Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

2025

Trump Indicted For Inciting Assassination Attempt

https://x.com/thebabylonbee/status/1812297831950004600?s=46&t=BMT81rulcF9qGjqL_LuXsA

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

(post deleted by author)

1 Like

Får ta med denne også da :grinning_face_with_smiling_eyes:

Screenshot 2024-07-14 at 21.31.16

6 Likes

Off det er så gale :joy: … at ikkje dem har mer

:face_with_hand_over_mouth::slightly_smiling_face:

https://x.com/LtTimMcMillan/status/1812383798740324380

Så nå skal det skapes et narrativ her om at det demokratiske partiet i åtte år har fremstilt Trump som Hitler.

Siste fra reps er at det er “hatprat” fra Biden som er skyld i den kløften mellom partiene vi ser nå, og at det er det som la grunnlaget for attentatet mot Trump.

Yeah, right!

6 Likes

The left will never be right :open_hands:

Det er sånn svart hvitt tankegang som har bidratt til politiske fronter (avgrunn) som vi ser i USA.

Hvis man aldri tror at politiske motstandere har gode løsninger og ideer, så har man overdrevent (feilaktig) stor tro på seg selv.

8 Likes

Skjønner ikke hvorfor du kobler meg inn i den englevakt-greia. Han hadde jo absolutt englevakt. Det er jo nettopp det jeg sier. Selv om jeg er uenige med mange, tror jeg aldri jeg har opplevd noen som i samme grad som deg ikke skjønner hva folk mener med det de skriver😅

5 Likes

Det heter å kalle en spade for en spade @Hayen

1 Like

Og der beviste du bare at din forutinntatthet er din hemsko

1 Like

But it might still be alt right to be far right when you know driving is on the left side of the road makes i hitchhiker to the galaxy wonder about the direction.

Håper ikkje du kjører bil når du tror høyre og venstre er hips om haps…

Ikkje du heller floppen,…

Dere ville blitt heftig overasket over noe som kalles høyreregelen…

Til og med på sjøen så må du forholde deg til høyreregelen og hvilken vei leia går… men… det er vel ikkje noe dere syklister bryr dere med… (eg tipper dere er syklister, sparkesyklister)…

1 Like

De Secret Service damene virra rundt som hodeløse høns så det ut som.
Har ingen problemer med at det ansettes kvinner i de stillingene, men å senke kravene for å få flere kvinner inn, høres ut som enda mer galskap i et så viktig yrke.

6 Likes

Du sa at Trump ikkje hadde noenting med sin egen “sikkerhet/overlevelse” å gjøre, og fordømte memes av at han dukker unna kuler… også står det en tolvårig ss veteran å sier på nyhetene at mest av alt så reddet Trump seg selv med å dukke unna fordi ss gjorde ikkje jobben sin… du kan le så mye du vil av meg, men eg vet, og alle som har lest tråden her vet. Ja alle som forholder seg til realiteten vel å merke… å dem andre, som gav deg likes på det sist siterte innlegget ditt er vel en god oppsummering av den klanen utover kvelden regner eg med…

flaut

1 Like

Jeg mener jeg ser en SS dame blant de som kaster seg over Trump. Har du noe som kan vise til at det var kvinnelige SS som virra rundt som hodeløse høns så vil jeg gjerne se det.

1 Like

Linken Babbai delte over her, innlegg nr 3163 tror jeg, det var videoer der.
Poenget er at de visstnok har senket kravene for å kunne bli SS agent for å få flere kvinner inn, mest sannsynlig på alteret til politisk korrekthet.
Min mening er at UANSETT hvilket yrke det skal ansettes folk, så må den/de som er best egnet velges, ikke på grunn av det de har mellom beina. Dette gjelder spesielt i sikkerhetskritiske yrker som politi, Secret Service osv.

6 Likes

Ikkje glem frøken Harris, samme problemet der

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like