Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Hvilken relevans har dette for presidentvalget?

Jeg sliter med å se koblingen

1 Like

Biden er tiltalt allerede. Og det er før Trump har vunnet.

1 Like

Sønnen til den ene kandidaten står tiltalt og du mener det ikke er relevant for tråden? Dream on!

Nå switcher fokus fra Trump og snusk over til Biden snusk. Sånn vil det være frem til valginnspurten om 4 mnd

4 Likes

Enig i at det er uheldig, men den tiltalen nå har ingenting med Joe Biden å gjøre?
Mulig ulovlig våpenkjøp? For å ha eid et våpen i 11 dager?
Mulig unnlatt å opplyse om avhengighet ved kjøp av våpen?

Hva skal Joe Biden kunne få skylden for?

Hvis Eric Trump ble tiltalt og dømt for det samme, ville jeg tenkt “kløne og idiot” om han, og faktisk nesten fått en slags sympati for Donald med en sånn sønn, men Donald har jo helt andre dimensjoner over egne aksjoner…

Han har satt igang et opprør mot Kongressen for å stoppe demokratisk prosess med presidentskiftet, prøvd å trikse med stemmeantall og dermed hvem som vant i Georgia, tatt med seg og bevisst holdt igjen hemmeligstemplede dokumenter på Mar Al Lago.

Og da har jeg ikke engang begynt på den svært lange rekken med nære Donald - medarbeidere som er dømt for meget tvilsomme forhold.

På tide å våkne opp.

6 Likes

Dette er en lite utvalg av Donalds mafialignende virksomhet:

4 Likes

Motsatt, min venn… 6 januar var et angrep på demokratiet, men ikkje for di grunnene du tror… men sånn ble det :tipping_hand_man:

1 Like

Hunter Biden bør ikke ha sikkerhetsklarering til det hvite hus. Da ligger det kokain strødd rundt og det er fare for at mannen kan “klikke”. Er 25 års strafferamme i tiltalen.

Så dette er ikke godt nytt for Biden nå fremover. Trump er dømt og ligger i tet. Nå starter desverre fokuset på Biden.

Mye mer å ta av.

1 Like

Forklar gjerne for de som ikke har forstått.

Antar du kan grunngi en sånn påstand.

Di som ikkje har forstått det til nå, må tydeligvis lære det igjennom tv’en slik dem lærer alt.

Ikkje via en sånn “konspi-tulling” som meg.

Men værsågod, bare kjør på, du må svelge så mangen kameler og kamalaer etterhvert at det blir helt latterlig :joy: blir sikkert en slags rekord av et slag :sweat_smile:

Er han tiltalt for sikkerhetsklarering til det hvite hus?
Sauser godt sammen nå Morti?

Lager et skremmebilde uten rot i juridisk prosess.

Også 25 år for å ha kanskje farget sannheten om narkotika på søknadsskjema om våpen + eid våpen i 11 dager?

2 Likes

Drømmer om at du en dag er like god til å underbygge som å påstå.

4 Likes

Sug på denne hayen

1 Like

Vil du virkelig åpne denne døren?
Vil du virkelig at man skal komme trekkende med alle Donalds nære medarbeidere som er dømt til fengsel og/eller bøter, og det for aksjoner som kun har vært til Donalds store fordel?

3 Likes

Vi vil åpne alle dørene slik at demokratiet kan fungere. I motsetning til deg og dine likesinnede

Du klarer vel å lese det som står uten linjeskift hver gang.

Tiltalen til Biden har strafferamme på 25 år. Fakta.

Hunter bør ikke ha sikkerhetsklarering… Er en påstand.

Skjønner?

Hva har egentlig strafferammen med saken å gjøre, og hva har det med Presidenten å gjøre?

Har Hunter, eller har han hatt sikkerhetsklarering? Greit å få avklart det, og hva man legger i det, eller?

I saken hvor en jury har funnet Trump skyldig så er det en strafferamme på 4 år for hvert av de 34 lovbruddene han ble funnet skyldig i; altså 136 år. 136 år!

Når det er sagt så tror jeg Hunter blir kjent skyldig for brudd på våpenloven, for det ser ut som at aktoratet, i likhet med saken mot Trump, har orden på sysakene.

2 Likes

Jeg har flagget noen av innleggende dine da de ikke har noe med presidentvalget å gjøre. Memes og satire passer i en slik tråd. Jeg har også spurt dine “motstandere” i tråden om å rydde opp selv.

Du fortsetter også å med en retorikk som gjør det svært lite interessant å diskutere her.

(Jeg har aldri prøvd å kvele relevant informasjon ift valget, jeg har prøvd å påpeke at skal man komme med alvorlige påstander om seksuelle handlinger fra Biden Sr mot datteren sin så må det faktisk komme litt ordentlige kilder.)

Hvis du lurer på hvorfor folk rapporterer deg så kan det være fordi du velger å angripe person i stedet for å ta praten med dem. Noe er også så grovt at jeg ikke skjønner hvordan moderator kan sa det stå urørt…

9 Likes

Vi holder øye med tråden. De som fortsetter å slenge dritt kommer om andre deltakere til å få en permanent pause. Fortsett å flagge upassende innlegg. Disse trådene er nyttige på sitt beste men når de sklir ut i konspimøkk får jeg bare lyst til å stenge de.

8 Likes

Det er viktig å moderere bort feil meninger. Mennesket er ikke kapabelt til å trekke egne konklusjoner, de trenger en fører som bestemmer hvilke tekster som får stå og hvilke som må kastes på bålet.

P.S.: Se ikke dette som en støtte til meningene, men heller som en støtte til meningsmangfoldet.

2 Likes

Mener du at dess lenger til høyre man går i politikken dess mer demokratisk blir det? Prøver bare å forstå hvordan du tenker.

4 Likes