Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Har ikke twitter. Men når man googler Klaus schwab twitter, så kommer man til en stengt profil, som var åpen fredag på dagen, med bilde av han og wef symbol.
Det var da jeg dobbeltsjekket om teksten stemte.

Kan legge ut teksten, men jeg har ikke verifisert at det var hans konto. Men rimelig spess om det stemmer.

«The World economic forum are working with the Biden administration to ensure that most people will survive the coming food shortages.

Citizens that have up-to-date vaccination documents will receive regular packages of plant-based protein products :cricket:»

Kanskje fordi han er 90 år :wink:

82, men ser den. For gammel for twitter, men kan styre wef?
Ok, skjønner :smile:

Han styrer vel ikke nå lengre tror jeg, men her snakker de litt om han.

2 Likes

Hehe det er noen geezers på Twitter da, Trump er ikkje akkurat en ungfole han heller :face_with_hand_over_mouth:

Ehm. Det er ikke jeg som sier han er for gammel for twitter.
Det var morti som mente på at han var 90 (og kanskje derfor ikke var der.)

1 Like
1 Like

Havde det ikke været fordi det er en meget farlig ting trumpeten har gang så ville det faktisk være sjovt.
Håber ikke det ender galt i USA.

1 Like

Jake Tapper ja. Er ikke det han som skrev bok om det stjålne valget i 2000, og som setter spørsmålstegn ved om velgere som støtter trump, bør få ansettelsesforholdet sitt revurdert?

Ahh, det gode hatet. Lurer på hvordan den føles…

1 Like

Så kritikken din går på tittelen til en 20 år gammel bok han har skrevet som du ikke har lest?

Down & Dirty: The Plot to Steal the Presidency

Acclaimed journalist Jake Tapper explains what actually happened, who got away with what and how both sides, Democrats and Republicans, plotted to steal the presidency in 2000.

Jeg aner faktisk ikke hvem Tapper er… Bortsett fra at han åpenbart er en fyr på CNN som viser frem noen helt reelle elementer og resultater fra rettssakene som Trumpkampanjen har anlagt, og fått avvist.

Hvorfor bryr du deg om hvem han er i denne sammenhengen? Det har jo ingen relevans i det hele tatt. Resultatene i disse endrer seg jo ikke om det er Fox News eller Trump selv som rapporterer dem.

Eller tror du CNN driver å fabrikkerer avgjørelser fra domstolene???

Du må passe deg så ikke @anon39067724 poster denne for fjerde gang :sweat_smile:

Så hvor skrev jeg feil, sånn spesifikt?
Hvorfor nevner du kun boken og ikke det andre?

Du virker opprørt. C’mon man…choose truth over facts :smile:

Fordi du ikke la ved kilder på det andre, så jeg vet ikke hvor du har det fra.

Her har man venstresiden i USA i fri utfoldelse. Evt dette er hvordan fasisme ser ut i praksis.

4 Likes

Nå har jo Sverige vært litt i bakgrunnen i det siste, men det er det jo egentlig ingen grunn til:

Bra avkastning siden i går - opp 20%
:slight_smile:

De tolerante venstresiden

Med metoder rett fra fasismen

6 Likes

Det er tydelig at flere her ikke kjenner maktens korridorer i USA spesielt godt. Når det kommer til MSM så ta en titt på denne. CNN, NY Times, W.post, Chicago Trubune, La Times og mange flere, pluss nesten alle store TV-kanaler i USA er eid av «far left liberal« George Soros», stor sponsor av demokratene i flere presidentperioder, sponsor av BLM (220 mill US$ i år) samt Antifa og 40-50 andre radikale organisasjoner. MSM er selvsagt nøytrale​:joy::joy::joy:

6 Likes

Hvis du mener at noe av det som i klippet refereres fra domsslutningene eller innholdet fra dem er feil, så er det bare å forklare hvorfor. Men du har vel kanskje ikke sett på det en gang?

Enkelte ting som er bra med trump også, bla. at han aldri vil bli glemt…