At shit is about to hit the fan
Ok.
Men for/mot hvem og hvorfor? Baktanken liksom. Er jo visstnok en sjelden hendelse…
Så bra han mistet jobben for sine uakseptable uttalelser. Skjønner fortsatt ikke hvorfor du mener man heller bør se videoer av enkeltpersoner som fanges opp på kamera si drøye ting enn å lese VG.
Jaja, jeg fikk nå et personangrep ut av det, og det er vel egentlig målet med alle nettdebatter? God natt alle sammen!
Hvis jeg skal gjette da, så gjetter jeg sånn som dette, i 2 innlegg.
Innlegg 1)
Sitat:
Nancy Pelosi reveals she asked Chairman of the Joint Chiefs Mark Milley today how he is keeping ‘unhinged president’ from using the nuclear codes or starting military action - and does NOT reveal his answer
Altså, Pelosi ville ikke si hva militutten svarte.
Man kan enten lure på hvorfor, eller se innlegg 2.
Innlegg 2)
Kan grunnen for at Pelosi ikke ville si hva the commander svarte, være fordi det ikke passet inn? Svaret ligger i videoen jeg la ut for 3 dager siden. Jeg legger den ut igjen. Spol frem til 9:00 og se til 10:25, altså halvannet minutt. Der får du svaret, lest direkte fra The New York Times.
Så kanskje ikke så rart militutten må ut å korrigere «enkelte» personer, evt en hel gjeng av de.
Eller så gjelder det noe helt annet. Who knows…
Noen som er enig/uenig?
Kan man lese et lite stikk her mon tro?
“We support and defend the constitution. Any act to disrupt the constitutional process is not only against our traditions, values and oath; it is against the law.”
Det er vel underhuset som har autoritet til å erklære krig i USA, så jeg gjetter at Pelosi må involveres før offensiv bruk av atomvåpen.
Dette har vært ignorert av flere presidenter, men tror det er nok til å hindre Trump i å angripe noen den siste uken.
Ovenstående passer med pelosis uttalelse ogmilitærets.
Leste litt på NRK.no. Hadde jeg lest denne artikkelen tidligere i livet hadde jeg reagert på det som en litt sjokkerende nyhet - også det at det i det hele tatt var snakk om det.
Nå om dagen tar jeg meg selv i å nesten trekke på skuldrene og bla videre nedover. Det sier i hvert fall meg litt om hvor vant vi er blitt med dette sirkuset og «den nye hverdagen».
Haha, det er faktisk helt sant. Absurd virkelighet for tiden.
Derimot skjedde det faktisk at den sittende presidentens endelige oppfordring til å være fredlige og reise hjem, behørig ble slettet fra flere av verdens største sosiale medier
Det var et kuppforsøk.
Tydeligvis delte meninger om det
Ganske heftig redigert med klipping, og i tillegg så ser dette ut som skjult opptak. Det er noe annet å si noe sånt i full offentlighet som sittende president. Som om det er uvanlig at folk sier sånne ting på privaten av frustrasjon over politikere eller andre. Lagt ut av noen som starter med konklusjonen og setter sammen “bevismateriale” deretter for å få det til å passe best mulig til konklusjonen.
Aldri hørt om den nettsiden før, men lærte om den nå.
Viser seg at redaktøren redigerer alt som publiseres så det matcher hans eget syn. Spørs om det er en kilde jeg gidder å følge med på.
Ta ballen, ikke mannen
Man kan jo vurdere merittene til skribentene som et utgangspunkt.
Absolutt, så fremt det ikke hindrer en objektiv vurdering av kvaliteten på vedkommendes argumenter.