Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Og han gjorde akkurat det samme rett før. Det er nok av drittsekker der, uavhengig av hvilket “lag de holder med”.

3 Likes

Kunne du forklart dette eierskapet nærmere? De 5 nevnte står oppført med helt andre eiere…?

edit: mens du er i farta, kunne du tatt en dobbelt-sjekk på om det virkelig er BLM og antifa som er mottager av MUSD 220 fra Open Society Foundation “i år”?

Fra republikaner og tidligere security advisor for Trump:
“…In fact, Trump has lost the election, and that his claims of election fraud are baseless”.

Tidligere som i sparket?

Det regner jeg med ja, men har ikke sjekket. Er vel det Trumps folk pleier å bli? Om ikke de er i slekt med ham da…

Selv du må syntes denne er litt fønni.

Karma ser alt alltid

2 Likes

Ja, absolutt :joy:

men den videoen er dårlig som argument for at Trump har bevis for svindel :wink:

Å linke til John Bolton, og si hør hør…
Ehm. Ok.

Men, alle mann til pumpene I guess.

Hørte forresten Kim Jung Un sa trump var dum.
Han blir vel intervjuet og hyllet på cnn hvert øyeblikk :smile:

Edit: Det var en fønni video. Men du bare evner ikke :man_shrugging:t2:

Siden du ikke har fnugg av argument annet enn personangrep i diverse retninger, så tror jeg vi kan konkludere med at du i hvert fall har skjønt innholdet i det de sier, nemlig at diverse domstoler har kommet til samme konklusjon…NO EVIDENCE!

Eller tror du rettsavgjørelsene endrer seg om de rapporteres av en Trumpvennlig Youtube-kanal som ikke identifiserer seg med MSN?

Lol, du burde ikke forhåndskonkludere, du må fort spise skoene dine :slight_smile:

1 Like

Jeg har ikke forhåndskonkludert. Jeg har sagt at jeg ikke ser at noe er bevist og referert til domsavgjørelser som viser at det ikke er funnet fnugg så langt…

Du derimot, har forhåndskonkludert.

1 Like

Time will show :slight_smile:

2 Likes

Det er sant :slight_smile:

Men var det Bill eller George da mon tro, som spionerte på Norge ifm f35 kjøpet?

Et godt stykke arbeid Norge. Bra levert :roll_eyes:

Bare noen år igjen nå, så er vi operative på NH90 også, 20 år senere.

1 Like

Du vet kilden i det du linker til er dette sant?

Nå må du nesten rette meg, men er det sånn at du sitter og preker kulturmarxisme og nå? Sånn at det ikke er nok med tinfoil men må gå full Fjordman?

Ser at det andre laget også klarer å finne nok av eksempler på voldelig oppførsel fra sine motparter

https://twitter.com/chadloder

1 Like

…but hey, government mass surveillance is just to catch the bad guys you know…

3 Likes