Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Dette kan bli en vinnersak for Joe Biden, Australia er på mange måter et foregangsland, og tror ikke USA er langt bak, bare de gode kreftene får styre.

Kan du diskutere en eneste sak bare med argumenter og helt uten å angripe personen? Passelig lei av å lese dine konstante angrep på personer. Ingen har gitt deg noe politi ansvar på dette forumet.

1 Like

Det er andre ennn Biden som driter på seg her :slight_smile:

image

4 Likes

Skjønner ikke hvordan du kan påstå at det innlegget var et personangrep?

2 Likes

Ser man på klippet så forklarer AP-journalisten at det egentlig er stol der og at videoen er klippet til, men selv med AP-journalistens forklaring så ser man jo at Biden ikke skjønner når han skal sette seg, og at Jill Biden må ta hånden foran munnen og si fra til han at han må vente med å sette seg.
Alle andre på arrangementet skjønte tydeligvis at de skulle vente litt. Ganske uskyldig, egentlig, men avslørende at Jill er på han med en gang, siden hun veit det skjer hele tida. Hadde det skjedd en gang i ny og ned hadde ikke Jill trengt å passe på han som en smed, og han hadde satt seg uten at hun hadde rukket å gripe inn. Men hun følger med på han som man følger med på en 2-åring, og da får hun tatt affære innen 1 sekund uansett situasjon. Det er ganske påfallende.

1 Like

En stol :joy: idk man. Det ser ut som bæsjing spør du meg…

Har du prøvd å Google «Trump diapers», kanskje ikke det beste argumentet for å disse Biden vs Trump

1 Like

Er det noe i denne Doe174 saken , eller er det bare tull ?

1 Like
3 Likes

Det kunne nesten vært en meme… Helt vanvittig situasjon de har i USA nå.

8 Likes

Jim Biden har lunsj med spionsjefen i Kina og så videre. Hunter Biden har møte med samme mann.

Hvis det å motta en whiskey flaske til 800 000 kroner ikke er korrupsjon, hvorfor har vi slike regler i det hele tatt?

3 Likes

Meget bra satt sammen og viser godt hvor rett jeg har i å forsvare Trump her inne :grinning:

https://x.com/jim_jordan/status/1801274261979418923?s=46&t=BMT81rulcF9qGjqL_LuXsA

2 Likes

Jeg ser en Biden som ser bak seg for å sjekke hvor stolen er, så ser jeg en Biden som begynner å sette seg litt før de andre, men tar seg uforskammet god tid mens Jill Biden klør seg forsiktig med noen fingre på overleppen.

Om man oppsummerer så ser man at Biden hadde rumpa nede på stolen et drøyt sekund før kona til Macron, så ja, helt klart upassende :wink:

3 Likes

Seriøs indirekte kritikk mot Biden må vel dette kunne kalles.

On Hannity’s show, Newt Gingrich claims that Kamala Harris, who graduated from Howard, has a law degree, served as California AG, US Senator, & is now Vice President, is a “really shallow, uneducated, & uneducatable person,” & has no redeeming qualities other than a “weird laugh”

Jeg spanderte noen minutter av livet mitt på videoen.

Dette var såpekoking. Syntes du videoen beviste noe som helst? Som et forsvar for Donald?

3 Likes

Litt om Fox sin “uavhengige” dekning av rettsaken mot Trump og Biden. 2 minutter for de som orker og vil dømme selv.

CNN just aired a side by side comparison of Fox New after Trump’s trial and after Hunter Biden’s trial and just look at the difference. They claim it’s rigged with Trump, but fair with Hunter.

2 Likes

Og hva gjorde Trump? Svaret er enkelt: Nix, nada, nothing, bortsett fra å kaste mat på veggen i følge de som var rundt han.

In newly released exclusive video from January 6, Chuck Schumer demands a “good f**king reason” for Trump doing nothing for hours as they remained trapped in the Capitol.

3 Likes

Donald pekte mot Kongressen, nektet å forholde seg til demokratiet, fyrte opp folket og feiget ut (trakk seg tilbake) da de marsjerte sint.
Donald nøt showet på tv mens politifolk kjempet for livet, noen av de døde og folkevalgte lå med dødsfrykt og gjemte seg.
Flere ba Donald innstendig gripe inn, men han ville heller nyte det han hadde skapt.

Og denne karen er en helt i manges øyne.
Komplett uforståelig

7 Likes

Ja. for hvor finner man vel en bedre oppskrift og grobunn for det demokratiet som ytre høyre hevder å være forkjemper for.

4 Likes

Morna Joe!

Tilnærmet 0% sjanse for at han vinner.

3 Likes