Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Såvidt jeg har sett blir alle søksmålene fortløpende forkastet. Har du noen eksempler der det ikke er tilfellet?

1 Like

Du sier det finnes masse bevis, og jeg har sett på noen av disse påståtte «bevisene».

Det er eye-witness testemonies som enkelt kan motbevises av andre eye-witness testemonies.
Det er påståtte valgsedler fra døde mennesker som ikke utgjør mer enn 100 stemmer. Det er videoer som er debunked som fake av MSM (men som Trump retweetet senest i dag).

The list goes on.

Hvis dette er bevis kommer de ikke til holde i en rettsak. Det endrer ikke en dritt.
Har du sett på hvor mange stemmer som må gjøres om for å endre resultatet?

Hadde dette vært hvilket som helst annet land, ville «alle» med en gang ropt at her er det statskupp på gang. Men dette er USA, demokratiets høyborg, og folk støtter gladelig en narsisstisk lystløgner som sender ut sine lakeier ut for å spamme domstolene med meningsløse søksmål.

Samtlige statsledere i demokratiske land har ringt og gratulert Biden med seieren. Vet du hvem som ikke har gjort det? Putin, Lukasjenko, Xi og Kim Jong-Un. Jeg behøver vel ikke å påpeke fellesnevneren blant disse?

Det er fascinerende hvor dypt man kan falle ned i det proverbiale kaninhullet.

For 4 år siden sa pressesekretæren til Trump følgende etter valget:
“You have people trying to delegitimize the President-elect of the United States right now,” Kayleigh McEnany, said in November 2016. “You have people out there that are calling for recounts that are unsubstantiated based on no evidence.”

Oh how the tables have turned. Karma’s a bitch :joy:

4 Likes

Lik behandling my arse…

Wokeistene skal først bekjempe blant annet “giftig mandighet”, “hvitt privilegie”, og “heterofil dominans”, noe som betyr at folk som har disse trekkene skal straffes for all den undertrykkelse som har blitt påført andre fra disse oppgjennom tidene. Det vil si at de skal mobbes, trakasseres, mishandles og plyndres, for noe som visstnok forfedrene deres gjorde… I tillegg skal historien omskrives eller slettes.

Om du ikke tror på dette, så er det bare å søke på nettet etter filmklipp.

Du er veldig flink til å legge til andre meninger de ikke har. Men du er tydeligvis wokeist selv. Og det er jo slikt wokeister gjør…

Det er å snu på det jeg sa. Jeg benektet at vi prøver å kneble ytringsfriheten deres, slik det ble påstått.

Nettopp mitt poeng :slight_smile: dvs, påstandene russiske nyhetsmedier melder blir i dette tilfellet videreformidlet som…nyheter. Hvis russere med folie-hatter leser dette ukritisk, ja da… :slight_smile:

Så var det det med kilder, da. Siden du linker til, er jo åpen for alle-og-enhver å melde inn det de mener er avvik/forsøk på juks. Står til og med svart på hvitt “This site is not able to validate such information […].” Den dagen disse innrapportere avvikene hadde blitt dokumentert og bekreftet av en selvstendig, uavhengig instans, da - og ikke før - kunne informasjonen vært verdt mer enn 5 sure sild, slik den fremtstår nå.

1 Like

Du slenger om deg med begreper som om det er noe allment kjent. Først må du definere «giftig mandighet» og «hetrofil dominans». Førstnevnte tolker jeg dithen at du mener mannfolk skal få lov å «grab them by the pussy» som Trump så fint uttrykte det? Og neste at homofili ikke burde være lov?

Du kan ikke komme med tomme påstander som at Wokeistene skal bekjempe disse begrepene, uten å først forklare hva du legger i dem. Hvis ikke – er det rart jeg tillegger deg meninger du påstår du ikke har? Du definerer jo ikke begrepene du kommer med :roll_eyes:

“Giftig mandighet” er ikke verre enn at man er man mann, og ikke wokeist.

“Heterofil dominans” er å være heterofil, og ikke wokeist.

“Hvitt privilegie” er å være hvit, og ikke wokeist.

Man trenger ikke å være mannssjåvinist, rasist eller homohater for å bli undertrykket for disse trekkene. Det holder at man er hvit. heterofil eller mann. Jo flere av trekkene du har, jo lenger nede på hakkeordenen er man. Og er man ikke wokeist, eller later som om man er sympatisør, så er man fritt vilt.

1 Like

https://everylegalvote.com/explore

Her har dere flere bevis. Den som leter, skal finne. Men MSM prøver å ignorere dette.

Et passende sitat fra Friedrich Nietzche:

  • “Sometimes people don’t want to hear the truth because they don’t want their illusions destroyed.”

:slight_smile: samme siden igjen, samme disclaimer, “This site is not able to validate such information”

1 Like

Det virker som du har sagt noe uheldig en fuktig kveld og fått høre det av noen «wokeister» etterpå?
Eller ble du krenka av Karpe Diem’s «Hvite menn som pusher 50?»

Jeg bare spør, for jeg er ikke mannsjåvinist, rasist eller homohater, og har heller aldri opplevd å bli «hakket på» av disse «wokeistene». Fortell meg gjerne hvor jeg finner dem, så skal jeg se om de hakker på meg for å ha noen av trekkene du mener gjør meg til «fritt vilt» :joy:

1 Like

The following articles, social media posts, videos, and audio recordings relate personally witnessed or publicly reported examples of fraud and dishonest activities during the 2020 election. Together, they paint a very serious picture and give weight to the allegations that there is an ongoing attempt to steal the election.

I tillegg gjelder vitnebevisene som nevnt i søksmålet over. Det er i tillegg levert flere tilsvarende slike vitnemål som ikke er behandlet enda, i Pensylvania og andre steder. Se hva Rudy Giuliani har annonsert. Se også foredraget om glitchen lenket tidligere.

Du finner de på høyskoler og universiteter. Spesielt i UK og i Demokrat-dominerte deler av USA.

Dette ble ikke erklært av russisk statlig TV. Det var en som videreformidlet påstanden på TV.

Det er jo helt riktig. USA er et oligarki. https://www.cambridge.org/core/journals/perspectives-on-politics/article/testing-theories-of-american-politics-elites-interest-groups-and-average-citizens/62327F513959D0A304D4893B382B992B

Ikke utenkelig det. Det er flere vitnebeviser på at postvesenet har vært involvert i valgirregulariteter, også linket tidligere her.

Russia Today har ikke påstatt dette, men det er publisert en kommentar på RT.com som mener dette.

Heller ikke utenkelig. Dessuten er det mye debatt innad i Russland om dette, om hva som har skjedd.

Det er også korrekt, i hvert fall indirekte ved at man kun gir u-hjelp til terroristkontrollerte områder, og det er flere eksempler på at bistand har havnet i hendene på terrorister i Syria.


Til sist er det viktig å minne om at East Strat blabla er en politisk organisasjon med politiske interesser - og er ikke en objektiv kilde. Du kan lese mer om de her:



3 Likes

Du ser tydeligvis ikke det paradoksale i ditt argument;
du føler deg krenka av folk som føler seg krenka :joy:

Tenk litt på den du :exploding_head:

Smart du.

Håper ungene dine får kjenne på meningene til idolene dine…

Du har jo svaret på alt :slight_smile:

Og hva skal vi gjøre med de som ikke tramper i takt? På hvilket grunnlag skal dette målet settes? Hvem skal utropes til den høye beskytter av dette ene målet som alle må underordne seg?

Et felles mål strider vel heller mot “human flourishing”, og går mer i retning av autoritært regime.

2 Likes

Det gjelder å følge med. Vi lever i en veldig propagandisert virkelighet. Trust no one, listen to every one.

2 Likes

Han har faktisk svart ut og gitt nyanser til brorparten av et sett unyanserte påstander du la på bordet, det burde du være takknemlig for.

7 Likes