Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Kanskje den du skulle lime inn også @Duogdu

1 Like

Stemmer det, ikke f… om det ville!:sweat_smile:

Her er videoen av hele pressekonferansen. Trump får mildt sagt det glatte lag. Hvordan noen kan holde med denne mannen som er AWOL midt under den verste delen av pandemien så langt er for meg en gåte.

1 Like

Lurer på hvor lenge Trump skal holde fortet.

1 Like

Beklager, ikke ca. 300 000 - men altså 650 000 stemmer i Pensylvania som kan bli ugjyldiggjort. Dette står det ingenting om i MSM. Påfallende?

Også interessant denne:

Kort fortalt: Leder av avdelingen for valgkriminalitet i justisdepartementet går av etter at det kom direktiv fra Barr om at det kan igangsettes etterforsking før valget er bekreftet. Tidligere har ordningen vært at man etterforsker etter at valget er bekreftet.

Til sist:

Kan bli spennende å se om det er noe sant i dette, eller om det er oppspinn fra Trump.

1 Like

image

Liker faktisk disclaimeren fra Twitter her, den er passende. Dog spent på hvor mye av dette som stemmer.

1 Like

Får følelsen av at vi står på et make or break akkurat nå

1 Like

– Det ultimate målet er å få slutt på krigen, slik at et plaget folk kan få fred. Men jeg ønsker også å vekke det norske folk opp fra den søvngjengeraktige troen på at mediene våre er frie, kritiske og uavhengige og at politikerne våre vet hva de driver med utenlands.

– Trump har jo trukket styrker ut av Midtøsten og Afghanistan. Hva tror du Bidens sannsynlige valgseier vil ha å si for USAs og NATOs militære engasjement fremover?

– Biden har støttet alle USAs kriger så langt. Så hvis han fortsetter på den galeien ser jeg mørkt på det.

2 Likes

Over 140k amerikanere smittes daglig i US nå pga. Covid. Hvor mange amerikanere døde under krigene i Irak og Afghanistan? Trump setter sin egoisme foran folket som Schumer og Pelosi sier.

1 Like

Wow, hva ETIKKSJEFEN (!?) for Dubya mener om noe som helst :joy:

I blant lurer jeg på om siste skruen i verden har falt ut. Tenk å lene seg fornøyd tilbake og trykke «publiser» på den overskriften.

2 Likes

Hvis valget står mellom å stole blindt på russisk propaganda og desinformasjon på den ene siden og informasjon fra et oppnevnt felles-europeisk organ som har til hensikt å kartlegge den samme desinformasjonen fra russiske myndigheter (samt innhente data for analytikere, journalister og folkevalgte) på den andre siden – ja, da har du helt rett; jeg ville stolt blindt på sistnevnte.

Men artig at du sabler ned et organ (som en «ikke objektiv kilde») samtidig som du linker til tidl. akp-ml leder og «Danmarks eneste røde dagblad» for å understreke nettopp dette :blush:. Og jeg må krype til korset, jeg oversatte «RT» med «Russia Today», det var feil. Det skulle selvfølgelig vært RT.com, tidligere kjent som Russia Today.

Hensikten var imidlertid ikke å introdusere nok en kilde i diskusjonen, jeg var mest opptatt av ordlyden i påstandene fra Kreml; «millioner av døde velgere», «kan ikke stole på post-stemmer», «valget er rigged». Høres det kjent ut? Hørt det før? På tide at agent Orange blir hentet hjem :wink:

5 Likes

Heldigvis er det vel en skriveleif fra deg? Ellers går USA tom for folk etterhvert :astonished:
Er vel 140K smittede daglig nå, ikke døde?

2 Likes

Selvfølgelig smittede :wink:

Dødstallene vil nok desverre stige i takt med smittetallene… :disappointed_relieved:

1 Like

Alle mann til pumpene.
Spiller ingen rolle hva og hvem, bare det er noe.
Folk kjøper likevel med begge henda.

2 Likes
2 Likes
1 Like

Jeg har liten / ingen tro på at det kommer noe utav lovsporet Trump kjører. Når det er sagt husker de som fulgte Sanders-Hillary tett i 2016 og til dels 2020 hvor grumsete det kan fremstå (Dominion, Shadow og whatnot). Elektroniske stemmemaskiner og politiserte føderale stater er oppskrift på lite transparens og tillit.