Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Da er vi jo enig da!:wink:

Men hvis du ikke vet noe om bakgrunnen så burde du kanskje ikke kommentere saken, eller?

Alle er enig om at krtikk av makten er bra, hvis det var det du ville frem til.

Vedder på at ingen her har sett stykket, så etter det argumentet burde vi bare holde fred hele gjengen

3 Likes

Virker ikke som om du syns det var noe overtramp akkurat.

2 Likes

Vi var enige for flere innlegg siden @InVivo - men jeg må si det er forunderlig at man tenderer til å forsvare en kriminell handling, uansett hva bakgrunnen for handlingen måtte være. Nå er hun bare siktet for bilbrannen som har en strafferamme på 1 års fengsel, men mye tyder på at hun også står bak de andre hendelsene. Litt morsomt at hun teaterdama sa dette var iscenesatt. Hun vet hva hun snakker om! (Tok du den? Iscenesatt?.. Takk for meg…)

Har jeg forsvart en kriminell handling? Hun må stå til rette for det hun har gjort.

Spørsmålet er om ikke dette teateret bør se at deres «kunst» kan drive privatpersoner til vanvidd.

Trenger ikke takke for oppholdet ditt, tror ikke du bidro med noe…

2 Likes

Måten du med flere vrir fokus vekk fra handlingen til bakgrunn / motiv for handlingen var det jeg siktet til.

Saken her handler ikke om det er greit å filme folk i skjul. Saken handler om en kriminell handling som VG skriver savner sidestykke i norsk politikk.

1 Like

O[quote=“Nocturne, post:694, topic:5295”]
Måten du med flere vrir fokus vekk fra handlingen til bakgrunn / motiv for handlingen var det jeg siktet til.
[/quote]

Ja, fordi det er det som er interessant her.

At handligene til Wara sin samboer er kriminelle er jo opplagt. Det er jo ikke veldig intressant å diskutere.

Spørsmålet er om det dette såkalte teateret driver med er greit. Jeg mener det er moralsk forkastelig. Og i dag så vi resulatet av hva det kan gjøre med folk å bli hengt ut og satt i gapestokk.

5 Likes

VG sparer ikke akkurat på adjektivene når FRP kan svertes!

5 Likes

VG sparer vel generelt ikke på adjektiver. Tabloid møl som lager sensasjon av selv verdens største agurker

5 Likes

Denne damen er psykisk syk og filmingen og overtrampet var vel pekefingeren i ryggen som gjorde at hun tippet utfor stupet. Skal man ha handlinger uten sidestykke så kan man ta en titt i Arbeiderpartiet. Raskt kan man nevne den skattefrie båten til Jens, eller hva med svarte arbeider hos Jonas. Den lista er lengre enn et vondt år

8 Likes

Akkurat dette momentet er det en del som sliter med å ta innover seg.

3 Likes

Nå hevder hun uskyld. Så enten tar dette av enda mer nå. Eller så tar det av enda mer.

2 Likes

Både Forsvarsdepartementet og PST advarte UD og Støre som utenriksminister om at det var fare for angrep mot den norske delegasjonen da de skulle reise til Afghanistan på nyåret 2008. Så sent som uken før besøket kom det en skarp reaksjon fra Forsvarsdepartementet til UD om at det var helt uholdbart ikke å koordinere reiseopplegget med FD. VG, 16. januar 2008. Bare Jonas ble voktet. PST uten ansvar for statsrådens reisefølge i Kabul. De tre livvaktene som fulgte UD-delegasjonen til Kabul, beskyttet ingen utenom utenriksminister Jonas Gahr Støre. . Og som det fremgår av overskriften til den samme artikkelen hos VG så sørget altså Støre for at han selv ble beskyttet av tre livvakter, men fortsatte å insistere på at følget som helhet skulle ha det sivile preget fordi han ønsket å fremstå som “fredsfyrste”. Reiseruten ble også lagt åpent ut på UDs nettside stikk i strid med råd fra FD og PST. Dette førte altså til at seks mennesker ble drept og enda flere skadet, inkludert Støre, mentalt, som selv nå mer enn ti år senere virrer rundt i en underlig kvasireligiøs tåke.

3 Likes

Når man vet kvinner hevder uskyld og har Elden som advokat og justisminister som mann. Tenker jeg ’ god oppskrift’ på en film. Til og med en skrullete kunstner og Statsminister i gode biroller.

1 Like

Og den mannen er farlig nær ved å bli vår neste statsminister…:confused:

1 Like

Heldigvis ikke. AP er i full borgerkrig. De har ikke allverdens støtte…
tror vi er trygge en stund til.

1 Like

Denne spekuleringen og forhåndsdømmingen var det Erna ikke syns noe om.

Er jo alltids mulig at hun er uskyldig…spennende

Nja, det et lov å håpe…

Men se oppslutningen til SV, Rødt, SP og MDG. En herlig bukett med Støre i sentrum, bare å glede seg…

2 Likes

Støre ønsker makt mer enn noe annet. Han kommer til å regjere med både MDG og Rødt om det gjør han til statsminister…

Ser ikke lyst på neste valg