Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Adam Schiff er en klovn, og det er en grunn til at han ble fjernet fra the House Intelligence Committee i 2023.

Han har prøvd å fått Trump impeached i 5+ år nå.

Denne tweeten sier det meste om hva Schiff står for:

https://x.com/mtaibbi/status/1610394284867436547

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes


Det som er sikkert, er at det kommer til å bli et enormt tight race, der det kommer til å avgjøres i rustbeltet, Wisconsin, Michigan og Pennsylvania. Tar Biden de tre statene, så er det få realisistke veier til seier for Trump. Eneste mulighet er da relativt lite sannsynlige, som å vinne Colorado eller Minnesota.

Når det gjelder Biden, så har han flere veier til seier dersom han f.eks skulle tape Wisconsin eller Michigan, da først og fremst gjennom seier i Arizona/Nevada eller Georgia.

Skulle derimot Biden tape Pennsylvania, er det trøbbel, da er jeg redd toget er gått for demokratene.

4 Likes

Det er ca ett prosentpoeng som skille de to i polls, og usikkerhetsområdene overlapper. Det ser ekstremt jevnt ut.

Å reversere polariseringen er noe jeg gjerne skulle se i Europa også. Desverre ser vi det motsatte, og trenden ser ut til å være tiltagende. Jeg klarer liksom ikke se for meg en av sidene ta det første steget heller. :worried:

4 Likes

Selv om det opplagt at dette er AI, så passer dette bedre i politiske memes enn i den “seriøse” tråden :slight_smile:

2 Likes

Du har helt rett; innlegget er flyttet.

1 Like

Økonomien er som kjent ræva.

Fox: Wow, this is something! 272,000 jobs were added in May. The estimate was 180,000. That blows even the top of the range that economists estimated

1 Like

Noen tør tale Roma midt imot!

BREAKING: Former Republican Speaker of the House Paul Ryan has announced he will not vote for Donald Trump. It’s unprecedented to see so many high-ranking Republicans abandon their party’s nominee.

3 Likes

Den viktigste dagen for den friheten våre tidligere, og vår egen generasjon får lov til å oppleve i dag, og som vi med ydmykhet skal hedre.

“And let us be the generation of when history is written about our time, in 10, 20, 30, 50, 80 years from now, it’ll be said: when the moment came we met the moment, we stood strong, our alliance was made stronger, we saved democracy in our time as well” -

[@POTUS](https://twitter.com/i/status/1799426155415801901)

2 Likes

Nye tre flagginger på relevant informasjon idag. :+1:

(Ble 4 med denne, det er relevant for hvilken moral dere “biden supportere” kjører)

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Biden bokstavelig talt driter i det… d-day…

Eg fatter ikkje hvor dere kommer fra…

1 Like

Men nå har til og med eldre, amerikanske politikere begynt å bruke TikTok.

Donald Trump (77) har seks millioner følgere. Og det må sies å være bra. Han meldte seg inn for en uke siden.

ANGRIPER TRUMP: Joe Bidens kampanje på TikTok angriper nå Trump for å være kriminell og for muligens å ha brukt n-ordet en gang for lenge siden. (Det har Biden også gjort. I kongressen. Mitt tillegg)

Joe Biden (81) har vært med siden februar, men har bare 365.000 følgere.

Mesteparten av innholdet hans er angrep på Trump.

3 Likes

Biden ut.
Sovner og driter på seg her og der er virkelig et underlig skue.

2 Likes
2 Likes

Påstår dem her at Trump er kommunisten :joy: aka the dictator :joy: media gjør så godt dem kan å rive ned vår forståelse av et demokrati… folk begynner å se det så du kan bare gi opp :sweat_smile:

1 Like

Dette er bevisene i Hunter Biden saken.

Pandora eske full av dokument og bevis.

https://x.com/miacathell/status/1800026151525757425?s=46&t=BMT81rulcF9qGjqL_LuXsA

3 Likes

For 6 januar var ikke et angrep på demokratiet? Med Donald som fyrbøter på toget med destinasjon Kongressen?

Han har også tenkt å straffeforfølge de som har tiltalt eller etterforsket han
Det er også tema å sende Biden i fengsel.

På tide å våkne opp @anon99889496.

5 Likes

Stor høyre vind feier over Europa nå. USA next. Så sør Amerika.

3 Likes