Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Der slenger Dagbladet seg på også.

1 Like

Hvorfor er en 16-åring med Aspergers syndrom på rekordtid blitt verdenskjendis og får hilse på og tale foran all verdens toppledere?

Ikke fordi det er noe storkapital bak som bruker henne som symbol for å fremme sine egne interesser vel?

6 Likes

At noen velger å bruke og utnytte et lett tilbakestående barn er i mitt hode rimelig forkastelig.

4 Likes

#marcusogmartinius :stuck_out_tongue::notes:

Resett skal diskuteres i debatten i kveld. Den gleder jeg meg til.

3 Likes

At dette ikke har høstet mer kritikk er merkelig!

6 Likes

Morsomt om dette faktisk stemmer.

Får satse på det fortsetter, så slipper vi å se flere slike tullete reklamer.

4 Likes

Gro kritiserer listhaug sin 1. mai tale. Men vil ikke kommentere innholdet fordi hun ikke har hørt talen. Snakk om å ødelegge sitt eget ettermæle.

7 Likes

Nå er vel hennes ettermæle allerede rimelig frynsete…

1 Like

Virker som noen prøver å late som alt det negative hun har gjort ikke finnes og at hun er relevant igjen.

4 Likes

Hu vil vel styre hva som blir sagt på 1. mai akkurat som hun vil styre hva som blir sagt i mediene. Det siste sa hu faktisk rett ut. Ikke særlig smart.

2 Likes

Kjenner jeg blir flau over å være norsk, når det finnes så mange dumme mennesker i dette landet… må jo være lettere tilbakestående…

5 Likes

La oss stemme på et parti som hyller diktaturet i venezuela og bygger sin politikk på den mest dødelige politiske retningen verden noen gang har sett.

8 Likes
4 Likes

Moxnes vil ha et klasseløst samfunn, men bor selv i en villa til 15-17 mill og tjener over en mill i året.

Hykleri gjør meg uvel.

5 Likes

Kilde?

1 Like

Ja, for en hykler. Bor i en leilighet i villaen som har vært familiens eiendom i “100 år” og tar imot den lønnen som arbeidsgiveren hans betaler. :joy:

1 Like

Ja det er hyklersk! Hadde han vært tro mot sin lære så hadde han donert over villaen til staten og gitt bort alt av lønnen sin som er over gjennomsnittet i Norge også til staten. Men… nei… det høres nok ikke så kult ut før han.

Hykleri? Ja
Velgerne pisser på grava til sine egene besteforeldre…

Sleger ved denne også