Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Det er for all del bra at Trump ikke ble skadet verre enn han gjorde, men håper ikke folk mener at det var Trumps egen fortjeneste at han overlevde.

Kan skjønne at man symbolsk og humoristisk kan si at selv ikke et drapsforsøk kan stoppe mannen, men når memes presenterer Trump som en actionhelt som bevisst dodger kulene, begynner jeg å lure om de mener at Trump var «dyktig» som unnslapp.

Grunnen til jeg synes det er interessant, er at det er jo ikke tvil om at han ikke hadde noe påvirkning på utfallet, men ser ikke bort fra at hans tilhengere bruker dette som et nytt tilskudd i en helt absurd heltedyrkelse av fyren.

7 Likes

Kan du ikke bare innrømme at du hadde ønsket at Trump ble drept der og da?

1 Like

Helt absurd er det ikkje, det som er absurd er å prøve å baise noen som nettopp har blitt skutt i øret… men, det kan jo hende du blir den første til å vinne over et meme…

Elendig video, men den viser skytteren rett før det hele starter. Det øverste bildet er bare et stillbilde fra videoen (litt forvirrende, men sånn er det).

EDIT: Trodde dama skrek “Cops, get over here!”, men jeg tror faktisk hun skriker “Ross, get over here!” :rofl:

Ikke relatert til videoen over:

Noen demokrater fortsetter i samme spor:

1 Like

Denne tråden her må være i nærheten av det mest primitive noen kan klare å få til.
I nærheten ubegripelig at ikke Tek teamet pauser den.

Fy flate at voksne mennesker kan holde på slik som veldig mange av dere gjør, skam dere!

14 Likes

Takk Rodjer, nå løftet du nivået betraktelig :+1:

3 Likes

Ikke min jobb å løfte nivået.
Men, ta deg 30 min å les gjennom, om du synes det ser veldig bra ut er du god.
Det har jeg gjort og det er skremmende lesing!

2 Likes

Er dette pauseunderholdningen eller hva er dette? Tilbake til saken por favor :slightly_smiling_face:

2 Likes

Er vel slik man responderer når man ikke har selvinnsikt!

3 Likes

Det du skriver har lite med hva jeg skriver å gjøre. Vet ikke hvor du får det fra at jeg skal overvinne et meme, eller hvordan du i det hele tatt tolker det jeg skrev i den retningen da det vitterlig ikke står det?

I min verden driver man ikke med heltedyrkelse, så at man ikke innfrir å bli dyrket som en helt, er normalen, ikke «å baise noen».

Jeg skulle ikke ønsket at han ble drept, nei. Selv om jeg ikke har sansen for han, ønsker jeg på generelt grunnlag ikke at noen skal dø. Om noe, ønsker jeg minst mulig støy i politikken, slik at folk blir i bedre stand til å foreta rasjonelle valg.

2 Likes

Der har vi det, Karen #1 og karen#2 :slightly_smiling_face: :handshake:

Petition for å lage en «avslapningssone» her på forumet for avspenning? :relaxed::+1:

Er det mulig #3
Det blir jo helt håpløst debattklima her når det det kommer beskyldninger som dette. Det bidrar jo bare til fronter. Fremstår fryktelig umodent.

  • All politisk vold er 100% feil, uansett farge og side. En ting er enkeltpersonen det går utover, men det er også en alvorlig trussel mot demokratiet. Det blir en todelt effekt med heksegryte på en side, og at mange som burde gå inn i politikken, holder seg utenfor.
  • Selv om gårsdagens hendelse var tragisk, så må Donald selv ta noe ansvar for hvordan det politiske klimaet har blitt. Er det én som er ivrig på å trampe på andre eller spre eder & galle, så er det han. Han har på en måte satt standarden i hatefulle kommentarer. Og det gjør han også mot politiske aktører i eget parti, ikke bare mot demokratene.
  • Jeg håper denne hendelsen blir brukt til noe positivt, at man ser at trender må brytes, og en mer samarbeidende og positiv tone må etableres.

For øvrig er det fryktelig trist at man ikke kan gå på et politisk arrangement, uten å risikere å miste eget liv. Vi trenger at folk engasjerer seg politisk.

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

3 Likes

Jeg så noen som foreslo at både Biden og Trump burde gå sammen i begravelsen til Corey Comperatore (han som ble henrettet i attentatforsøket) . Å vise at man står sammen mot hat. Synes egentlig det hørtes ut som en god idé.

19 Likes

Da har han som omkomm blitt identifisert

The man who was k*lled at Trump’s Pennsylvania rally has been identified as former fire chief for Buffalo Township, Corey Comperatore.


image

3 Likes

Den gofundmeen vokser noe sinsykt. Var 12k isted, 20k nå.

16min senere er de. 32k.

1 Like

Mener å ha lest at Trump også godkjente en annen som har over 170k til alle berørte. Men det er flere timer siden nå

Over 1,1MUSD

1 Like

Eyewitness believes there was a ‘noticeable’ difference in security at Trump’s rally

2 Likes