Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Bare et spørsmål til Trump gjengen. Når søksmålene blir avvist og Biden kommer inn som president, kommer dere til å godta dette eller kommer dere til å fortsette inn i evigheten?

2 Likes

Haha, seriøst? Dere fremlegger et verdensbilde hvor “alle” politikere er slu og korrupte, men du stoler på dommere for at de har sverget en ed på at de vil behandle ting upartisk? Du er ikke tilfeldigvis religiøs også?

3 Likes

Feil. Det står at det har forekommet irregulariteter i forbindelse med valget. Akkurat det er jo alle enig om, det er jo ikke unikt for dette valget. Det som er spørsmålet er graden av disse irregularitetene, og om det har vært såpass mye at egentlig Trump er den rettmessige vinner av valget.

1 Like

Hvor har jeg sagt det? Nei jeg er ikke religiøs. Nå er du ufin. Må gjerne holde deg til sak.

1 Like

Jeg stoler på at det amerikanske rettsvesenet vil komme til riktige konklusjoner.

Der vi er uenige er at vi mener det blir feil av deg å si “når”. Korrekt vil være å bruke ordet “hvis”.

2 Likes

Godt å høre. Da håper jeg vi er ferdig med dette tullet i desember en gang.

Jeg bruker ordet når fordi jeg er 99% sikker på at utfallet.

2 Likes

Er enig at det kanskje var litt ufint. Beklager!
Det var ikke meningen å tillegge deg meninger du ikke har. Grunnen til jeg sa det var for en del av de som taler samme sak som deg snakker om deep state og hvordan alle politikere jobber sammen og villeder folket bevisst. Du skal ikke lide pga de mener det, men jeg visste ikke at du var uenig med dem der!

Det er nok ingen som mener at alle politikere jobber sammen og villeder folket bevisst. Men noen mener nok at noen gjør det. Jeg tror ingen mener at ingen gjør det. Bare sånn apropos :slight_smile:

Nesten alt er et gradsspørsmål. Verden er ikke svart og hvit. Den inneholder alle regnbuens farger :slight_smile:

De som støtter Trump tror at alle farer med juks og fanteri, valgobservatører er kjøpt og betalt osv osv
Jeg tror sjelden at dette ordtaket har passet bedre enn i denne saken:

«På seg selv kjenner man andre»

Fasiten får i uansett en gang i fremtiden.

1 Like

Hvis det er dette som er inntrykket ditt av de som støtter Trump, så kan jeg skjønne at du ikke har tiltro til dem.

Imidlertid vil jeg påsta at inntrykket ditt er feilaktig. Mer presist vil være å si at noen, kanskje til og med mange, av de som støtter Trump mener at noen, eller til nøds, mange, farer med juks og fanteri.

2 Likes

Ooo glasshus :joy:

1 Like

Kunne ikke vært mer enig. Det har vært 4 lange år med «Russland Russland Russland, trump er en russisk spion, valget i 2016 ble manipulert»

Så her er vi enige :smile:

1 Like

nei…vi må holde AP i bånd og Jonas`n skal ikke på statsministerposten :relaxed:


2 Likes

Dette illustrerer vel noe av problemet mange peker på - nemlig at Big Tech og MSM, bevisst eller ubevisst, ikke er nøytrale nok i dekningen.

2 Likes

Eventuelt kaller de en spade for en spade

2 Likes

“Not because we are crazy, but because there is evidence that UFOs are real, and everyone lies about it.” OK Tucker xD Tror nok det har mer med hvem deres demografi er. Det morsomme med UFOs er jo at man alltid kan gå tilbake til: “Åja, det er bare at vi ikke vet hva det er på filmen/bildet, ikke at vi tror det er aliens.”, men definisjonen er ganske klar: " unidentified flying object: an object seen in the sky that is thought to be a spacecraft from another planet" Når man sier at man har sett en UFO sier man direkte at man har sett det man tror er et romskip fra en annen planet. Ikke bare noe man ikke vet hva er, som selvfølgelig skjer hele tiden.

1 Like

Og at de, om målet er å støtte demokratene, gjør seg selv en bjørnetjeneste i å pushe Trumps retorikk igjen og igjen, om det så er for å kritisere den har det motsatt effekt. Dette øker bare støtten til Trump siden alle vet hvem han er og hva det siste han mener er, mens andre ikke får samme talerør. Så da blir det bare en person å tenke på.

Det kan du si. Men når de som bestemmer hvordan informasjon skal vinkles og vises til leserne, tilsynelatende ønsker Biden som president, og i tillegg er med på å finansiere stemmeopptellingen og organiseringen av den, bør man kanskje være ekstra kritisk.

1 Like