Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

En debatt fra 2002…

1 Like

Og betydningen av ordet snikislamisering er ikke så ille så Raja skal ha det til heller:

Nei, spark Raja på hodet og ræven ut av norsk politikk, han skaper bare politikerforakt og ytterligere polarisering!

Om det er juridisk gjennomførbart eller ikke spiller liten rolle, man ønsker vel ikke at slike mennesker skal vær med å styre og bestemme i Norge?

Og hva skjer når du får flere konservative muslimer ala Raja inn i norsk politikk? Man ser jo hvor lite motstand denne type mennesker møter i Norge, så disse forslagene kan får større gjennomslagskraft enn du tror.

1 Like

Jo, folk som sa noe dumt eller gjorde noe dumt for 20 år siden kan bli tilgitt for det og utføre et verv. De som sier syke ting samtidig som de sitter i regjering er det verre med. Ref: Sylvi Listhaug

2 Likes

Det kommer vel LITT an på øyet som ser… Listhaug er ofte spot on, kan ikke huske å noen gang ha sett henne uttale noe “sykt”…

3 Likes

image

2 Likes

Å giiiiid… den er spot on!

Whataboutism

2 Likes

? Whatabaoutism? hva mener du med det?

I all evighet har vi blitt påvirket av “andre”. Rart at detter er braking News for “folk flest”.

At vi skal være bekymret for Islam? Nei. Men vi burde heller være bekymret for folk som skal hindre at vi kommer i kontakt med andre mennesker.

En ting som er sikkert og tror jeg har historien på min side. De som aktivt prøver å holde unna en bestemt kultur er dømt til å utvikle segrigerende holdninger.

Og det er ingen av oss tjent med (ref den store historieboken).

1 Like

Det er noe leftiser, SJW etc er eksperter på… google det.

3 Likes

Bekymret nei, du burde være livredd!

Islam er med på å gjøre verden til et kjipere sted for milliarder av mennesker.

1 Like

Deg om det. Veldig få i Norge er enige i at det var ok å bruke dette som politisk virkemiddel mot AP. Og både Høyre og FRP har tatt avstand fra innlegget i etterkant.

1 Like

Riktig… Livredd for slike kommentarer som du kommer med. Da ønsker jeg meg heller Islam velkommen til Norge og slike som du… Til Mars???

3 Likes

Joda i PK -hetens navn, for å tilfredsstille de hårsåre krenkedes hylekor …

Da finnes det mange flotte plasser i verden du kan flytte til enn å bli boende her. God tur!:slight_smile:

Og hva med mine kommentarer gjør deg livredd? At jeg mener Islam er en kjip religion?

3 Likes

Fordi “dere” (du er ikke alene om å mene dette) baserer holdningene utfra en religion og ikke menneskene bak.

Og som vi alle vet. Mennene bak gir blanke f… om religionene men makten som ligger bak.

Hæ??

Rettet det for deg.

2 Likes

Er mye mer redd for de som er redde for Islam enn en vanlig muslim eller kristen, selv om jeg helst skulle vært foruten religion da jeg tror det fører til feil beslutningsgrunnlag i viktige spørsmål.
Men er egentlig ikke så veldig redd for noen av delene. Jeg ser muslimer, kristne og alle andre som individer, og da blir det meningsløst med karakteristikkene som settes på stereotypene fordi ingen jeg møter er stereotypen de liksom skal være. Hadde jeg skulle laget tiltak og lovforslag mot en bestemt gruppe av befolkningen kan statistikk bli relevant, men i mitt daglige liv er det irrelevant da folk ikke er som gruppen de er en del av.

3 Likes

Det er godt å høre, for det gjør jeg også.

Men jeg liker ikke typer som Raja som prøver å skyve Islam inn i Norge. Det har ikke vi behov for.

2 Likes