:

Dette blir veldig bra. Mye fornuftige planer. Synd så mye tid å krefter må gå med til å reversere og rydde opp i galskapen etter den oransje diktatoren.

1 Like

HAHA er dette ironi?

Flere klimatiltak, beholde Obamacare og mer internasjonalt samarbeid. Aka nye klimaskatter som gjør at mannen i gata i USA må betaler mer, imens Kina kan fortsette som før, altså USA bender for Kina. Obamacare igjen her vil prisene bli mye høyere, og tilbudet mye dårligere, til slutt internasjonalt samarbeid aka bombe dritten ut av land, ikke tilbake kalle troops og mye mer. Tusen takk til de som stemte for dette.

4 Likes

Det jeg lurer på nå til syvende og sist…er hvordan skaL USA nå få rettet opp i ubalansen i handelen mellom USA & Kina nå som Biden har tenkt å reversere tiltakene Trump startet med handelsavtalene… :thinking:

1 Like

Med vennlig hilsen en fra den faktiske opposisjonen på «venstresiden« i USA:

Edit: ideologi er ikke viktigst. Analysen hans er riktig.

Joe Biden ikke vil gjøre livet til flertallet av amerikanere bedre.

4 Likes

3 Likes

Nå skal du se her:
Klikk på kontoen til karen du linker til.
Innse at han er rimelig “Trump-lenende” supporter og vel så det.
Der har du første tegnet på at personen har en tydelig agenda og er nok en mann med taperkultur på barnehagenivå.

Kom med nøytrale kilder som har utsagn man kan etterprøve. Han bør jo melde inn funnet sitt til ansvarlige for opptellingen slik at de kan sjekke feilen og slik få verifisert hva som har skjedd. Antakelig kan personen har registrert seg og glemt å skrive inn dato i feltet - og 1900 blir satt som default.

1 Like

Så du overser innholdet fordi han har en politisk tilhørighet som du ikke liker?

Han kommer ikke med påstander her, men taster inn personopplysninger i et offentlig system (for flere personer), som viser at det er døde som har avgitt stemme.

I tillegg kommer du med en antakelse i et forsøk på å rasjonalisere det som blir vist, fordi det ikke passer inn i din virkelighetsoppfatning…

3 Likes

Man må ha ganske mye etterslep i topplokket hvis man ser på dette som negativt.

Eller, Resett sier kanskje at klimaendringer ikke finnes?

2 Likes