Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Det endte med «bom» her også, så ut som det gikk bra med Trump.

Har ikke funnet noe sted der de bekrefter at noen andre enn Trump som er såret. Ikke noe om gjerningsmann eller noe foreløpig.

På tide å flyte noen rykter om at hele opplegget var staget, jeg var først ute.

1 Like

ifølge cnn er det kun en fall ulykke

Tenkte akkurat på det. Nå kommer det sikkert en flom med konspirasjonsteorier.

Jeg tenker at det er to alternativer her. Enten er det en gammel mann som ble redd, datt over ende og slo øret i det noen fyrte av en kinaputt. Eller så er det Bruce Willis som har kommet fra fremtiden for å redde verden.

3 Likes

Buckle up… for et valg det her blir…

:point_up::point_up:

Verdt å lese etter denne hendelsen vil jeg påstå

1 Like

Nei, hun kollapser etter skudd #2. Se streamen. Er det noen her som tror en kule rikosjetterer etter å ha truffet et mykt øre?

Er nok en soft gun eller noe det er snakk om her. Ser ut som Trump blir truffet direkte og da kan det ikke være noe skarpt
Når det tydeligvis var mulig så er det nesten rart ingen har skutt han tidligere.

1 Like

Ingen indikasjon på noen rundt henne at det er noe alvorlig på tribunen bak.

Har du sett på fuckings opptaket mann? Jeg har hatt softgun, dette er ikke softgun. Capeesh?

Var en DA som meldte at en blandt publikum var død

Som sagt, den unge blondinen ble henrettet. Utrolig trist og forkastelig :face_vomiting:

1 Like

Hvilken kilde har du på dette

1 Like

Rett før skudd. Alle har fokus mot venstre, sett forfra.

Her tar han seg til øret. Alle snur seg mot Trump, delvis høyre, sett forfra. Jeg vil anta de retter fokus mot der lyden kommer fra. Jeg tror skudd kom fra høyre og traff øret hass

Et under at han overlevde da

Får se. Er jo godt mulig at gjerningspersonen avfyrte et skudd eller to, også blir hen selv skutt og drept med skudd fra vakter på arrangementet.

1 Like

https://x.com/sentdefender/status/1812268165209928124?t=j5pvEn6F3rTalnYkXeDvmQ&s=19