Den har vel allerede egentlig begynt å gå dårlig, vi får se tallene den 28. Under 2% er dårlig.
Økonomien vil nok ikke kunne reddes. Da må FED gjøre noe helt nytt. Mer av det samme er ikke nok(raskt nok). Må til med børgerlønn ASAP om de skal stimulere nok til å holde hjulene igang. Ellers er tyngdekraften for sterk. Trenger ikke være skikkelig resesjon for å være negativt for Trump, men når han failer totalt på nå 3% og havner på 1% er det nok.
Det handler heller bare om de økonomiske tallene. De som stemte inn Trump som var fattige og sinte er fremdeles fattige og sinte. Trump klarte ikke fikse noe, og da kan de like godt stemme for mer free shit. Der ligger problemet. Trump var outsider kandidat og lovde gull og grønne skoger. Nå er han innenfor og har ikke levert for mange av de, dermed vil de ta sjansen på mer sosialistiske kandidater. Mange Amerikanere sliter mer enn vi aner og de er desperate.
Men er enig i at demokratene gjør det vanskeligere å vinne pgr er så radikale. Så man må nesten holde seg for nesen når man stemmer, slik mange gjorde når se stemte på Trump.
Kultur krigen mener jeg fremdeles de ikke vinner, men jeg tror demografien i USA er så fordelaktig for demokratene at de bør enkelt vinne. De skulle jo det sist, men Hillary var en enkel kandidat for Trump å lage skikkelig krig og splittelse om. Kanskje har ikke den andre kandidaten så utrolig mye historikk og kan enkelt fremstilles som avskyelig.
Selvsagt blir det mer åpen kamp om noen av de mest radikale velges. Men jeg tror uansett at de virkelig ønsker mer free shit og om det går nedover i økonomien og bankene/de rike igjen skal bailes ut, da blir det bråk.
Da lover nok demokratene å baile ut studentene og det påvirker svært mange millioner mennesker.
Det er lenge igjen til valget så det er stor sannsynlighet vi får sett en resesjon eller skikkelig slowdown før de går å stemmer.
Sent 2020…! Mye forferdelig kan skje før den tid.