Soooo. Nytt døgn nye muligheter.
Noen som husker den nærmest tårevåte reportasjen fra tv2 her om dagen? Du vet, den med stakkars John Sullivan, som bare ville «dokumentere» litt, og syntes det var så forferdelige scener som utspant seg.
Han som kom på cnn og ble intervjuet av selveste Mr Cooper.
Vel. Nå arrestert for å være provokatør. Hva er bevisene spør du?
Han evnet å filme de selv, hvor han hoier & skriker, oppmuntrer andre til å storme, presser seg frem, sier han har kniv, sier han kjøpte en maga hatt for å blende inn, skryter av å ha løyet for å være en reporter. Du vet, småting…
Du kan se selv i linken mens det er tid. Youtube har sletta den så måtte lete litt ekstra. Det aller meste er med her.
Lurer også på hvorfor ikke tv2 har vært ute å offisielt endret reportasjen, eller kan det være fordi det ikke «passer inn» så de bare lar det skli videre. Frøet er sådd, tårevått og greier…
Om cnn har gjort det, gidder jeg ikke sjekke faktisk.
Ok, that’s it i denne posten. Ikke glem, valgfusk finnes ikke, antifa/blm var ikke involvert i capitol, trump er både ond og rasist, du må ikke tenke selv, og alt msm sier er ikke bare sant, men nedfelt som lov!
Jeg skriver om dette, da det er feil, hyklersk, direkte supervinklet og at jeg får det frem her er en direkte trussel mot oligarkiet, og det går ikke.