Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

2 Likes

Ja han var den eneste der som faktisk gjorde et ærlig forsøk, samtidig som fauchii og resten av di overbetalte svikerne førte han bak lyset :slightly_smiling_face:

Folk burde se den du la ut der og overse overskriften fullstendig. For den henger ikkje på greip i det hele tatt… men det er typisk demokratene å komme med svært dårlig utført propaganda…

Trump var veldig nære på å finne fram til en mirakelkur som hadde reddet verden under den pressekonferansen.

2 Likes

Han var nærmere mål enn mrna vaksinene :slightly_smiling_face:

Det vet vi strengt talt ikke, husk at man i den kliniske studien til Pfizer/Biontech vaksinen (BNT162b2) hadde en perfekt 1:1 randomisering av intervensjonsgruppe og placebogruppe:

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2034577?query=featured_home

image

Men selv om man hadde et perfect set-up for å kunne følge eventuelle forskjeller i de som fikk vaksine, og de som ikke fikk vaksine, så ble følgende valgt å gjøre:

Mao, hvis det var noen bivirkninger fra mRNA-vaksinene utover tidsrommet de 2 første månedene så får vi nok aldri dokumentert det siden de som fikk placebo trolig gjorde “the right thing to do”; vaksinerte seg. Og det var i grunnen enden på det studiet.

For selv om det opprinnelig var tenkt at man skulle følge placebo versus kontroll for 2 år, så var konklusjonen at vaksinen var så effektiv at det var viktigere enn eventuelle bivirkninger utover et par måneders tid:

3 Likes
2 Likes

Underdødelighet på 0.3% et år, rettferdiggjør ikkje overdødlighet på 10% etter vaksinasjon… nakkestad nekter jo selvfølgelig, men han er inhabil og burde være dømt og fengslet for lenge siden…

1 Like

Synd man blandet sølevann og klart vann i BNT162b2 etter noen måneder, for det er utrolig mye mer komplisert å prøve å nøste opp senere. Man kunne ofret 19000 mennesker i placebo-gruppen, og aldri gitt de vaksine, det hadde trolig gått ganske bra, og beslutningen om å blande vann og sølevann synes underlig også den gang, selv med etiske og praktiske hensyn, gitt at vaksinen var tenkt å bli bli brukt på hele klodens befolkning.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Kjør på! Trenger du donasjoner?

2 Likes

Fokus på presidentvalget USA 2024 og ikke Covid, Fauci eller personer i tråden… :roll_eyes:

3 Likes

De som fikk Placebo fikk også vaksine, bare ikke likt som intervensjonsgruppen, men noen måneder senere, les hva som står i det jeg har har postet fra publikasjonene, og som jeg gulet ut og satt rød strek under.

EDIT: Det var vel Stifen som dro i gang dette med tulle med mirakelkuren til Trump, hvorpå Altiexiles mente at mrna-vaksinen neppe var noe bedre.

Jeg bare påpekte at man ikke kan finne ut av det for verken Trumps mirakelkur, eller mrna-vaksinen er skikkelig utredet i et kontrollert klinisk forsøk.

Og grunnen er at Pfizer valgte å gi Placebo-gruppen tilbud om vaksine “av etiske og praktiske hensyn”. Hvor mange som tok det tilbudet finnes kanskje ikke noe oversikt på, men det var nok klima for at mange gjorde det, og kanskje Pfizer var meget behjelpelige med å vaksinere alle i Placebo-gruppen siden de kanskje var vel så opptatt av det etiske som det praktiske.

Så det er ikke mrna-vaksine vs Trump 1-0, eller mrna-vaksine vs Trump 1-1, det logiske er å sette mrna-vaksine vs Trump til 0-0.

3 Likes

https://x.com/RpsAgainstTrump/status/1799181959978963201

Forstår du ikkje at det er demokratene som pushet det via disse “folkene”… forstår du ikkje at det er relevant å kjenne igjen noen som vil deg vondt og som kaster deg så åpenbart under bussen for egen vinning. Eller prøver du nok en gang å kvele relevant informasjon ift valget.

Når noen har forsøkt å utsette meg og mine for stor fare, og å ta fra meg friheten min og mine kjæres, så stoler ikkje eg på dem mer, da blir dei fiender. Men det er kanskje sånt som du bare ikkje bryr deg om… våkn opp…

“Get vaccinated before hurricane season”… -Biden

Demokratene er kjøpt og betalt, dei er ikkje til å stole på for fem flate øre.

1 Like

Bidenomics

4 Likes

Hvem av Biden eller Trump som vil velge en forsonende fremdrift er ikke godt å gjette. Håper en av de velger å komme den andres side i møte, gi hverandre seire i stedet for nederlag. Da kan ting fort snu til det bedre.

Denne polariseringen som foregår er kontraproduktiv.

Men hvem snur det? Biden kan snu nå, men det er valgår. Trump kan snu det om han vinner. Men vil han?

3 Likes

Tror du ikke vaksiner hjelper generelt sett? Kanskje på tide å lese studiene på vanlige vaksiner? Samt litt historie :stuck_out_tongue:

5 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

4 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Adam Schiff :rofl:

https://x.com/amazlngnature/status/1799470213198479835?s=46&t=BMT81rulcF9qGjqL_LuXsA

2 Likes