Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Helt uhørt å be et annet land se på saker som involverer politiske motstandere.

Unntatt når demokratene gjør det så klart! Nok et eksempel på den utrolige dobbeltmoralen hos demokratene og fake news.

3 Likes

Like ille når demokratene gjør det ja :slight_smile: Man fant jo ut at demokratene er scumbags når Hillary sine mails kom ut. Nå prøver man å bevise at republikanerne er minst like ille. ^^

Trump går til krig nå.

image

Blir vanskelig for demokratene å vri seg unna dette. For de har faktisk helt beviselig gjort nøyaktig det samme som de uten grunnlag har anklaget Trump for å gjøre. Og som de påstår er en stor forbrytelse.

3 Likes

Man sier angrep er det beste forsvar.

Jeg tror demokratene vet at Biden og sønnen vikles inn i en STYGG korrupsjonsak. Alikevell fatter jeg ikke at de tørr å angripe Trump så direkte. Det verste er jo at flere kommentatorer som ikke er venstrevridde sier at dette er nok en godt planlagt og gjennomført plan fra Trump leiren. Og demokratene biter tvert på.

3 Likes

Det sier de da vitterlig hver eneste gang Trump gjør noe.

Dette er å overvurdere både Trump og demokratene.

Jeg tror rett og slett at de er så dumme at de klarer å sparke bein på seg selv hver eneste gang.

1 Like

Det demokratene mener at er ulovlig her er vel å blande inn utlendinger i USA sitt valg. Har ingenting med penge-utpressing å gjøre. Så det er ikke nøyaktig det samme i det hele tatt.

Om det Biden og sønnen har gjort er like ille fra et moralsk perspektiv har jeg ikke tatt stilling til. Media har veldig fokus på Trump, så da får jeg lite info om hva det med Biden går ut på. Tar gjerne mot mer prat om Biden både positivt og negativt så han tar tilbake spalteplassene fra Trumpern :wink:

Du må virkelig lese litt andre medier av og til. Til å være oppgående er det mye du ikke får med deg.

Det er mye info om Biden. Bare ikke i norske medier. Og demokratene bygget denne saken før de hadde fakta. Så derfor bygget de saken på at Trump hadde truet den Ukrainske presidenten med tilbakeholding av penger dersom han ikke hjalp Trump.

Noe som vi nå vet ikke skjedde. Så nå griper de etter andre halmstrå, som igjen norske medier biter på, bare for å forsøke å kvele debatten om hva Biden gjorde galt. Men det fungerer ikke på noen. Ikke engang på CNN.

5 Likes

Dette ser så ille ut for Biden at han nærmest garantert må trekke seg.

4 Likes

Hillary Clinton kommer til å melde seg som presidentkandidat, de andre er for ekstreme

Mer om den åpenlyse korrupsjonen til Joe Biden, som norsk media selvsagt ikke nevner med et ord.

4 Likes

Pablo, norsk media er en total katastrofe. De gir faktisk kun info til det som gavner Demokratene og bryr seg ikke om noe annet. For de som ønsker info så må medier i utlandet følges, vil også anbefale Hans Rustad (redaktør i Document) for info. Så har vi jo de som ikke tror på annet som kommer fra Nrk og TV2, vel, god bedring. Biden og sønn er korrupte som bare pokker. Sosialister i Norge støtter dem bare fordi de er motkandidater til Trump, tragisk…noen sosialister som fortsatt faktisk tror en ‘journalist’ som Fredrik Græsvik i TV2 er nøytral når det gjelder USA?? Spar meg for ‘rasistiske’ Document og Resett, spar meg, jeg leser utenlandske medier også. Biden og sønn er så korrupt at dere knapt kan tro det.

4 Likes

fremtidens MDG-bil?

Nå handler Trump saken nettopp om Trump, og ikke hva andre har gjort :wink:

Om Biden familien er skitten som doskålen, er Trump selve septikktanken :slight_smile:

I en riksrettsak er det tanken man skal granske og ikke toalettet☝️

1 Like

…hvem kan ha stått bak dette tro?

hmmmmmmmmm :thinking:

Nei, den gjør jo ikke det. Saken handler om at Trump tipset Ukrainas president om å sjekke opp i korrupsjonen til Joe Biden.

Eksempler?

2 Likes

1.) Det er måten presidenten utøver sitt embete og hvilke baktanker som ligger bak som grunnlaget til riksrett.

2.) Alle amerikanske politikere er skitten, så kan man selv definere hva som ligger i ordet skitten. Trump er ekspert på å anklage motstandere for diverse ting. Take one to know one???
:wink:

1 Like

Det er jo ikke en gjetning. Det er jo fakta. Alle kan sjekke opp i det. Problemet er at folk ikke gidder å sette seg inn i fakta og forholder seg stort sett til fake news.

2 Likes

Nå endret jeg litt på teksten min.

Anyway… Ingen av Biden familie er dømt. Sann sett er ingen (heller ikke Trump) korrupt per i dag :wink:

“Skitten” er de alle mann,. hvor min påstand er at Trump er den verste…