Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

https://twitter.com/Acyn/status/1797071348411568625

4 Likes

“Trump har tidligere uttalt at hans planer i Ukraina involverer å gi Russland Ukrainas østlige regioner, i tillegg til Krim-halvøya.”

2 Likes

Ingen link til disse uttalelsene. Useriøst.
Ingen direkte sitat. Useriøst.

Noen har sagt at de har hørt han kanskje har sagt noe i søvne :roll_eyes:

1 Like

Det hevdes i Washington Post at det er anonyme kilder som står Trump nær, som har hørt han si dette.
Men er det ikke ganske sannsynlig at det er sant? For hvordan skulle han ellers klare å få slutt på krigen i løpet av 24 timer?
Om dette da skulle være tilfelle, hvordan vil du stille deg til det?

2 Likes

Tror vi kan glemme at han får slutt på krigen på 24 timer. Det er vel ett år siden han sa det nå og mye vann har rent under broen siden det. Har ikke tro på det i det hele tatt. Og han har ikke gjentatt dette senere.

Det er alltid noen som har hørt.

Når noe er usant så gjenta det om og om igjen til det blir “sant”. Dette er lidelsen dere blir påført av den delen av MSM som hater Trump mer enn vanlig.

Washington Post hadde 50 etteretningsofficerer som kilde på og kom med feilinfo om at laptopen ikke var Hunter Biden sin.

Kanskje det er deler av grunnen til at de tapte 77 millioner dollars i fjor og har sagt opp senior redaktøren sin

2 Likes

Ja, dette er jo en kjent metode fra Trump og MAGA bevegelsen. F.eks. at Trump egentlig vant valget… Fatter ikke hvordan du klarer å være så ensidig?

6 Likes

Her er de fleste like ensidige. Men om du kommer med noe holdbar kritikk av Trump eller en sak med skikkelige kilder, sitater eller linker så skal du ikke se bort fra at jeg kan være enig. Det er jo ikke slik at jeg ikke ser at Trump har mange negative sider. Har skrevet om det før.

I tillegg så mener jeg at det ikke finnes ett parti som er dårlig på alt eller god på alt. Samme med enkelt politikere.

1 Like

Herunder gjelder ikke de 12 jurymedlemmene som sa han var skyldig på alle punkter fordi ; insert gjeldende konspirasjonsteori* og ingen msm linker , fordi de lyver alltid.

Lykke til rockpus.

5 Likes

Problemet med venstresiden i politikken er at de ikke klarer å sette fingeren på riktig problem eller riktig løsning. Derfor klarer de heller ikke å kritisere de riktige tingene.

Sånn får vi løsninger som økte skatter for å få leieprisen ned. Eller flere strømkabler til utlandet for å få strømprisen ned.

2 Likes

Hva er venstresiden? Partier som definerer seg som sosialistisk? Eller f. Eks alt som ikke er enig med hva Donald sier?

Det er så mange uttrykk som forsøkes gi nytt innhold med Trump, at jeg prøver å forstå hva du mener.

6 Likes

Hvis du ikke vet forskjellen på høyre og venstre så kan jeg ikke hjelpe deg.

I mens vi er inne på temaet venstresiden er seertallene hos CNN de laveste siden 1991.

2 Likes

Ser du omfavner hersketeknikkens kunst fremdeles :blush:

Årsaken til at jeg spør er fordi det slenges ut “venstresiden” fra Maga folk, så snart det er noe de/dere ikke er enig i.

Det er noe spesielt å gjøre her på et diskusjonsforum knyttet til børs, et interessefelt som gjerne engasjerer mest hos de på blå side.

Inntrykket er at det jobbes sterkt blant Maga om å redefinere politiske grenseganger, der venstrevridde brukes som et skjellsord, og knyttes til meninger som er “noe annet” enn hva Maga mener.

7 Likes

Om man leser igjennom innleggene dine så er det ikkje vanskelig å se årsaken til at du spør. Det handler ikkje om å forstå noenting ihvertfall :joy:

1 Like

Motsatt. Det er det demokratene som gjør.

Fy flate så mye tull du kommer med :smiley:

Hehe… Sånn går det når man sliter med å reflektere.
Det artige er jo at dere ikke engang klarer å svare på hva dere mener med venstresiden/venstrevridd.

Mulig jeg må mate det inn med teskje.

6 Likes

https://m.youtube.com/live/HVKRNcQUbRY?si=R50A2C1BmoxjoUvr

1 Like

Håper Donald er tøff nok til å stille i vitneboksen i fremtidige rettsaker, og ikke bare gjør som små hunder når de ser store hunder; bjeffer på avstand men trekker seg når det blir alvor.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Ingen god advokat vil finne på å la Trump vitne. Han er jo truende til å skryte på seg mange inkriminrende uttalelser vil jeg tro.
Trump er Trumps farligste vitne :grin:

6 Likes

Bare se intervjuet… jises