Til alle som et i mot vandaliseringen av Norsk natur, meld dere inn i LNL, LaNaturenLeve, de er den av miljøvernorganisasjonene som jeg vet er i mot denn galskapen!
Såe… Muller rapporten er ute.
Finnes INGEN beviser overhodet for at Trump og Russland har vært best buddies… Lukter dårlig hos mye main stream media som har kjørt et narrativ vi vet ikke er sant.
Dette er vel ikke så overraskende for de som har fulgt med i media som skriver mer slik som det er, dvs ikke CNN, BBC, NRK, SVT, TV2 (Fredrik Græsvik) etc. Leste at seertallene til CNN har falt mye de siste ukene. FOX har økt, flere og flere folk tenker selv og det er bra. Hva gjør Demokratene nå? De har vært ute å kjøre siden Trump ble president, nå står de ribbet tilbake sammen med liberalistene i USA. Muller har snudd hver en sten for å finne noe i de to årene han har brukt, finnes ingenting. Ingen verdens ting.
Vel, hva kan jeg si om politikk. Obama er den første presidenten som har vært i krig i samtlige år han har vært president. Obama med obamacare, alle ler, alle vet at dette er totalt urealistisk. Skulle helsevesenet i USA kopiere det norske, fri bruk, så ville det koset bortimot 2.000 mrd dollar. pr år, eller bortimot 10.000 mrd dollar frem til Trump gikk av i 2024. Trump velges igjen. Mueller, spesialetterforsker, har snudd alle stener. Han ønsker å finne noe på 2,5 år, men har ikke funnet noe. Ingen verdens ting som binder Trump mot Russland. Trump er min president, han er den som faktisk bryr seg om ytringsfrihet og stemmerett…
Hør hør!
Verden går utvilsomt mot skumlere tider…
Er børskrakk ala 1929, da frykter jeg verden kan gå inn i en ny, stor verdensomspennende krig eller konflikt.
Macron, Merkel, Obama, May - de svakeste og mest udugelige statsledere i moderne vestlig tidsalder. Og så kom de samtidig.
Du glemte Erna og Löfven…
Joda, absolutt. Men tenkte i denne sammenheng på de store landene. Men hele Vest-Europa (og Canada) er styrt av særdeles svake statsledere.
Virker som en viss sosialdemokratisk statsminister fra New Zealand passer inn her.
Og pussig nok har vokterne av hva some er sannhet, faktisk.no, fjernet alle sakene sine hva angar “Trump” og “collusion”
Har du en kilde på det, eller er det noe du har sett etter selv?
Har de noen gang skrevet om det da? Det har ikke jeg sett
Det er den største politiske skandalen i moderne tid at mainstream-media har brukt så ufattelig mye tid og resursser på en vill konspirasjonsteori for å felle en president.
De har sviktet sitt samfunnsoppdrag totalt, og har vist til fulle at de er i lomma på en udemokratisk globalistelite som dikterer dagsordenen deres.
Vanskelig a gi svar mot artikler som ikke lengre er tilgjengelige. Mulig e finnes ved bruk av WayBackMachine eller at man kan henvise til andre nettsteder som omtaler Faktisk.no sine artikler, men jeg har ikke tid til aa gjoere dette for tiden.
(At jeg selv har sett at det ikke finnes artikler der per i dag er noe jeg kan bekrefte - jeg sjekket foer jeg la ut min kommentar)
se svar til olafg
Du er nok inne på noe iom. at det står nevnt her:
Om det viser seg at de har skrevet artikler, også fjernet de nå i ettertid er jo det ganske ille for deres troverdighet.
Wow, her har Høyre et skikkelig politisk talent på gang! Parkerte representanten fra NOAS ganske greit.
Ja, Dagbladet gir vel en god faen i Norsk natur, de sitter jo med nesen godt plantet i Oslo-gryten og bekymrer seg for klimaet.
Funfact, Tyskerene liker ikke vindkraft i eget naboland. Derfor er de EKSTREMT pro vindkraft i Norge
AP ruller videre…
Får Ap viljen sin, held det ikkje at barnehagen serverer frukt og grønt. Nei, dei skal dokumentere dette gjennom ein eigen plan. Det var akkurat det smårollingane sakna.
«Organisering av måltider må ikke gå på bekostning av voksentettheten rundt barna», skriv utvalet kjekt. I heile innstillinga finst det ikkje eit einaste punkt om korleis dei vaksne skal få tid til alle desse nye krava.
Ap vil også «lovfeste barns rett til et trygt miljø i barnehagen». Det er sikkert tenkt i beste meining, men kva skal dette eigentleg tyde i praksis? Resten av punktet handlar om mobbing. Trur ikkje Ap at barnehagane er mot mobbing før det finst ei lov mot det?