Fakebook, Twatter og msm har gjentatte ganger sensurert President Trump gjennom valgkampen.
Og etter beste evne fremstilt ham på verst tenkelige måte. Og fått store deler av USAs allierte med på å sabotere for ham.
Og nå forsøker Pelosi både å få Trump avsatt før tiden og ta fra ham atomkofferten…
Det har svært sannsynlig blitt gjennomført et svært godt planlagt kupp i USA, under dekke av at et kupp har blitt avverget…
For meg ser det ut som en kombinasjon av “riksdagsbrannen” og “Boston tea-party”.
Jeg kan tenke meg at Trump-tilhengere i demokrat-dominerte stater kommer til å få sin helt egen “krystallnatt” snart.
Og om (når) det skjer, så kommer USA som vi kjenner det til å opphøre å eksistere. Og det vil oppstå et aldri så lite maktvakuum i verden…
En konspirasjonsteori… Men har konspirasjons-tenketankene i USA egentlig vært på Trumps side?
Jeg snakker selvfølgelig om bokstavetatene CIA og FBI, ATF og DHS, med flere… For de er jo en selvskreven bestanddel i en konspirasjonsteori. Og de har jo vært med på mye moro tidligere for å få viljen sin rundt om i verden… F.eks vært delaktig i narkotikasmugling til USA, gitt våpen til mexikanske narkotikakartell, spionert på allierte, “hjulpet til” i revolusjoner. I tillegg har noen av de vært svært delaktige i å få Trump “impeached”… Mange av de som har vært med på gammel moro der, og som etterhvert har kommet opp i høyere stillinger ,kunne sikkert fått strenge dommer for det de har vært delaktige i… Trusler, drap, psykologiske operasjoner, destabilisering og propaganda er deres spesialitet…
Det som virkelig er søkt er å tro at de ikke har jobbet i bakgrunnen for å felle Trump på alle mulige måter…