Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Politikk

Mye MSM, der ja! Bra samlet sammen.

MSM har et alvorlig problem. SÄ godt du setter fokus pÄ det! :1st_place_medal: :smiley:

2 Likes

Kanskje den du skulle lime inn ogsÄ @Duogdu

1 Like

Stemmer det, ikke f
 om det ville!:sweat_smile:

Her er videoen av hele pressekonferansen. Trump fÄr mildt sagt det glatte lag. Hvordan noen kan holde med denne mannen som er AWOL midt under den verste delen av pandemien sÄ langt er for meg en gÄte.

1 Like

Lurer pÄ hvor lenge Trump skal holde fortet.

1 Like

Beklager, ikke ca. 300 000 - men altsÄ 650 000 stemmer i Pensylvania som kan bli ugjyldiggjort. Dette stÄr det ingenting om i MSM. PÄfallende?

OgsÄ interessant denne:

Kort fortalt: Leder av avdelingen for valgkriminalitet i justisdepartementet gÄr av etter at det kom direktiv fra Barr om at det kan igangsettes etterforsking fÞr valget er bekreftet. Tidligere har ordningen vÊrt at man etterforsker etter at valget er bekreftet.

Til sist:

Kan bli spennende Ă„ se om det er noe sant i dette, eller om det er oppspinn fra Trump.

1 Like

image

Liker faktisk disclaimeren fra Twitter her, den er passende. Dog spent pÄ hvor mye av dette som stemmer.

1 Like

FÄr fÞlelsen av at vi stÄr pÄ et make or break akkurat nÄ

1 Like

– Det ultimate mĂ„let er Ă„ fĂ„ slutt pĂ„ krigen, slik at et plaget folk kan fĂ„ fred. Men jeg Ăžnsker ogsĂ„ Ă„ vekke det norske folk opp fra den sĂžvngjengeraktige troen pĂ„ at mediene vĂ„re er frie, kritiske og uavhengige og at politikerne vĂ„re vet hva de driver med utenlands.

– Trump har jo trukket styrker ut av MidtĂžsten og Afghanistan. Hva tror du Bidens sannsynlige valgseier vil ha Ă„ si for USAs og NATOs militĂŠre engasjement fremover?

– Biden har stĂžttet alle USAs kriger sĂ„ langt. SĂ„ hvis han fortsetter pĂ„ den galeien ser jeg mĂžrkt pĂ„ det.

2 Likes

Over 140k amerikanere smittes daglig i US nÄ pga. Covid. Hvor mange amerikanere dÞde under krigene i Irak og Afghanistan? Trump setter sin egoisme foran folket som Schumer og Pelosi sier.

1 Like




Wow, hva ETIKKSJEFEN (!?) for Dubya mener om noe som helst :joy:

I blant lurer jeg pÄ om siste skruen i verden har falt ut. Tenk Ä lene seg fornÞyd tilbake og trykke «publiser» pÄ den overskriften.

2 Likes

Hvis valget stĂ„r mellom Ă„ stole blindt pĂ„ russisk propaganda og desinformasjon pĂ„ den ene siden og informasjon fra et oppnevnt felles-europeisk organ som har til hensikt Ă„ kartlegge den samme desinformasjonen fra russiske myndigheter (samt innhente data for analytikere, journalister og folkevalgte) pĂ„ den andre siden – ja, da har du helt rett; jeg ville stolt blindt pĂ„ sistnevnte.

Men artig at du sabler ned et organ (som en «ikke objektiv kilde») samtidig som du linker til tidl. akp-ml leder og «Danmarks eneste rÞde dagblad» for Ä understreke nettopp dette :blush:. Og jeg mÄ krype til korset, jeg oversatte «RT» med «Russia Today», det var feil. Det skulle selvfÞlgelig vÊrt RT.com, tidligere kjent som Russia Today.

Hensikten var imidlertid ikke Ä introdusere nok en kilde i diskusjonen, jeg var mest opptatt av ordlyden i pÄstandene fra Kreml; «millioner av dÞde velgere», «kan ikke stole pÄ post-stemmer», «valget er rigged». HÞres det kjent ut? HÞrt det fÞr? PÄ tide at agent Orange blir hentet hjem :wink:

5 Likes

Heldigvis er det vel en skriveleif fra deg? Ellers gÄr USA tom for folk etterhvert :astonished:
Er vel 140K smittede daglig nÄ, ikke dÞde?

2 Likes

SelvfĂžlgelig smittede :wink:

Dþdstallene vil nok desverre stige i takt med smittetallene
 :disappointed_relieved:

1 Like

Alle mann til pumpene.
Spiller ingen rolle hva og hvem, bare det er noe.
Folk kjĂžper likevel med begge henda.

2 Likes
2 Likes
1 Like