Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Fin forklaring på hvordan Trump kan vinne valget - attpåtil fra CNN!

2 Likes

Er noen her inne som hardnakket påstår at det som skjer i dag er helt normalt og har alltid foregått slik… vel nei… bare nei.

4 Likes

Skal vi ikke kalde det stjæle valget?

Har du noen tall å vise til? Veldig vanlig med slossing og tilsynelatende ondskap blant ungdommer. Kjenner godt til miljøer på landet som banket “byaser” fordi de var fra byen, og motsatt. Grupper elsker å sette seg opp mot hverandre og kjempe om en form for “status” eller makt.

Alltid foregått i klansamfunn og i deler av midtøsten… men for trygge Norge er og bør det ikke bli normalt

2 Likes

Les artikkelen… statistikken peker feil vei og politiet er helt klare på at dette er nye trender.

Men klart, om magefølelsen din sier noe annet så er er det sikkert slik :roll_eyes:

3 Likes

Hvordan blir landet om SV-AP med venner får makten.

Jo det skal jeg si deg, Offentlig eksplosjon i sløsing og tømming på oljefondet ila en periode eller 3.

Hvorfor skal ikke Osloskolen ha 30!!! Direktører…

3 Likes

:hourglass_flowing_sand:

1 Like

Stemmer dette? Kan ikke huske å ha lest om det i norsk media.

Det er korrekt, bare krisemaksimert maksimalt. :wink:

Stod litt om det i media for noen uker siden når det ble vedtatt.

1 Like

Fint, ja for dette er vel samme regler som har vært tidligere, bare at gruppen er utvidet.

En annen sak:
Interessante betraktninger her

1 Like

Suk ja selvfølgelig :frowning:

2 Likes

Helvetes taper i dobbel forstand sier nå jeg.
Det som er flott er jo at han viser sitt sanne jeg.
Er redd det blir rikelig med motstand i egne rekker å Bryne seg på.

1 Like

La oss roe ned på de verste konspirasjonene nå.

Hvis du ønsker å spre konspirasjonsteorier så er dette feil fora.

Dette tillater Twitter uten problem…:upside_down_face:

4 Likes

Fin artikkel av Lurås. Og det er jo ubenektelig ganske betimelig at de som skal faktasjekke det som skjer i media, også er eid av media.

6 Likes

:policeman: :zipper_mouth_face: :policeman:

1 Like

Helge Lurås har en eierandel i resett. Gjør det han inhabil til å skrive for resett? Når han faktasjekker Faktisk.no, bør det da opplyses om at han har eierandeler i resett som en interessekonflikt?