Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Eller:

Er du frisk nok til å ha en profil på tinder, er du frisk nok til å ta imot horekunder hjemme. :sweat_smile:

Huff grøss, det er det det kan bli til,… Salg av sex har eg lite til overs for :roll_eyes:

Det burde i det minste være en fagforening og minst en slags lisens… Definert som sport heller enn arbeid… :+1:

Edit hobby :sweat_smile:

Hmm, begrep som divisjoner, rating, innbyttere og tilskuertall passer jo bra :sweat_smile:

2 Likes

Hmm det er jo ikke stuerent å si at man er for salg av sex. Men jeg tenker at det er en del mennesker som kan ha behov for nettopp muligheten til å ha sex ved å betale for det.

Jeg må innrømme at jeg en gang i tiden…

… hadde lyst til å selge sex til formuende kvinner!

Men jeg tenkte meg om og fant ut at jeg nok ikke var mannen for den jobben.

Det finnes nok mange som er interessert i å selge sex, som ikke er drevet av nød og elendighet. Det kan være gode penger, og ja det er risiko.

Kanskje en løsning er at sexsalg kun er lovlig fram til kl 20 på hverdager, og fram til 19 på lørdag?

1 Like

Men det burde vært ulovlig å selge en dårlig vare. Så en bachelor grad burde kreves for å få konsesjon til å drive med sex salg.

1 Like

Vil si at praksis overgår teori og fancy papirer :grin:
Hva med å ha lærlinger? :rofl:

2 Likes

Ja, KrF vil nok ha stengt på søndag :sweat_smile:

1 Like

Ikkje stuerent å si at man er for Trump eller mer våpen heller, yet here we are having the time of our forum🥳

#ytringsfriheten lenge leve

5 Likes

Jeg synes det er flott at noen land har legalisert salg av SEX. Sex er en menneskerett, desverre har ikke alle skjønt det enda. Og noen land de går så langt at enkelte grupper får sex på resept!

Så det så! Ting er stuerent om man bare putter det i kontekst.

3 Likes
1 Like

Hvis noen ikke leser artikkelen, så har ikke dette noe med presidentvalget å gjøre.

Nei det er en del av statestikken til valg generelt…

This was 8,000 registrations in a jurisdiction that has 5.8 million voters,"

Som en god demokrat

1 Like

Dette faenskapet støtter vi:

1 Like

PS. Tror ikke Trump er den første til å så tvil om de “demokratiske institusjonene”.

4 Likes

Men nå var det vel ikke den praktiske gjennomføringen av telling det var snakk om da.

At Russland har gjort alt de kunne for å herje med alle vestlige land er jo dokumentert.

1 Like

Tja, hun har nok ikke grunnlag for å kalle valget for “kapret”. Men vi får se hva Trump kommer opp med av ev. bevis, og om han har grunnlag for å kalle valget for “stjålet”.

Ellers er det vel ikke dokumentert at Russland har gjort alt de kan for å herje med alle vestlige land. Men med noen land har de jo definitivt herjet med, ja. Selv om det delvis går litt begge veier.

1 Like

Så altså, valgsystemet ER faktisk bra på å avdekke fusk HVIS det faktisk forekommer :wink:

1 Like

Her har vi to flotte eksempler på samme narrativ, men en subtil forskjell.

Jeg er usikker hva definisjonen på Norsk mann er, men jeg mistenker at det kreves mer enn norsk pass og statsborgerskap.

6 Likes

Synes ikke Norge har noe med å legge seg opp i andre lands domstoler og lover, selv om de ikke “harmonerer” med norsk naivitet.
Mente forresten det samme med Moland og French.