Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Håper virkelig dette stemmer.

“Media reports claim that no decision has been made on whether President Biden will run for reelection, and that the Biden family and his closest advisors are heading to Camp David on Monday July 1 to make their final decision.”

La oss håpe de kommer til den riktige konlusjonen.

1 Like

New York Times, (som har hakket mer kredibilitet enn Bill O’Reilly) melder at det er lite sannsynlig at Biden trekker seg, men utelukker det ikke, dersom

“he was afforded a dignified way out in which he could claim credit for ousting Trump in 2020, restoring the country and serving as a transition to the next generation.”

Kun 27% av velgerne mener at Biden har den fysiske og kognitive evnen som kreves av en president, og det ser selvsagt et kjempeproblem. Håper virkelig han kommer til den riktige konklusjonen. Det spiller nesten ingen rolle hvem som blir kandidaten, så lenge vedkommende slår Trump. Det er alt som betyr noe.

4 Likes

Hvis han gir seg blir det ikke lett å velge mellom Kamala Harris og Gavin Newsom.

Harris er vp. De kvinnelige og svarte velgerne vil ha henne. Newsome er lite kjent utenfor vestkysten, men en smooth talker og selger slick som faen. Velger de han kan de få problemer med svarte og kvinnelige velgere.

1 Like

Husk at Joe Biden har 99%+ av alle delegatstemmene, slik at alle kortene blir kastet opp i lufta, for anyone to take.

Kanskje Michelle Obama gjør et comeback.

Siden de har brukt Barrack en del mot Biden nå i det siste tror jeg ikke Michelle har tenkt å stille. Men hun tror jeg hadde kunne vunnet mot Trump.

1 Like

Høres ut som en som potensielt vil kunne være egnet til å sable ned Trump i debatter. Slik jeg ser det trenger de en som kan arrestere og sable ned Trumps bullshit i debattene. Jeg tror det er en viktig nøkkel med tanke på å hindre Trump i å vinne. Biden viste jo at han ikke er den riktige til å gjøre det.

En del kvinnelige og svarte velgere vil vel kunne stemme en del etter hvem som er vp også. Der vet vi jo ikke hvem Trump velger heller da selvsagt.

Michelle har vel hele tiden sagt at hun ikke er interessert i å stille så tviler på at hun gjør det. Men ville vært et veldig sterkt kort ja.

8 Likes

Ja han sterk muntlig. Men problemene hans er flere. Han er lite kjent og har ikke posisjonert seg. Demokratene har lagt opp til kun 1 gjenstående debatt. Lita tid å snu det på.

Jo, han er tæmligen økjennt. Gavin Newsom er en garant før republikansk seger. Med Harris skulle nok demorkatene ha en skapligt bra sjanse, mye bedre enn med Biden.

Har ikke kunnskap nok om de aktuelle kandidatene til å vite hvem som har størst sjanse. Men med det som har skjedd i det siste tror jeg siste halmstrå er at Trump blir ettertrykkelig satt på plass i siste debatt. Trump må få skikkelig motstand og bli arrestert så det holder på sine løyner.
Fatter ikke at det skal være så vanskelig å få til det.

4 Likes

Harris scorer dårlig på meningsmålinger

Han vinner kanskje en debatt i MSMs lys, men om det vil være nok til at nok folk vil stemme på han er noe annet.

Her har demokratene spilt seg selv ut ved å tro at misbruk av rettsvesenet ville rydde Trump av banen. Og nå har de for lita tid til å bygge opp en ny kandidat. Hvor mange milliarder har ikke Biden brukt på sin egen kampanje allerede?

Skal alle måtte bla opp på nytt? :laughing:

2 Likes

Spør du meg er Trump den eneste kandidaten som faktisk kan, har jobbet for det og gjør en forskjell…

Ja óg rfk seff men det blir nok mindre sannsynlig…

Å slippe til Michael Obama eller kamala, ville vært siste spikeren for usa sin trygghet… det er eg helt overbevist om, det ser kanskje ut som en barnehage, men verden kan være et fælt sted ass, og ingen av dem har bein i nesa…

4 Likes

RFK er vel også en demokrat.
Men han er ikke for det korrupte systemet som pågår nå i dag, så han er sikkert uegnet :sweat_smile:

3 Likes

Største problemet med han er at han støtter helt kokko konspirasjonsteorier rundt vaksiner.

5 Likes

" The Wall Street Journal

Dersom Kamala Harris hadde hatt en brøkdel av de nødvendige kvalifikasjonene til presidentjobben, ville veien ut av demokratenes mareritt vært enklere. Men kvalifikasjonene er ikke grunnen til at Harris ble visepresident, hun ble valgt fordi hun er en farget kvinne. Det illustrerer problemet med venstresidens identitetspolitikk."

6 Likes

Donald har lagt eggene selv:

7 Likes

Gammelt nytt. Vann under broen. Må se fremover nå :wink:

1 Like

Det gjør vel ikke saken bedre fordi om det er “gammelt nytt”?

2 Likes

Så hvis noen tenner på huset ditt, ramponerer bilen din og trakasserer kona di, så tenker du at “Vi glemmer det. Vi ser fremover”?

4 Likes
1 Like