Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Poenget er at Trump i neste debatt er tjent med å “slå en mann som ligger nede” og “gloves off”, fordi det øker sjansen for å hindre Michelle Obama i å erstatte Joe Biden. Nettopp fordi det er enklere for DNC å gjøre bytte hvis grunnen er at senile Biden nok en gang snubler i egne ben. Men verre hvis Joe Biden fremstår hakket bedre, og grunnen er at Trump var ufin. Da må jo DNC bytte ut Joe fordi Trump var ufin, ikke fordi han er dement = mye vanskeligere jobb for DNC.

EDIT; for å understreke; Trump var tjent med tilbakeholdenhet i runde 1, men ikke i runde 2, nettopp fordi det det spiller inn i det jeg spekulerer i er planen til DNC.

1 Like

Det er en reell mulighet. Jo lengre Joe blir i valget jo bedre for Trump. En honeymoon høres fint, men det er best case scenario.

Huffpost Calls For Biden Campaign to Fool Public With AI Videos That Make Sleepy Joe Look Younger & Healthy

Og I fremtiden kan vi bare stemme på tegneserie figurer.

Fascinerende å se hvordan enkelte i sin kritikk mot Biden, og ellers også generelt i innlegg mot meningsmotstandere i andre enn denne tråden. virker å være fullstendig vaksinert mot å dele kilder, og å legge ved link når de kommer med sine påstander.

Hvor vanskelig er funksjonen “ctr+c, etterfulgt av ctr+v” å utføre? Snakker vi mangel på elementær kunskap, eller er det bare bevist trolling?

1 Like

Det er slikt man lurer på om man ikke selv kan ctrl+c og lime inn i Google. Da lurer man på sånt. Eller hvis man er 7 år.

Du sa du hadde blokkert meg. Hvem kan man stole på i disse dager…

Jeg unblocket deg og Jobbis for en uke siden. Siden jeg har ferie nå så har jeg tid til dere to også nå. Blocker deg nok snart igjen tipper jeg. Når ferien er slutt tenker jeg.

Mens du leter etter kilder kan du ta en kikk på kommentaren min igjen

Huffpost Calls For

Facinerende å se hvor lite folk får med seg når de leser. Kan lure på om det er vits å lese da.

By Kaivan Shroff, Guest Writer

For øvrig - du har mye å gå på hva gjelder kilder & forholde deg til fakta @Morti

Lib media in 2023: Hunter Biden is the troubled son. He is battling demons (and drug addiction) and deserves our sympathy. His influence peddling is completely separate from President Biden and the White House.

Lib media in 2024: Hunter Biden is President Joe Biden’s gatekeeper.

Noen av dere maga tilhengere som har en formening om hvorfor DJT lyger om at han ikke vet hvem som står bak project 2025 ?

2 Likes

Hvordan vet du at han lyver? Eller vet du bare ingenting sånn generelt og skjønner ikke forskjellen?

Tror du Biden har laget politikken hans eller tror du andre har forfattet forslagene for han før han bestemmer seg for hva han vil legge frem? Vanlig politisk prosess.

Project 2025 skal inn i poolen som Trump velger fra.

Forskjellen mellom Biden og Trump er at Biden tror han er på bingo når han velger😂

1 Like

Har absolutt ingen intensjoner, ei heller har jeg til hensikt å kaste bort tiden min på å lete rundt på nettet med google for å forøke å finne kildene for dine påstander.

Om du ikke uoppfordret klarer den enkle handlingen som består av å linke til det du limer inn i et innlegg så er det veldig enkelt.

Noen bærer ved til bålet, andre pisser i brønnen.

1 Like

Du pisser i brønnen da. For jeg har aldri sett deg bringe noe til bordet.

Men når Biden sine støttespillere ber om at AI skal brukes for å lure folket til å tro at Biden kan sette sammen to setninger, da forstår man at demokratene ikke er et parti som har folkets beste i tankene.

2 Likes

Det er egentlig veldig enkelt å tolke Donald:

  • når han hevder han ikke vet, så vet han egentlig veldig godt ( =noe som kan slå tilbake på han)
  • når han påstår han kan mye eller har alle svar ( = har nær nada innsikt, men påtar seg en ekspertrolle fordi han vil fremstå som en)
  • når han hevder andre har gjort dumme ting eller er noe uheldig, så er det egentlig han som har gjort/er tilsvarende (= får plassert negativt stempel på andre før han får det selv)
  • når han sier han ikke har gjort noe, så har han faktisk gjort det ( = skyldig i overtramp)

Det er ikke alltid at overnevnte stemmer, men tipper det er rundt 99% match

2 Likes

Det er ikke Trump som blir bedt om å bli byttet ut med en AI. Det er Biden som blir bedt om det. :rofl::joy:

Vi snakker om én person.

1 Like

Igjen flere påstander fra MAGA uten rot i virkeligheten. Troverdige kilder takk!

Du vet ikke engang hva Huff Post er??? Hint, det er ikke 1 person.

Hele det demokratiske partiet vil selvsagt heller ha en AI innstilt på 7 år gammel og laget av Elon Musk enn Sleepy Joe

Jeg hadde tiltro til at du kunne lese, men der trodde jeg åpenbart for godt om deg:

3 Likes

Sunn fornuft tilsier at Trump vet hvem som står bak Heritage foundation. (Eller kanskje du ikke har sunn fornuft) Så hvorfor lyge ?

3 Likes