Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

9 Likes

Må være lov å være dumsnill, men virker som noen i AP burde hatt kurs i økonomi.

9 Likes

Denne ble nylig delt av Flynn på twitter.

Tror det kan bli en spennende uke i statene.

Folk husker kanskje at det ble gitt tillatelse til en forensic audit i Michigan av noen stemmemaskiner. Analysen skulle være ferdig på forrige tirsdag. Men nå har en dommer blokkert offentliggjøringen av resultatene.

2 Likes
2 Likes

Siste nytt fra statene:

Her er hele rapporten: https://t.co/84HlC1NGtR?amp=1

Forensic audit av stemmemaskinene i Michigan ble omsider offentliggjort.

Konklusjonen inkluderer:

“The allowable election error rate established by the Federal Election Commission guidelines is of 1 in 250,000 ballots (.0008%). We observed an error rate of 68.05%. This demonstrated a significant and fatal error in security and election integrity.”

“We conclude that the Dominion Voting System is intentionally and purposefully designed with inherent errors to create systemic fraud and influence election results.”

Kanskje dette kan være å regne som “bevis”? Samsvarer i grunn mye med Sidney Powells affidavit.

I tillegg er det nå bekreftet at Dominion Voting Systems bruker Solarwinds Orion som har vært hacket.

4 Likes

0.0008% og 68.5% er så nære hverandre at det må man bare godta.
Dessuten er trump slem, og det i seg selv rettferdiggjør juks, i godhetens navn :man_shrugging:t2:

3 Likes

Det var jo en uke med nydelige Biden sitater da. Snakket om offentlig posisjoner som ikke har eksistert siden 70 tallet da han skulle presentere en av de nye i administrasjonen sin :joy: :joy: Når han snakker så er det akkurat som om han totalt har glemt hva han skulle si halvparten av tiden. Får lyst til å kjøpe billett til hans State of the Union tale allerede :joy:

1 Like

Skjermbilde

Jeg skal forklare. Den utrolig generøse pakken ville gjort at folk stemte på Trump. Derfor driter Pelosi i hva konsekvensene blir for vanlige folk bare hun får makt.

At de nå godtar en latterlig mye dårligere deal er bare fordi hun driter i det. Det er makta som betyr noe. Ikke folkene som har stemt på henne.

3 Likes

Republikanerne sendte faktisk masse søksmål frem mot valget, men alt ble forkastet pga for liten tid til å se på sakene. Bl annet i Pennsylvania. For å få et svar på om stemmesedlene trengte matching signaturer, hvor lenge etter valgdagen stemmer som kommer i posten er gyldige, om datostempling var nødvendig for gyldighet etc.

Så skal de heller se på sakene mellom valgdagen og innsettelsen istedenfor… Absurd logikk mener jo jeg, så fremt jeg har forstått det riktig.

2 Likes

Lukter korrupsjon lang vei. Får håpe at ingen av de som var medskyldige i dette føler anger når vi ser ondskapen fra Demokratene i praksis igjen.

1 Like

Det var vel for mye å håpe på.

Slapp av. Det går nok fint til slutt skal du se.

Endnu et skridt i mod den lykkelige slutning.

1 Like

Og det bliver bedrebilde

1 Like

CNN dekker ikke saken at Gov Cuomo er anklaget for seksuell trakassering av medarbeider over mange år.

1 Like

Enda en landsforræder tydeligvis!

Senatets Mitch McConnell - en av USAs mektigste republikanere har nå gratulert Biden med valgseieren. Han ble hårfint slått av Vladimir Putin som gratulerte Biden i går.
Den gratulasjonen satt åpenbart et godt stykke inne.

Fortsatt er det enkelte fremtredende republikanere som glimrer med sitt fravær i rekken av gratulanter. Blant annet en sittende president.

Hillary satt jo på TV, mye lengre etter valget, og sa at Trump hadde stjålet valget. Regn med flere likheter i angrep fra opposisjonen de neste 4 årene. Blir spennende å følge med. Har ingen problemer med å gratulere Biden med seieren. Han hadde ikke klart det uten mediene. Lurer på hvor lenge de vil gi han særbehandling. Gode rammevilkår vil de nok uansett få som takk.

1 Like

At fru Clinton var langsur, har du sikkert rett i, men hun ringte tross alt og gratulerte Trump kort tid etter at valgresultatet ble kjent.
Trump uttalte i et intervju med CNN noen dager senere at:

“Jeg ser for meg at det var vanskelig for henne å gjennomføre telefonsamtalen. Antagelig var det tøffere for henne enn hva det ville ha vært for meg, og jeg hadde virkelig ikke likt å ta den telefonen.”

Så har han da også laget et helvetes styr for å unngå å ta den akkurat denne telefonen.

image

EUs «taksonomi» på anabole steorider?

:thinking: