Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

La oss prøve å diskutere sak og ikke bare hakke på hverandre da.
Ganske fascinerende hvor engasjerende og polariserende et valg i USA kan være helt hit i lille avsidesliggende Norge :grin:

6 Likes

Har sett fem minutter, og for min del er det mer enn nok.

Donald hevder han bare forsvarer “the constitution” i rettsaken han nå ble dømt i.
Hvordan kobler du grunnloven med tiltalen, og til slutt domfellelsen på alle 34 punkter?

5 Likes

For din del er det mer enn nok, fordi du nekter å forstå

Hayen- “hjelp meg å forstå”

Sa du. Også gidder du ikkje å legge 5 minutter ned i det engang.

Vel du er selve definisjonen på problemet verden sliter med.

Konstaterer at du ikke har svaret på det selv :

Det blir vanskelig å diskutere når eneste respons på tema, fakta og spørsmål er negative personkarakteristikker.

5 Likes
3 Likes

Denne var også veldig bra:

2 Likes

https://twitter.com/LoseCruzPAC/status/1797373423800271086

3 Likes

Bare for å understreke at jeg ikke er bare pro dems og anti reps, så vil jeg bare si at jeg er helt enig med MTG her.

image

3 Likes

Var det ikke noe snakk om Epstein her for nylig?

Her er i alle fall Trump sin respons når han blir spurt om han ville offentligjort “Epstein files”.

“I guess I would. I think that less so, because you don’t want to affect people’s lives if it’s phony stuff in there, because it’s a lot of phony stuff with that world…”

image

2 Likes

Ja, Biden snubler av og til i ordene, men hva er dette? Gir det mening?

I admit I marveled at this bizarre transition of Trump describing “catch and release,” then pivoting to President Joe Biden on the beach seemingly out of nowhere.

1 Like

WTF! Hva skjedde med alle anklager om velgerjuks over en lav sko med de samme stemmemetodene?

image

2 Likes

Lurer noen på hvor vi har Trump? Er det flere enn meg som kjenner kvalmen stiger?

Convicted Felon Trump says his good friend Putin will release WSJ reporter Evan Gershkovich as soon as Trump wins the election, but he won’t do it if Biden wins.

3 Likes

Vent, vent, vent; hva sa du nå?

Fox host: What’s wrong with Congress? Why can’t you secure the border?

GOP Rep. Self: The problem is the Republicans, not the Democrats. My Republican colleagues are unwilling to vote to secure the border

3 Likes

Kognitivt på høyden med en sjaman, og meget velartikulert, allerede før han forstod hva som kom til å skje. Godt jobbet Donald!

“We built a tremendous thing, a tremendous power platform. So when it got ill, when we had a problem, we were able to cut it off, stop it, just like this, stop it. Keep everyone inside. Keep em away. Keep em together, away, uninfected. And we saved millions of lives.”

2 Likes

Minner om at Hunter Biden er i retten disse dager for brudd på våpenloven.

image
image

Jon Cooper on X: “For no particular reason, I’m wondering if law enforcement cares about gun owner Don Jr’s drug use? https://t.co/4d9QI7cl8f” / X (twitter.com)

2 Likes

Ordsmeden Trump skuffer meg ikke! Hør gjennom klippet, og du vil heller ikke bli skuffet.

What’s your relationship with God like and how do you pray?

“I do very well with the evangelicals.”

4 Likes

Vesten og den frie verden trenger Trump!

3 Likes

VP-kandidat Tim Scott:

Fox host: You just voted against a woman’s right to contraception

Trump VP contender Tim Scott: Yes, I did

Fox host: Why?

Scott: It’s a shame that Democrats are trying to politicize this issue

image

2 Likes

Alle sluser for tenkelige måter å hevne seg på alt og alle åpnes mer og mer.

Han sier det rett ut, og man avfeier det med at han selvsagt ikke mener det?

“wouldn’t it be terrible to throw the president’s wife…into jail. Wouldn’t that be a terrible thing?…it’s very possible that it’s gonna have to happen to them”

4 Likes

Fordi?

Edit: selvsagt ingen russisk innblanding i valget, selv om det er slått fast av en uavhengig komite oppnevnt at reps og dems.

“Russian chief propagandist Margarita Simonyan openly admits to the Kremlin operating thousands of entities online that spread disinformation targeting the US population.”

3 Likes